İyi okumalar.
***
Kararlaştırılan zamanda Jimin, Taehyung'un evine geldi.
Kapı çalınmıştı. "O burada" diye düşündü Taehyung.
Kapıya koştu ve yüzündeki en büyük gülümsemeyle kapıyı açtı, bu da Jimin'in kalbinin çarpmasına neden oldu.
Noel'de küçük bir çocuk gibi görünüyordu.
Taehyung'u ilk kez böyle görüyordu.. ve kalbi göğsünden fırlamak üzereydi.
Taehyung için de yeni bir şeydi. Bazen Jimin'e çok yakın olduğunda bu dürtüyü hissederdi.. onu canlı canlı yeme arzusu.. ama aynı zamanda sadece ona değer vermek, ona bir prens gibi davranmak istiyordu ve daha önce hiç böyle hissetmemişti.
"Benden içeri girmemi isteyecek misin?"
Taehyung
👇
Park Jimin
👇
"Ah, hayır..."
"Ha?" Jimin, Taehyung'un kıkırdamasına neden olan şaşkınlıkla gözlerini büyüttü.
"Hayır, yani.. önce benimle bir yere gelmene ihtiyacım var."
"Ah, tamam." Siyah saçlı çocuk ona gülümsedi.
Tüm bu pratikle Taehyung'un malzemeleri bitmişti ve daha fazlasını almayı unutmuştu, bu yüzden başka seçeneği yoktu.
***
"Kesinlikle milyonda birsin, AlienTae." Çantalarla geri dönerken Jimin güldü.
"Hey ben hassasım öyle deme." sırıttı.
Bir mağazanın yanından geçiyorlardı, Taehyung şaka yollu bir şekilde onu itti, Jimin'i güldürdü ve geri itti, bu da siyah saçlı çocuğun çantanın içinden bir şey düşürmesine neden oldu.
Alırken camın arkasında bir şey dikkatini çekti.
"Ne oldu Tae?"
"Benimle gel!" Taehyung boştaki eliyle Jimin'i yakaladı ve mağazaya koştu.
"Bir saniye burada bekle." dedi satıcıyla konuşmaya giderken.
Jimin bir çift elin boynuna bir şey sardığını hissettiğinde birkaç dakika etrafına bakındı.
"Tae..?"
"Arkanı dön." Jimin itaat etti ve sadece çocukla yüzleşti.
Yüzündeki en büyük sırıtışı görmek.. "..Güzel." diye mırıldandı.
Jimin aşağıya baktı ve boynunda asılı olan kolyeyi fark etti, mor bir yonca. Taehyung da yeşil olanı takıyordu.
"Kesinlikle."
"Öyle değil, sen..." dedi Tae, bu onun kızarmasına neden oldu.
"Ah, ama yapamadım..."
"Al, senin için yapılmış gibi.. çünkü sen bir meleksin." Jimin göğsünün sıkıştığını hissetti.
Bu gerçekten oluyor muydu?
Taehyung'a gülümsedi ve ona sarıldı. "Teşekkür ederim Tae. Çıkarmayacağım."
***
Eve döndüğünde Taehyung, geçtiğimiz günlerde Jin'den öğrendiği her şeyi göstermeye karar verdi ve bunu inanılmaz derecede iyi yaptı. Zaman zaman birbirlerine bakıp gülümseyerek yemek yediler. Havada belli bir tuhaflık vardı, eskiden diğerinin etrafındaydı ama şimdi farklıydı.
"Gerçekten güzeldi Tae. Yemek yaptığını bilmiyordum." Jimin sessizliği bozmaya çalıştı.
"Bilmiyorum." Sırıttı. "Bunun için Jin'e teşekkür etmemiz gerekiyor.. o gerçekten sabırlıydı."
"Bulaşıklara yardım edeyim." Jimin ayağa kalktı.
"Şimdilik bunu bırakalım." Taehyung elini tuttu "Benimle gel." Onu yukarı yatak odasına götürdü, Jimin'in kalbi her seferinde göğsünün içinde daha çok çarpıyordu. Siyah saçlı çocuğun ifadesini fark edince kıkırdadı.
"Endişelenme sadece beni takip et." Pencereyi açtı ve yangın merdivenine tırmandı, Jimin peşinden gitti. Çatı katına ulaşana kadar.
"Vay canına... bu muhteşem." Jimin aniden çekildiğinde dengesini kaybetmesine neden olduğunda şehir ışıklarına bakarken huşu içindeydi. Taehyung'un kontrolündeydi, uzun boylu çocuk beline yakın tuttu ve diğer eliyle yüzünü okşadı.
"Daha önce hiç kimseye seninle olduğum kadar yakın olmamıştım..ve orada durmasını istemiyorum." Gözlerinin içine baktı.
"Ben sana aşık olduğumu düşünüyorum.... ve bilmem gerek, sen de aynı şekilde hissediyor musun?" Jimin konuşamıyordu ve neredeyse nefes almayı unutmuştu. Gerçekleşen bir rüyaydı, ama kafasına bir şüphe giriyordu..
Tae onu gerçekten seviyor muydu?
Yoksa başka birini mi unutmaya çalışıyordu?
Sadece başını salladı ve Taehyung'un aralarındaki boşluktan kurtulmasını, dudaklarını onun dudaklarına değdirmesini izledi.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕄𝕦𝕤𝕖 -𝕍𝕞𝕚𝕟-
Fanfiction"𝕊𝕖𝕟𝕕𝕖𝕟 𝕚𝕤𝕥𝕖𝕕𝕚ğ𝕚𝕞 𝕙𝕖𝕣 ş𝕖𝕪𝕚 𝕪𝕒𝕡𝕒𝕔𝕒𝕜𝕤ı𝕟, 𝕕𝕖ğ𝕚𝕝 𝕞𝕚? 𝕄𝕒𝕤𝕜𝕖𝕟𝕚 çı𝕜𝕒𝕣.." "𝕂𝕠𝕣𝕜𝕒𝕣ı𝕞 𝕓ö𝕪𝕝𝕖 𝕠𝕝𝕞𝕦𝕪𝕠𝕣. 𝕐ü𝕫ü𝕞ü 𝕘ö𝕣𝕞𝕖𝕟𝕖 𝕚𝕫𝕚𝕟 𝕪𝕠𝕜."