Z pohledu Amber
Útočili tvrdě, a to jsme teprve začali. První útok byl od Sophie (zvuk), a hned vzduch protínalo prakticky úplně všechno. Rozdělili jsme se a každý šel na jednoho. Samozřejmě to nemohlo vyjít líp, než že na mě vybyl George. ,,Proč já?" Zaúpěla jsem a pustila se do boje. Tedy spíš my, vzhledem k tomu že jich bylo o jednoho míň než nás, přišel mi na pomoc Leo. K mému nemilému překvapení jsem zjistila že George neovládá pouze metal ale i všechny druhy kovu, a přitom kolem sebe mával svým labrisem. Než jsem se nadála už jsem letěla vzduchem. Tvrdě jsem nabourala do zdi a druhou jsem chytla o zem. Co nejrychleji, co jsem zvládla, jsem se sebrala a vyrazila zpět. Zrovna probíhal souboj mezi mečem a dvoj sekerou tak divoký až jiskry létaly kolem. Už to vypadalo že ho Leo přemůže, když ho George od sebe odhodil, stejně jako mě před chvílí s tím rozdílem, že se Leo z toho vzpamatovával díl než já, ale tak přece jen to byla větší šlupka. Nestihla jsem ani vykřiknout nebo mu jít na pomoc. Ten hnusný blonďák totiž nečekal ani minutu a ihned se pustil do mě. Hrubě mě popadl za krk a přirazil ke zdi. Nemohla jsem se hnout a moc tomu nepomáhaly uvězněné jak ruce, tak nohy tím jeho zpropadeným kovem. Kriticky mi docházel kyslík a začala jsem vidět rozmazaně.
Z pohledu Thea
Opět jsem poslal Luka (energie) k zemi i když mě na každém kroku zpomaloval a přivlastňoval si mojí energii. Nečekaně se kolem mě prohnala Tara ve své aktivované dodatečné schopnosti. Rychle jsem mrkl po ostatních, všem se dařilo přinejmenším dobře tady až na Lea s Amber. Ta se zrovna zvedala ze země a z nosu jí odkapává krev. Najednou se ten přede mnou svalil v křeči na zem, jako kdyby mu někdo vzal veškerou sílu. Překvapeně jsem zjistil že je to i u ostatních z týmu Red až na... ,,No jasně George ten všem vzal sílu přes Luka." Blesklo mi hlavou. ,,Pozor, má jejich sílu." Křikl jsem na ostatních a pro jistotu jsem Luka svázal vodou, a tak to udělali i ostatní. ,,Vzdej to, jsi sám." Zařval Leo, který už se stihnul sebrat ze země. ,,Věděl jsem, že jsi svině ale né že taková."(já) ,,Jo tak s tímhle na mě nechoď to váš tým šel dva proti jednomu." ,,Nemá sakra zbraň." (Tara) ,,Tak takhle to je," zasmál se "vám to neřekli že? Ty, kteří nemají zbraň jsou v krizových situacích nekontrolovatelný a velmi nebezpečný. Jako kdybyste měli pořád s sebou časovanou bombu. Ale musím se pochválit, protože nakazit ji stínem nebyl lehký úkol zvlášť když jste se kolem ní pořád motali." ,,Ty kreténe, mohla kvůli tobě umřít a ty jsi to dělal jen pro zábavu." Rozohnila se Riley. ,,Tak to se šeredné mýlíš, nikdy to nebylo pro zábavu i když mě to velmi bavilo, byla to povinnost. Hlavně to bylo pro našeho pána." Na nic už jsme nečekali, vrhli se na něj. Každý vytvořil nejsilnější úder, co měl v zásobě a chystal se ho poslat. ,,Alexi teď." Bolest, zmatenost a sílu někoho jiného nic víc jsem necítil. Všichni jsme zamrzli v pohybu. Zpoza rohu se vynořila postava v černém hábitu. Ruce měl natažené podivně s nimi mával, pak je zastavil a my se vznesli do vzduchu. Nesnesitelná Bolest se nesla mým tělem stejně jako křeč. Chvíle jsem měl pocit, že něco láme kosti. ,,Jak" zasypala Elis ,,Krví" řekl stroze Alex. Už to vypadalo že se chystá k další vlně mučení, ale v pohybu po zabránil prudký výboj zeleného světla. Jako na povel jsme se všichni obrátili na Amber, která zrovna ze sebe servala kov, který blokoval její nohy a ruce, A nečině se jen vznášela. Oči jí zářily zeleným světlem a vlasy jí divoce vlály v neexistujícím větru. Křečovitě natáhla ruku a před ní se začala pomalu formovat hůl. Už to vypadalo že ji vezme do ruky, když v tom se zřítila k zemi.
ČTEŠ
Osma
FantasyVíte jaké je to vládnou živlům? Ne? A co teprve všem a ještě nějaké k tomu. Bohužel ale moc přináší i břímě a to někdy až moc těžké. Mé jméno? Ano zná ho skoro každý. Teda alespoň tam kde jsem teď. Moje parta a já totiž lítáme z problémů do problémů...