İyi okumalar.
Smut'un başladığı yere 💋💋 koyarım.
Smuttt
***
"Beni özledin mi?" Taehyung'a doğru yürüdü. "Sana bunu ne söyletiyor?"
"Şey, daha dün tanıştık ve sen şimdiden beni tekrar istiyorsun... o yüzden sanırım öyle yaptın." Hyun-Gi yanağını okşarken sırıttı. Hyun-Gi'nin elini yüzünden çekerken nazikçe bileğini tutarak "Diğer müşterileriniz için bu kadar çekici misin?" diye sordu.
"Diğer müşterileri sorma tatlım." Yaklaştı ve kulağına konuştu.
"Kibar değil." dedi dudağını yalayarak.
Taehyung, omurgasından aşağı titreyen bir ürperti hissetti ve arkasını döndü ve çocuğu duvara yaslayarak küçük bir inilti çıkarmasına neden oldu.
"Senden istediğim her şeyi yapacaksın, değil mi?...maskeni çıkar."
"Korkarım böyle olmuyor. Yüzümü görmene izin yok." Hyun-Gi bir sırıtışla cevapladı.
"Neyi görmeme ve dokunmama izin var?" Taehyung çocuğa baktı ve alt dudağını ısırdı. "Dokunmak mı? ..istediğin herhangi bir şey."
💋💋
Kollarını hızla Tae'nin boynuna dolarken Taehyung'un dudaklarını Hyun-Gi'nin dudaklarına çarpması için bundan daha fazlası gerekmedi. Daha uzun olan parmaklarını çocuğun saçına kilitledi ve çekti, başını geriye atmasına neden oldu.
Şansını denedi ve Hyun-Gi'nin çenesini öpmeye başladı, boynundan aşağı indi ve yavaşça ısırdı.
"Ah...ısırma.." inlemeleri arasında bir kelime mırıldanması onun için zordu.
"Gerçekten mi?" Taehyung, Hyun-Gi'nin bacaklarından birini kaldırdı ve beline sardı ve ona sürtündü.
Bu bir hakimiyet mücadelesiydi ve Hyun-Gi kaybetmek üzere değildi. Üstünde emeklerken Taehyung'u geri iterek hemen arkasındaki kanepeye çöktü.
"Benden isteğin nedir?"
"Soyun... sana dokunmama izin ver."
"Tabii ki." dedi dudaklarını yalarken gömleğinin düğmelerini açmaya başladı ve Taehyung'un güzel solgun tenini öpmek istemesine neden oldu. Hyun-Gi'nin elini tuttu ve yer değiştirmesini sağladı, artık sorumluluk ondaydı.
Onu sertçe tekrar öptü, diliyle ağzının her santimini keşfederek, sonunda çekip boynundan aşağı inmeye başlayana kadar. Dilini kullanarak göğsüne kadar bir çizgi çizdi ve onu öpücüklerle kapatmaya başladı.. Yine o çilek kokusu..
Hyun-Gi'nin kemeriyle karşılaşana kadar aşağı inmeye devam etti.
"Yapabilir miyim?" Taehyung, Hyun-Gi'nin pantolonunda görünen şişkinliğe hafifçe bastırarak boğuk bir sesle sordu. "İsteğini kabul ettim.."
Taehyung kemeri çözdü ve yavaşça pantolonunu, ardından boxer'ını çıkardı. Nefes kesici bir manzaraydı. Vücudunun her detayı mükemmeldi. Çok güzeldi ama o maskenin arkasını görme ihtiyacı onu çıldırtsa da şimdilik beklemesi gerekecekti.
Hyun-Gi'nin uyluklarını öpmeye başladı ve vücudunu titretti. Sonra, çocuk daha yüksek sesle inlemeye başlayınca üyesini yakaladı ve hafifçe sıktı. Ucu yaladı ve dudaklarını etrafına sardı, sonra emmeye başladı.
"Ah..."
Taehyung ilk defa böyle bir şey yapıyordu ama Hyun-Gi'nin ağzından çıkan sesler ona doğru yolda olduğunu hissettirdi.
".. çok iyi.." Çocuk elini saçlarından geçirdi ve diğeriyle Taehyung'un kafasını itti.
Bir patlama sesi ile, Taehyung dilini alaycı bir şekilde ucun etrafında döndürerek dışarı çıktı ve tekrar emmeye başlamadan önce tabana kadar yalamaya başladı.
"Siktir... ah..!"
"Adımı söyle.." Bir anlığına bıraktı.
"Ah.. Taehyung.. çok iyi.." Taehyung hızlı bir hareketle pantolonunun tokasını açtı ve kendini okşamaya başladığında şişmiş organını çıkardı.
"Taehyung..! Yapamam!!" Taehyung'un kafasını iterek onu derin boğaza soktu.
"Siktir, boşalıyorum..! Ah..!"
Birkaç saniye sonra Hyun-Gi sırtını kamburlaştırdı ve Taehyung'un ağzının içine bıraktı, eline doruğa ulaştığında bundan bir inilti kazandı.
"Banyo var mı..?" Hyun-Gi bir kapıyı işaret ederken Taehyung nefesini düzenlemeye çalıştı. Taehyung dikkatlice pantolonunu çıkardı ve içine koştu. Ellerini yıkadı ve dışarı çıktı, sadece Hyun-Gi'yi neredeyse tamamen giyinmiş olarak gördü. Elini ona uzattı.
"G-gidiyor musun?"
"İsteğini yerine getirdim. Şimdi gitmem gerekiyor."
"Ama.." Elini geri çekti.
Hyun-Gi önünde durdu, nazikçe yanağını okşadı ve ona sıcak bir gülümseme verdi.
"Beni tekrar isteyebilirsin." Taehyung'un dudaklarını öptü ve emdi.
"Seni bekliyor olacağım." ve bununla odadan çıktı..
***
👋👋👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕄𝕦𝕤𝕖 -𝕍𝕞𝕚𝕟-
Fanfiction"𝕊𝕖𝕟𝕕𝕖𝕟 𝕚𝕤𝕥𝕖𝕕𝕚ğ𝕚𝕞 𝕙𝕖𝕣 ş𝕖𝕪𝕚 𝕪𝕒𝕡𝕒𝕔𝕒𝕜𝕤ı𝕟, 𝕕𝕖ğ𝕚𝕝 𝕞𝕚? 𝕄𝕒𝕤𝕜𝕖𝕟𝕚 çı𝕜𝕒𝕣.." "𝕂𝕠𝕣𝕜𝕒𝕣ı𝕞 𝕓ö𝕪𝕝𝕖 𝕠𝕝𝕞𝕦𝕪𝕠𝕣. 𝕐ü𝕫ü𝕞ü 𝕘ö𝕣𝕞𝕖𝕟𝕖 𝕚𝕫𝕚𝕟 𝕪𝕠𝕜."