İyi okumalar.
Medya💜💜💜💜💜
💋?
😁😁
***
"Hobi.." Taehyung onu gülümseyerek karşıladı.
"Hey, Tae! Bugün mutlu görünüyorsun.. ve yorgun görünüyorsun. Bu alışılmadık bir kombinasyon" diyerek barmene "Sana bir şeyler almama izin ver." işaretini verirken güldü. Çocuklar biraz önce içki içip şakalaşarak vakit geçirdiler, geçen seferki gibi biri Taehyung'a belirlenen odaya kadar eşlik etmek için geldi.
💋💋💋💋
"Hoş geldin Taehyung.."
"Bugün saklanmıyorsun." Tae en iyi sırıtışını göstererek çocuğa yaklaştı. "Gizlemeli miyim? Beni görmek istediğini sanıyordum."
Taehyung böyle
👇
"Çok güzel görünüyorsun." dedi çenesini kaldırıp dudaklarını öperken. Hyun-Gi her zamanki gibi maske takmasaydı, Taehyung onun kıpkırmızı olduğunu görebilirdi.Hyun-Gi böyle (maskeli düşünürseniz)
👇
"Seni özledim."
"Bugün dürüst değil misin?" dedi kollarını Taehyung'un boynuna dolarken. Ben de seni özledim, demek istedi.
"Benden isteğin nedir?" Onun yerine sordu. "Bir tane almam gerekiyor mu?"
"Eğer yapmazsan, o zaman ne yapacağımı bilemez miyim?"
"Sadece ne istersen yap.. Bu benim ricam." Hyun-Gi kendini beğenmiş hissederek başını eğdi, bunu daha önce kimse istememişti ve biliyordu..
Taehyung'u sandığından daha hızlı bir şekilde parmağına sarıyordu. Onu yatağa götürdü ve kucağına oturdu. Yaklaştıkça yüzünü hafifçe okşadı ve dudaklarını bir öpücükle mühürledi.
Bu öpücük ilkinden çok farklıydı.. tutkuluydu, ama kaba değildi. Sıcak ve gecikmiş hissetti. Bu bir istek değildi.. İstediği buydu.
Yavaşça Taehyun'un gömleğini çıkarmaya başladı ve öpücükten uzaklaşırken vücudunun üst kısmını okşamaya başladı.
"Beni özledin mi?" Taehyung, Hyun-Gi'nin ensesinden tutup onu daha yakına çekerken söyledi. "Böyle söylemene ne sebep oluyor?" Taehyung karşılık olarak gülümsedi ve onu tekrar derinden öptü.
***
"Onunla konuştun, değil mi?"
"Ona söyleyebilirdim.. Konuşması gerekirse buradaydım." Yoongi buna cevap verirken bile kendini garip hissetti.
"Seninle gurur duyuyorum bebeğim. Bugün farklı bir aurası vardı."
"Çünkü sevgili Hyun-Gi'siyle tanışacağını biliyordu." içini çekti ve erkek arkadaşına endişeli bir ifadeyle baktı. "Sanırım çok derine iniyor."
"Sence? Ben sadece sexual olduğunu düşünüyorum."
"Olabilir. Ama Taehyung böyle bir şeye dikkat etmiyor. Ofisteki kızlar kelimenin tam anlamıyla onun her yerinde yürümesine izin verecekti ve onlara hiç bakmayacak.. Aniden bu adamı düşünmekten uyuyamıyor.."
"Geçen gün diğer çocuklardan birinden oldukça ilginç bir şey duydum, Dae-Jung."
"Oh, Hyun-Gi ile dans eden adam? Nedir bu?''
"Hyun-Gi hiçbir müşteriyle yatmadı..."
***
"Ah..." Taehyung'un üyesinde aşağı yukarı kaymaya devam ederken inlemesi daha da yükseldi, her hamlesi aklını kaybetmesine neden oluyordu. Taehyung yüzünü Hyun-Gi'nin göğsüne gömdü, elleri çocuğun kalçalarını sıkıca kavradı.
"Yapmak.. Acıyor mu?" Taehyung nefesini düzenlemeye çalışarak sordu.
"Artık değil.." diye durmadan yanıtladı, çok güzeldi.
"Tanrım.." Tırnaklarını Hyun-Gi'nin sırtına geçirmeye başlarken mırıldandı.
"..Tae! Ah..."
"İçinde çok iyi hissediyorsun.." Hyun-Gi'nin hareketleri daha agresifleşirken inledi.
"..beni çılgına çeviriyorsun.."
"Ah.. kahretsin..! Evet!" Hızlı bir hareketle döndü, çocuğu yatağa yasladı ve kollarını başının üstünde tuttu. Daha sert ve daha hızlı.
Hyun-Gi'nin iniltileri muhtemelen dışarıdan duyulabilirdi ama umursamadılar.
"Evet..benim için inle.. daha yüksek sesle....adımı söyle.."
"Tae-ah..!! Taehyung!! becer beni.. evet!"
"Ah.." Taehyung bir inilti çıkardı ve daha sert itmeye başladı.. çok yakındı ama bunun bitmesini istemedi.
"Benim için boşal.." Taehyung'un hareketleri yeterli değilmiş gibi, boğuk sesi işi mükemmel bir şekilde yaptı.
"...ben-ben boşalıyorum!" Oğlan çığlık atarken Taehyung onu derinden öptü, midesinin her yerine gelirken ortalığı dağıttı. Bu, Taehyung'u tamamen kenara itmek için yeterliydi, çocuğun elini tuttu ve sıktı, birkaç itişten sonra sevgili Hyun-Gi'sinin içini serbest bıraktı. Güçlerini geri kazandıklarında birkaç dakika bu şekilde kaldılar.
Taehyung başını göğsüne yasladı.. sevdiği kokuyu soludu, Hyun-Gi'nin teriyle karıştı.. Kalbinin o kadar hızlı atmasını durdurmak için elinden geleni yaparken Taehyung'un kafasını öptü.
"Bende seni özledim Tae.."
***
Nasılsın?
Fic nasıl gidiyo?
Diğer bölümde görüşürüz.
👋👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕄𝕦𝕤𝕖 -𝕍𝕞𝕚𝕟-
Fanfiction"𝕊𝕖𝕟𝕕𝕖𝕟 𝕚𝕤𝕥𝕖𝕕𝕚ğ𝕚𝕞 𝕙𝕖𝕣 ş𝕖𝕪𝕚 𝕪𝕒𝕡𝕒𝕔𝕒𝕜𝕤ı𝕟, 𝕕𝕖ğ𝕚𝕝 𝕞𝕚? 𝕄𝕒𝕤𝕜𝕖𝕟𝕚 çı𝕜𝕒𝕣.." "𝕂𝕠𝕣𝕜𝕒𝕣ı𝕞 𝕓ö𝕪𝕝𝕖 𝕠𝕝𝕞𝕦𝕪𝕠𝕣. 𝕐ü𝕫ü𝕞ü 𝕘ö𝕣𝕞𝕖𝕟𝕖 𝕚𝕫𝕚𝕟 𝕪𝕠𝕜."