İyi okumalar
🔮🔮🔮
Gece olmuştu ve ofisten yeni çıkmışlardı. Gün yoğun geçmişti ve bir sürü evrak işinden sonra nihayet eve gidebilmişlerdi.
"Bu sefer çok büyük bir ikramiye aldın, Taehyung."
"Bana zor anlar yaşattı ama sonunda BT&S şirketiyle olan bu anlaşmayı yapabildim."
"Yine de patron geç kalmamızı sağlıyor."
"Şikayet etmeyi bırak Yoongi. Patron bu. İşine sahip olduğun zaman geç kalmayı bırakabilirsin."
Şirketin en iyi satıcısıydı ve işini çok ciddiye alıyordu.
"Kutlamaya gitmeliyiz, hadi bir şeyler içelim!"
"Saate baktın mı? Bu saatte bir bara girmek zahmetli olmalı."
"Ya özel bir yere gidersek?"
"Özel derken?" yürümeye devam ederken kaşlarını çattı.
"Burası var.. Bundan hiç bahsetmiyorum çünkü gerçekten çok özel. Üye olmak gerekiyor yoksa kimseyi almazlar." Cebine uzandı ve mor bir kart çıkardı.
"Örneğin ben üyeyim."Taehyung, henüz bu fikre tam olarak girmemiş olsa da biraz ilgisini çekmişti. Karta uzandı. Arkasında bir barkod ve önünde sadece dört harf vardı.
MUSE
"Seni içeri alabilirim." Yoongi ekledi. "Müzik harika, içecekler harika ve..." duraksadı.
"ve..?" Tae sordu.
"Göreceksin." Yoongi sırıttı. Her zamanki rotalarını değiştirdiler ve sarışın çocuğun bahsettiği yere gittiler. Sonunda bir sanat sergi merkezine benzeyen bir binaya ulaştık. MUSE Bir sanat sergisi için, Yoongi'nin kartını taradıktan sonra, almadan önce çocuğun ceplerini bile kontrol eden iki büyük koruma vardı.
Sayısız heykeli geçerek mekana giriyorlar. Bazılarının yüzleri zar zor oyulmuş,bazıları parça parçaydı. Taehyung kendini rahatsız hissetti ve dürüst olmak gerekirse gerçekten ayrılmak istedi. Biraz ürkütücü olduğunu düşündü.
Bir koridorda bir kapıya ulaştılar bir işaret vardı.MUSES özel olamaz.
MÜSELER zorlanamaz.
MÜSELERİN yüzlerini gösteremez.
🔮🔮🔮
İlk bölüm böyleydi.
Diğer bölümde görüşmek üzere
👋👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕄𝕦𝕤𝕖 -𝕍𝕞𝕚𝕟-
Fanfiction"𝕊𝕖𝕟𝕕𝕖𝕟 𝕚𝕤𝕥𝕖𝕕𝕚ğ𝕚𝕞 𝕙𝕖𝕣 ş𝕖𝕪𝕚 𝕪𝕒𝕡𝕒𝕔𝕒𝕜𝕤ı𝕟, 𝕕𝕖ğ𝕚𝕝 𝕞𝕚? 𝕄𝕒𝕤𝕜𝕖𝕟𝕚 çı𝕜𝕒𝕣.." "𝕂𝕠𝕣𝕜𝕒𝕣ı𝕞 𝕓ö𝕪𝕝𝕖 𝕠𝕝𝕞𝕦𝕪𝕠𝕣. 𝕐ü𝕫ü𝕞ü 𝕘ö𝕣𝕞𝕖𝕟𝕖 𝕚𝕫𝕚𝕟 𝕪𝕠𝕜."