İyi okumalar
🔮🔮🔮
6 okunmamış mesajınız var:
Yoongi: Bu sıcaktı..Sıcak mısın ? gonnsbakkshejandba
Yoongi:....Hobi kafama vurdu.
Yoongi:..onu istemeye devam edecek misin?
Soo-Jung:❤️bebeğim..
Soo-Jung:Zoru oynamayı bırak, beni seviyorsun, biliyorum..
Soo-Jung:Bu kadar salak olmak zorunda değilsin..
Çok acıkmıştım. Hyun-Gi'ye dün gece yaklaşık 4 istek gönderdim.. hepsi reddedildi.. Dürüst olmak gerekirse artık umurumda değildi.. Kendimi tamamen heteroseksüel olarak görmüyordum ama ilk defa bir erkeğe karşı böyle hissediyordum.. hayır, kimseye karşı..
Onu yatağımda istedim.. ya da herhangi bir yatakta bu konuda. Onu sertçe öperken kıyafetlerini yırtıp ellerimi vücudunda gezdirmek istedim.
Yüzü.. Nasıl göründüğünü merak ediyorum.. bir melek gibi göründüğüne eminim.. ve kanatlarını ağzımla koparmayı çok isterim..
Bu düşünceler beni deli ediyordu, bu yüzden baş ağrımı görmezden gelip dışarı çıkmaya karar verdim.
🔮🔮🔮
Birinin omzuna dokunduğunu hissettiğinde markette yiyecek alıyormuş."Tae."
"Oh, hey Namjoon. Ne yapıyorsun?"
"Sadece biraz yemek alıyorum. Jin'in yemek yapmayı ne kadar sevdiğini biliyorsun."
Jin burada mı?" Namjoon ve Jin artık sonsuza kadar birlikteydiler. Namjoon birkaç yıldır Jin'in dairesinde yaşıyordu, ancak Tae burayı sadece bir kez ziyaret etmişti ve bu çok uzun zaman önceydi.
Birbirleri için mükemmeldiler çünkü Namjoon beceriksiz bir çocuk ve Jin de onun şefkatli annesi gibi. Onlar aşkın tanımıydı..
"Tae!" Jin uzaktan ona el sallarken bağırdı ve onlara doğru adımlarını hızlandırdı.
"Görüşmeyeli nasılsın?!" sıkıca sarıldı.
"Merhaba, Jin.." Tae, ona her saniye daha sıkı sıkılırken konuşmakta zorlanıyordu.
"Jin, onu boğuyorsun." Namjoon kıkırdadı.
"Üzgünüm!" hızla bırakarak "Çok uzun zaman oldu!" dedi.
"Hala aynısın." Taehyung kıkırdadı."Namjoonie bana işte gerçekten iyi olduğunu söyledi!"
"Evet, kötü bir yıl olmadı."
"Kız arkadaşın var mı? Erkek arkadaşın olabilir mi?"
"Jin." Namjoon dirseğiyle ona hafifçe vurdu."Ne?" iç çekti ve erkek arkadaşına gözlerini devirdi. "Özür dilerim Tae."
"Sorun değil hyung."
"Sonunda tekrar buluştuğumuz için çok mutluyum! Kendine iyi bakıyor musun?"
"İyiyim, hyung." Taehyung ona gülümsedi. ''Memnun oldum, ama en azından bazen bizi aramalısın. Arada bir biriyle konuş."
Jin, Taehyung'a sırıttı, bir şekilde gerçekten iyi hissettirdi. "Eh, muhtemelen gitmeliyiz.. bazı insanlar yemeğin uzun sürmesinden şikayet etmeye başlar." Namjoon'a dik dik baktı.
"Jin, saatler alırsın..""Hey, kes şunu! Yemek yapmak bir sanattır ve zaman alır!"
"Elbette öyle, tatlım." bu tartışmayı kazanmanın hiçbir yolu olmadığını bilerek başını eğdi.
''Tae, biraz ara vermelisin! Yalnız kalma." diye somurttu gençin saçlarını karıştırırken..
"Yapacağım, teşekkür ederim hyung."
🔮🔮🔮
Her zamanki gibi kendime yemek hazırladım ve koltuğa uzandım. Jin hyung'u bu kadar uzun süre sonra görmek güzeldi. Bu alışkın olduğu bir konu olmasına ve bahsetmeyeceği bir konu olmasına rağmen, kendini yalnız hissediyordu.
"Belki de yarın uğramalıyım.. Hayır, neden empoze edeyim? Hayatlarını çözmüşler, benim rahatsız olmama ihtiyaçları yok."
O yüzden telefonuma baktım.
Hoş geldin Kim Taehyung
Lütfen talep etmek istediğiniz MUSE'yi seçin:
Hyun-Gi
Talep | İptal
Ugh uyumam lazım..
Hyun-Gi isteğinizi kabul etti.
🔮🔮🔮
Şükür
🥳🥳🥳🥳🎉🎉🎊🎊🎉✨✨
YYYeeeeeeeeee
Diğer bölümde görüşürüz..
👋👋👋👋👋💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕄𝕦𝕤𝕖 -𝕍𝕞𝕚𝕟-
Fanfiction"𝕊𝕖𝕟𝕕𝕖𝕟 𝕚𝕤𝕥𝕖𝕕𝕚ğ𝕚𝕞 𝕙𝕖𝕣 ş𝕖𝕪𝕚 𝕪𝕒𝕡𝕒𝕔𝕒𝕜𝕤ı𝕟, 𝕕𝕖ğ𝕚𝕝 𝕞𝕚? 𝕄𝕒𝕤𝕜𝕖𝕟𝕚 çı𝕜𝕒𝕣.." "𝕂𝕠𝕣𝕜𝕒𝕣ı𝕞 𝕓ö𝕪𝕝𝕖 𝕠𝕝𝕞𝕦𝕪𝕠𝕣. 𝕐ü𝕫ü𝕞ü 𝕘ö𝕣𝕞𝕖𝕟𝕖 𝕚𝕫𝕚𝕟 𝕪𝕠𝕜."