Seninle Tanıştığım Gün

71 6 0
                                    

İyi okumalar

-----

"..Benim adım Park Jimin."

"Jimin!" Jin, küçük kardeşine koşarken arkadan bağırdı ve ona sarıldı.

"Ben.. ben de seni özledim.."

"Jin onu boğuyorsun." dedi Namjoon onlara bakmadan mutfaktan.

"Ah, başarabildiğine çok sevindim! Seni uzun zamandır görmedim!!" Jin, Jimin'i elinden tutup mutfağa çekerken mutlu bir şekilde dedi ki:

"Evet, izin günüm vardı yani.."

Hâlâ kapının yanında duran Taehyung onları takip etti ve Jin kardeşini grubun geri kalanıyla tanıştırırken hemen yanına oturdu.

"Jin ile ilgilendiğin için teşekkür ederim, Namjoon."

"Hey, ben en büyüğüm! Bunu söylemem gerekirdi.." kıkırdadılar "Tamam, yiyelim!"Namjoon ve Yoongi duyulmayacak kadar alçak sesle şakalaşmaya devam ederken Jin ve Hobi hala kendi dünyalarına dalmışlardı.

"Yani..." Taehyung başını Jimin'e çevirdi. "Az önce için üzgünüm.."

"Oh, hayır, sorun değil! Beni tanımayacağını düşünmüştüm." dedi gülümseyerek.

"Tanımak?"

"Aslında birbirimizi tanıyoruz.."

"Tae.." 

Bu ses çok tanıdık geldi.

"Daha önce tanışmıştık.. uzun zaman önce, sen geldin ve ben Jin'e bazı şeylerde yardım ediyordum..?" Jimin sırıttı.

"Jimin! Aman Tanrım! Nasıl unuturum?!" dedi.

"Sorun değil" güldü "hala her zamanki gibi kişisel gezegeninizde yaşıyorsunuz.. Jin hep senden bahsederdi bu yüzden unutmam çok zor." garip bir şekilde güldüler.

"Bu kadar tanıdık gelmene şaşmamalı!"

"Değil mi?" gergin bir şekilde gülümsedi. 

"Peki nasıldın?"

"İyiyim sanırım."

"Dürüst olmak gerekirse seni yalnız görmek tuhaftı, kız arkadaşın meşgul müydü?"

"Benim.. yok." Taehyung hafifçe gülümsedi ve yemeğine baktı.

"Özür dilerim, bilmiyordum.."

"Hayır, sorun değil.. ben artık bir playboyum."

"Playboy mu?!" Jimin kahkahasını tutamadı, Taehyung da gülmeye başladı.

----

"Yani onu aldatırken yakaladın, ondan ayrıldın ve şimdi herkese onu kalpsiz bir oyuncu olduğun için terk ettiğini mi söylüyor?" Jimin alaycı bir şekilde güldü. 

"Ne sinir bozucu.."

"Biliyorum." Tae kıkırdadı. Bundan hiç bahsetmedi ama nedense Jimin ile konuşmak doğal geldi, özellikle birkaç içkiden sonra. 

 ''Bana kendinden bahset?" Diğerleri çifti fark etmişti ama kimse onları bölecek bir şey söylemedi. Taehyung'un birine açıldığını görmek güzeldi ve Jimin bundan mutlu görünüyordu.

"Ah, gerçekten kimsem yok.. Ben her zaman çalışıyorum ve.. kimsenin kaldırabileceğini sanmıyorum." Başını eğdi ve içkisinden bir yudum aldı. "Aslında biraz yalnızım."

"Biliyorsun.. hayatımı yalnız olduğumu düşünerek geçirdim ve belki yalnızım ama aslında öyle görünüyor ki .. arkadaşlarım var."Jimin konuşmaya devam ederken Taehyung'a baktı.

"Hiç bir şey istemedim, hiç istemedim ve gayet iyi olduğumu sanıyordum ama.. bunca zaman, etrafımda gerçekten umursayan iki kişi vardı.. ve bu numara artıyor gibi görünüyor." diye kıkırdadı, söylemesi kolay bir şey değildi ama söylemek istedi.

"... demek istediğim.. birine ihtiyacın olursa, orada olmak isterim, benim için oldukları gibi."

Yüzünde en tatlı gülümseme belirirken Jimin'in gözleri büyüdü. "Bunu gerçekten isterim."

"Çocuklar.. çocuklar!" Namjoon bağırdı. "Söylemem gereken bir şey var izin verirseniz.." ayağa kalktı." Sorun ne Joonie?"

"Bu fikri bulmamın nedeni.. evet, bendim, Jin değil... çünkü yapmak istediğim bir şey var." derin bir nefes aldı. "Jin.."

"Oh kahretsin." Yoongi mırıldandı.

"Uzun zamandır birlikteyiz ve dürüst olmak gerekirse hayatımda olmadığın zamanları hatırlayamıyorum ve yapabilseydim bile, istemezdim." Jin'in elini tuttu. "Her sabah dünyanın harika bir yer olduğunu düşünerek uyanma sebebimsin. Uzun bir iş gününden sonra eve dönmek istememin sebebi sensin. Gördüğüm en güzel gülüşe sahipsin ve en saf kalbe.. ve yanımda olmaya karar verdiğin ve beni bu evrendeki en mutlu insan yaptığın için kendimi çok şanslı hissediyorum.."

Jin'in gözleri artık gözyaşlarını tutamadı.

"Arkadaşlarımızın söylediğim her şeye tanık olmasını istedim.. çünkü her kelimeyi kastettim..ve bencil bir adam olduğum için.. senden istediğim bir şey var."

"Nedir?"

"Bir cevap.." diz çöktü.

"Kim Seokjin.... benimle evlenir misin?"

---------

NamJin 💜💜💜

Ağağağağağa

Diğer bölümde görüşürüz.

👋👋👋



𝕄𝕦𝕤𝕖 -𝕍𝕞𝕚𝕟-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin