İlk Aşk

68 6 0
                                    

İyi okumalar.

------

"Bunu beklemiyordum." Jimin Taehyung'a baktı. Geç oldu ve önce o gitmeye karar verdi, bu yüzden Taehyung onunla yürümeyi teklif etti.

"Birbirlerini gerçekten seviyorlar."

"Evet, öyle.." diye iç çekti. "Hiç aşık oldun mu Taehyung?"

Taehyung bu soruya şaşırmıştı.

"Ah, üzgünüm.."

"Hayır, bu.. bilmiyorum." garip bir şekilde gülümsedi. 

"Anlıyorum..""Değer verdiğin biri var mı?""Jin hyung." kıkırdadı."Ne demek istediğimi biliyorsun.. birini seviyor musun?"Jimin sokağa bakarken hafifçe gülümsedi. "Sanırım.. bir süredir aşığım." dedi Taehyung."O kişi biliyor mu?"

"Bilmiyorum.. dürüst olmak gerekirse. Ona henüz tam olarak dürüst olmadım."

"Öyle mi? Yani ona söylemeyi planlıyorsun.." diye sordu Jimin.

"Karmaşık, başka birini seviyor."

"Pekala, umarım her şey yoluna girer." Tae başını okşayarak Jimin'i güldürdü.

"Bu çok şey ifade ediyor.. teşekkür ederim Taehyung."

Jimin'in adını söyleme şekli.. ona garip bir şeyler hissettirdi..
Bu ne?

"Hoşçakal o zaman." Taehyung'u düşüncelere dalmış bırakarak uzaklaşırken el salladı.

-----

"İtiraf etmeliyim, dün gece eğlenceliydi." dedi Yoongi, Taehyung'un masasına yaslanırken. 

"Özellikle Jin, Adele şakasını kırdığında ve Namjoon o kadar çok güldü ki ayağı takıldı ve o sehpayı paramparça etti." sanki yarın yokmuş gibi gülmeye başladılar.

"Tanrıya şükür hiçbir şeyi kırmadı." Tae telefonunun zili çaldığında zorlukla nefes aldı.

1 okunmamış mesajınız var:

Bilinmeyen:

Merhaba. 

Tae gezegeninde bugün hayat nasıl? :)

Taehyung:

..Jimin?

numaranı kaydedeyim. 

iştesin?

Jimin: 

Vardiyam daha sonra başlıyor aslında.

Taehyung:

Bizde sadece dün geceki olaylar hakkında konuşuyorduk.

Jimin:

Namjoon'un önerisini mi yoksa "Yıkım Tanrısı" güçlerinin gösterisini mi kastediyorsun?

Taehyung:

sonuncusu tabiki 

oh, üzgünüm.. sormak için biraz geç ama, eve güvenli bir şekilde geldin mi?

Jimin:

haha

evet yaptım, Alien Tae

neyse sadece merhaba demek istedim.

seni işe bırakacağım.. fazla dikkatini dağıtma.

Taehyung:

evet, eomma Jin.

Jimin:

salak olma ona söylerim xD

Taehyung: 

  :)

"Neye gülüyorsun?" Yoongi tek kaşını kaldırarak sordu.

"Oh, hiçbir şey.. o Jimin'di."

"Gerçekten iyi birine benziyor."

"Evet, öyle." Taehyung telefonuna bakarken sıcak bir şekilde gülümsedi.

-----

Gün oldukça hızlı ilerledi ve Taehyung'un o gece için planları vardı.. Bu Yoongi'yi mutlu etmedi, tüm bu Hyun-Gi olayı için endişeleniyordu. 

Taehyung için kötü haber olduğuna inanıyordu. "Taehyung, bugün yine gidecek misin?" onu azarladı. "Yine ne demek? evet ."

"Ne demek istediğimi biliyorsun. Bu sağlıklı değil, çok derine ineceksin."

"İyiyim hyung. Endişelenme." Taehyung ofisten çıkarken gülümsedi. 

"Yarın görüşürüz."

------

Yoongi haklı olabilir mi ?

Acaba?

Diğer bölümde görüşürüz

👋👋👋


𝕄𝕦𝕤𝕖 -𝕍𝕞𝕚𝕟-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin