İyi okumalar.
Medya 💜💜💜😘
***
"Geldiğiniz için teşekkürler çocuklar. İçeri gelin." Namjoon bir araya gelen çocukları selamladı. "Bu-"
"Seokjin?" Hobi onun sözünü kesti.
"Sen Hoseok olmalısın! ...ve Yoongi olurdun. Hey, Tae..Burada olduğunuz için çok mutluyum çocuklar, lütfen gelin! Yemek yaptım."
"Aman Tanrım, harika bir aşçı olduğunu duydum..."Jin ve Hobi, kocaları hakkında yemek tarifleri ve utanç verici sırlar paylaşan iki ev hanımı gibi kıkırdayarak mutfağa girerken üç oğlan onlara baktı.
"Anında bağlandılar..." Yoongi hala şaşırmıştı.
"İkiniz nasıl birliktesiniz?" Onlar onları takip ederken Taehyung onunla alay etti.
"Tamam öyleyse, bu gece için kurallarımız var." Jin fikrinden gururlu çıktı. "İşle ilgili konuşmaya izin verilmiyor ve kimsenin sosyalleşmeden bir köşede tek başına kalmasını istemiyorum.." Taehyung'a baktı ve bir kaşını kaldırdı.
''Tamam hyung. Anladım."
Taehyung zaten fazla kalmayı düşünmüyordu. Yalnız olan tek kişiydi ve az önce bir istek göndermişti, sevgili Hyun-Gi'siyle tekrar görüşmek istiyordu.
Bu kadar kısa sürede büyük bir bağımlılık haline gelmişti...En azından isteğine yanıt olarak bir bildirim alana kadar planladığı buydu.
"Müsait değil mi? Şaka mı yapıyorsun?" telefonuna bakarak düşündü.
"Ben masayı kuracağım." Jin her şeyi hazırlamaya başladı "Ah, biraz salataya ihtiyacımız olacak!"
"Sana yardım etmeme izin ver bebeğim." Namjoon hemen teklif etti. Ayağa kalktı ve biraz sebze ve bıçağı aldı.
"Ah... bebeğim?" Jin endişeli görünüyordu.
"Evet?"
"Bıçağı yine yanlış tutuyorsun.." Seokjin fısıldamaya çalıştı ama herkes kahkahalarını tutmaya çalışırken çoktan fark etmişti.
"Ah, bırak ben yapayım!" Hobi, Jin'in yanına koştu ve hemen önceki konuşmalarına devam ettiler.
"Eğer o senin erkek arkadaşın olmasaydı kıskanmaya başlardım." Namjoon Yoongi'ye fısıldadı.
"Aynen." Yoongi fısıldadı.
İkisi de partnerlerinin bunu dinlemesini istemiyordu.. melek gibiydiler ama sinirlenmek korkulacak bir şeydi.
"Yani Yoongi.." Jin sordu.
"Hobi bana birlikte taşındığınızı söyledi. Bu harika bir haber."
"Gerçekten mi?" Yoongi utanarak başının arkasını kaşırken Taehyung şaşkınlıkla sordu.
"Evet..birkaç gün önce oldu."
"Sizin için iyi çocuklar. Şimdi hala bekarlar kulübünün bir parçası olan birini özlüyoruz." Namjoon Taehyung'a baktı ve güldü.
Tae dürüst olmak gerekirse hiç mutlu değildi. "Müsait değil" uyarısını görmek ona iki şey düşündürdü.. ya Hyun-Gi MUSE'de değildi ya da başka bir müşteriyle birlikteydi ve bu son düşünce kanını kaynattı.
Kapı zili çaldı.
"Anlayacağım. Namjoonie'nin pençelerinden kaçmam gerek." Taehyung, sandalyesinden kalkıp oturma odasına yürürken bir kahkaha attı.
"Başka birini mi bekliyorsunuz?" Kapıyı açarken sordu.
Hemen önünde siyah kot pantolon, siyah gömlek giyen bir çocuk duruyordu. Saçları siyahtı ve yüzüne bir gülümseme yerleşti.
👇
Seok-Jin'in kardeşi ???
Diğer bölümde görüşürüz
👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕄𝕦𝕤𝕖 -𝕍𝕞𝕚𝕟-
Fanfiction"𝕊𝕖𝕟𝕕𝕖𝕟 𝕚𝕤𝕥𝕖𝕕𝕚ğ𝕚𝕞 𝕙𝕖𝕣 ş𝕖𝕪𝕚 𝕪𝕒𝕡𝕒𝕔𝕒𝕜𝕤ı𝕟, 𝕕𝕖ğ𝕚𝕝 𝕞𝕚? 𝕄𝕒𝕤𝕜𝕖𝕟𝕚 çı𝕜𝕒𝕣.." "𝕂𝕠𝕣𝕜𝕒𝕣ı𝕞 𝕓ö𝕪𝕝𝕖 𝕠𝕝𝕞𝕦𝕪𝕠𝕣. 𝕐ü𝕫ü𝕞ü 𝕘ö𝕣𝕞𝕖𝕟𝕖 𝕚𝕫𝕚𝕟 𝕪𝕠𝕜."