Nápad

11 3 0
                                    

(jen jsem chtěla říct že se do telefonu a notebooku který mají přehrály všechny věci z těch minulých, takže tam mají všechny fotky, hry atd.)

Z pohledu Elis

Už je týden je Amber mimo. Upřímně.......bojím se o ni, co když se neprobere? My zatím pokračujme v tréninku mě to moc nejde protože nevím, co s holi s magickou kouli bez magie dělat, protože nám Evelin ještě nepovolila používat k tomu magii, což je zase na druhou stranu dobře protože se toho bojím. Pozitivní je že když jsme vyvolali zbraně znamená, že jsme se posunuli na druhý level. Teď jsem seděla v pokoji a koukala do telefonu ,,ťuk ťuk, můžu dál" byla to Tara ,,Jo, jasný" než stihla zavřít přiběhla Riley ,,můžu taky" jen jsem přikývla. Chvilku jsme seděli potichu a jen tak koukaly do blba ,,něco mě napadlo" řekla najednou Tara. Podívaly jsme se na ní ,,jestli Evelin říkala že Amber se dostane z kómatu, když Stína porazí, tak co kdybychom ji pomohly a dodali ji naši sílu. teda jestli to vůbec jde" ,,můžeme to vyzkoušet, ale radši bych se zeptala prvně Evelin jestli je to dobrý nápad" řekla Riley ,,em a půjdeme se zeptat kluků?" zeptala jsem se ,,jop" šli jsme první k Tylerovi do pokoje přece jenom je nejblíž, Tara zaťukala a samozřejmě tam nikdo nebyl, takže jsme šli k Theovi a tam byli ty dva zrovna řešili nějakou hru s autama ,,Tak nás napadlo" začala Tara ,,že bychom mohli zkusit pomoct Amber že by jsme si pomohli svojí magii" ,,to není špatný nápad, a ví o tom Evelin?" (Theo) ,,ne ještě ne, dojdeme za ní až se zeptáme Lea. Nevíte, jestli je v pokoji?" (Riley) ,,jo tak ten šel někam ven asi do města, Evelin mu to povolila ale jen prý když s ním někdo pojede, tak jet s nějakým člověkem odsud" (Tyler) ,,No tak to hold bude bez něj, pokud nám to ovšem Evelin povolí" (Tara) vydali jsme se najít Evelin byla zrovna u jídelny něco tam řešila s hlavním kuchařem ,,Evelin" otázala se Tara ,,Ano" vypadala docela zaskočeně že jsme tam byli vlastně všichni ,,ve zkratce nás napadlo jestli by jsme nemohli pomoct Amber naší magií, teda jestli by to šlo" (Tara) ,,za pokus by se stalo ne? Lepší než nedělat nic" podpořila jsem Taru ,,myslím že to není špatný nápad, nikdo to sice předtím nezkoušel, ale mohlo by to pomoct a zároveň jí nemůžete nijak ublížit"

Z pohledu Tary

Šli jsme tedy do vedlejší budovy do té "nemocnice". Když jsme se přibližovali cítili jsme magické vlny a každým krokem sílily, byla to Amber snažila se proti tomu bojovat a já na ní byla pyšná. Když jsme došli do jejího pokoje magie byla úplně všude a docela silná. Amber vypadala líp, než když jsme tu byli poprvé měla lepší barvu jen vypadala hrozně vyčerpaně. Evelin pokynula tomu člověku který Amber hlídá, aby nás tu nechal samostatně. Na její pokyn jsme si stouply okolo postele ,,takže dejte ruce nahoru a zavřete oči" všichni jsme udělali to co nám řekla ,,představte si svojí magii, jak ji posíláte k Amber" bylo docela těžký udržet soustředění. Pak jsem jen cítila, jak koncentrace magie okolo mě stoupá.

Z pohledu Amber

Znovu mně shodil na zem a já se zase zvedla. Bylo čím dál tím těžší byla jsem unavená, neměla jsem skoro už sílu. Stín po mně vyslal další kouzlo, já zvedla instinktivně ruce a zavřela oči a čekala náraz ten ale nenastal místo toho se přede mnou objevila temná bariéra kterou jsem ale ovládala já. Jak je to možný vždyť temnotu ovládá Tara. Barieru jsem rozpustila a vypálila kouzlo proti Stínový a vyslala jsem na něj světelnou kouli. Začalo to být divnější a divnější, nejen že jsem už nebyla unavená ale zjistila jsem, že ovládám všechny elementy kromě elektřiny. Spustila jsem na Stína sprchu kouzel a každý bylo jiný. Konečně jsem ho začala porážet a začínala mít naději, že ho porazím. Zkusila jsem čistý proud světla, chápeme ne, světlo x tma to by mohlo fungovat ne? On proti mně poslal proud temnoty chvíli měl na vrch, ale mě zase přibyla síla a nakonec jsem ho spálila na uhel. Propadla jsem zase zemí a pak jsem viděla silný bílí světlo

Z pohledu Riley

,,stačí, jinak mi tady odpadnete všichni" měla pravdu byla jsem extrémně unavená ,,myslíte že to fungovalo" zeptala jsem se tak do vzduchu všech ,,To se teprve uvidí" (Evelin) všichni jsme pozorovali Amber. Zase zářila zelenou září a střídala se silná a slabá záře. Nic se nedělo ,,Je mi líto, nejspíš to nefungovalo, měli byste asi jít. Musíte si odpočinout." už jsme se otáčeli když tu najednou se po pokoji rozlehla silná záře a jakoby vylétly do vzduch zelený a světle žlutý jiskřičky. Otočili jsme se a zase se chvilku nic nedělo. Pak se najednou Amber vymrštila do sedu

Z pohledu Amber

Sedla jsem si do sedu. Byla jsem v nějaké místnosti, kde bylo hrozně moc přístrojů, 5 nějakých jak bych to řekla mladistvých a nějaká ženská. ,,Amber" někdo zakřičel a tech pět se na mně vrhlo a ocitla jsem se v objetí. Odstrčila jsem je ,,Kdo jste a co tu dělám?"

OsmaKde žijí příběhy. Začni objevovat