Z pohledu Amber
Ráno toho dne
I když se mi nakonec povedou usnout nebyla to příjemná noc. Pořád se mi vybavoval ten nepěkný obrázek zakrvácené postavy visící jen tak ve vzduchu. Přišla jsem jako poslední do společné místnosti, No přišla. Vlítla jsem tam jako velká voda. Chtěla jsem to zkusit, zkusit najít Lea. Bála jsem se že vypadá i ve skutečnosti. ,,Co je? Vypadáš, jak kdybys viděla ducha." Zeptala se až moc energeticky Cora. ,,No ducha." Nervózně jsem se zasmála. ,,Jak se to vezme. Viděla jsem ve snu Lea." Všechno dění v místnosti se zastavilo a všichni se na mě podívali. Ano v noci jsem sice řekla že jsem měla špatný sen ale ne jaký. ,,Cože si?" Nechápala Tara. ,,Byl celý potrhaný a taky od krve. A to že byl svázaný řetězy taky nepomáhalo. Pořád se jen poblázněně smál ale pak promluvit jiný hlas který říkal ať ho najdeme." ,,Tak proto jsi tu byla." Pochopil Theo. ,,Byla kdy? Nechápu." (Elis) ,,Asi ve tři jsem sem přišla a narazila potupně na Tylera, Thea a Coru. A napadlo mě, jak jsme se setkali se Sebastiánem, že bychom mohli zkusit to co říkal a třeba tím najdeme Lea." Vysvětlila jsem rychle. ,,Tak na co čekáme?"
Z pohledu Cory
Vešli jsme do tělocvičny. Amber nám cestou vysvětlila, jak to přesně myslela. Přišlo mi to jako dobrý nápad, a hlavně nemáme co ztratit. Rozestoupili jsme se jak jinak než do kruhu a postupně uvolnili svojí energie prostřednictvím sílí nad sebe. Úplně u stropu se pravidelně spojovala do sebe. Kdybych nevěděla, co děláme, řekla bych že je to velmi povedená show. Světla zhasla a my chvíli stáli jen ve tmě potom prostor uprostřed nás zablikal a před námi se objevil hrůzostrašní obrázek. Leo seděl na zemi, přesně tak jak vyprávěla Amber. Jen co si nás všimnul začal se děsivě smát. ,,Jste blázni, mě už nikdy ....tvrz.... nenajdete." Vypravil ze sebe mezi smíchem. ,,Neutečete jim. Oni .....Adgar...... vás vždycky najdou." Smích se svalil na zem a nepříjemně si zkroutil ruku za zády. ,,Všechny vás .....horní..... zabijou." Smál se dál. ,,Zbraně si vezme ......patro..... jen jediný právoplatný." Světla se znovu rozsvítila a Leo zmizel. ,,Co to.....Bylo?" Vydechla Riley. ,,To nebyl Leo. Ovládá ho stín." (Amber) ,,Proč si to myslíš?" Zajímala se Elis. ,,Ani nevím, jako kdybych cítila změnu ve svém nitru. Nechápu to. Ale musíme ho najít." ,,Jestli ho taky nakazil stín.....Můžeme ho zachránit jako Amber." Přemýšlel nahlas Theo. ,,Takže taky zapomene?" Přidala se Tara. ,,To je dobrá otázka. Stín reaguje na každého jinak ale vypadalo to, že Lea nakazil agresivnější typ." Vysvětloval Sebastián, který se samovolně objevil uprostřed kruhu. Všichni jsem vyjeveně zíraly na scénu před námi. ,,Přišel jsem vám říct co se vlastně stalo. Od narození posledního člena party jste jeden na druhého připojen. Teoreticky byste i telepaticky mohli komunikovat. Najdete se prakticky kdekoliv, stačí abyste najednou uvolnili vaši sílu." Jen to dořekl zmizel stejně rychle jako se objevil. Otevřela jsem naprázdno pusu a zase jí zavřela. Tohle jsem nečekala. Jakože je to skvělí ale co? A pak mi něco došlo. ,,Tvrz, Adgar, horní, patro." Zopakovala jsem slova, která řekl Leo. Všichni pochopili.
ČTEŠ
Osma
FantasyVíte jaké je to vládnou živlům? Ne? A co teprve všem a ještě nějaké k tomu. Bohužel ale moc přináší i břímě a to někdy až moc těžké. Mé jméno? Ano zná ho skoro každý. Teda alespoň tam kde jsem teď. Moje parta a já totiž lítáme z problémů do problémů...