Z pohledu Amber
,,Musím uznat, že to byl působivý výkon že bych vám i zatleskal." Někdo za náma se hrdelně zasmál. ,,Sakra, sakra, sakra." Nadávala jsem v duchu ,,Co tu sakra-jak-to není možný." Panika ovládla celé moje tělo. Mysl vypověděla službu. Naštěstí ne všichni ztratili hlavu. Než jsem se nadála přede mnou se tyčil štít, který byl složen z několika barev – černá, modrá, červená, šedá a co mě překvapilo že i modro-bílá. Synchronizované kouzlo, na těch trénovali ostatní nejvíc v poslední době. ,,Tak vy takhle, vy malá havěti. I kdybyste byli všichni na nejvyšším levelu, což nejste." Odmlčel se a svůj pohled přesunul na mě, usmívají se u toho. ,,Tak byste mě stejně neporazili." A měl pravdu, hned jak to dořekl pustil proti štítu, tak silné kouzlo, které štít na některých místech protrhl. Elis na nic nečekala a přidala svou sílu k těm ostatním, takže se díry zacelili v malé prasklinky. Proč já nepomáhám? Nemůžu jsem na tom oproti nim špatně, jejich síla by tu mojí rozprášila na prach. Proto nám Evelin kladla na srdce ať zbytečně neriskujme moje spojení s ostatními. Ani jsem se nestihla ohlédnou, když se štítem roznesla další magická vlna a než jsem se nadála stáli jsme všichni v tělocvičně. ,,Proč jste mě tam nenechali." Rozkřikl se Leo celou místností tak naštvaně až se od něj plazili malí blesky po zemi směrem k nám. Jedinou reakcí bylo že ty tři se dali ruce za záda. ,,Ty bys snad chtěl?" Zeptala se klidně Tara. ,,ANO. Nejradši bych vás teď zabil na místě." ,,Tak proč to neděláš." Vyletělo ze mě bezmyšlenkovitě. ,,Já nevím sakra, jasný!" Vykřikl a frustrovaně si vjel rukama do vlasů. ,,Donutili mě abych kontaktoval Amber, že prý vás jinak zabijí rovnou. Měl jsem vás stáhnout přímo do jejich pasti. Kterou jsem i já připravil. Teď už nevím, na jaký straně stojím." ,,Jak? Jak si mě kontaktoval?" Otázky se ze mě řinuly že jsem je ani já nestíhala. ,,To stín." ,,Tak proč neležíš v bezvědomí." Zeptala jsem se zamyšleně. Teď to vypadalo že vedu dialekt jen s Leem a on ho říká ostatním. A to že u toho je i Jack, mi vůbec nedocházelo. ,,Říkám, že nevím! Prostě to na každého reaguje jinak." U toho se od něho oddělilo několik blesků s tím rozdílem, že byly mířeny na nás. Jedinou Elis blesk zasáhl, a to do ruky. ,,Sakra." Zaklela a začala třepat rukou, aby se zbavila té bolesti, která z toho musela vzniknout. Theo k ní přistoupil a během pár vteřin ruka vypadala, že se nic nestalo. Naší nepozornosti využil a začal odcházet. ,,Leo." Křikla Tara, když si toho všimla. ,,Jdu pryč. Stejně nechci být s vámi v jedné místnosti." Řekl rozhořčeně ,,Než vám ublížím ještě víc než teď." Zamumlal, než se za ním zavřely dveře. To jsme nevěděli že ho vidíme naposled. ,,Jsou všichni celý?" Ptala se hned Evelin, jakmile přišla. ,,Asi." Odpověděl neurčitě Tyler. ,,Co se stalo?" Ptala se dál. ,,Byla to past. Past od Lea." Řekla jsem. ,,Kde je teď?" Zeptala se mírně. Toho se ujal Theo. ,,Odešel. Před chvíli."
ČTEŠ
Osma
FantasyVíte jaké je to vládnou živlům? Ne? A co teprve všem a ještě nějaké k tomu. Bohužel ale moc přináší i břímě a to někdy až moc těžké. Mé jméno? Ano zná ho skoro každý. Teda alespoň tam kde jsem teď. Moje parta a já totiž lítáme z problémů do problémů...