İyi okumalar.
🔮🔮🔮
Yer çok büyüktü. Böyle bir şeyin o binanın altında gizlenebileceğini hayal etmek imkansızdı. Işıklar mavinin bir tonuyla loştu ve müzik gürültülüydü. Normal bir kulübe benzemiyordu. Dans eden insanların ve çoğu erkekti.
Yoongi'nin bu üyeliği almak için ne vermesi gerektiğini merak ediyordu, hiç de ucuz görünmüyor. Barın içinden geçtik ve sahnenin önünde masalar vardı. Bir tek boş yere oturduk.
Burası neresi?
"Bunu nasıl ödüyorsun?"
"Pahalı bir yer olmakla ilgili değil. Müşterileri konusunda seçiciler."
"Hoş geldin Suga!"
"Suga mı?" Taehyung kafası karışmış görünüyordu.
"Hey Hobi, tatlım." diye sırıttı. "Seni özledim!"
"Senin yaptığını biliyorum." Hobi kıkırdadı "Bugün ne yiyorsun?"
"Suga.." Taehyung'un kafası kesinlikle karışmıştı.
"Her zamanki gibi, buraya arkadaşım için biraz getir."
"Elbette. Birazdan döneceğim!"
"Burası neresi Yoongi?"
"Dinle. Bu bir kulüp ama çoğu insan buraya içmeye gelmez ve kesinlikle dans etmez."
"Takip etmiyorum. Burası bir striptiz* kulübü mü?"(Gece kulüplerinde, pavyonlarda genç bir oyuncunun müzik eşliğinde dans edip soyunarak yaptığı gösteri olarak nitelendirilir.)
"Bir striptiz kulübü mü? Hayır, böyle yürümez. MUSES bizim için performans sergiliyor. Onları özel bir oturum için talep edebilirsin."
"Özel mi? .."
"Seninle yatmayacaklar. Tabii onlar istemezlerse. Kurallar var."
"Kurallar? Bu garip, gidebilir miyiz?"
"Bu kadar salak olma, biraz zaman ver."
"İşte içecekleriniz!"
"Zaman ver?" Işıklar kapanmaya başladı ve müzik durdu.
"Öğrenmek üzeresin." Yoongi, Hobi'yi kucağında otururken içkisinden bir yudum aldı. Tanıdık bir şarkı çalmaya başladı. Dance Without You - Skylar Grey. Sahne ışıkları yanarak arkada bir ekran ortaya çıkardı. Sadece bir gölge görünüyordu, bir adamın gölgesine benziyordu. Müzik çalmaya devam ederken ilerlemeye başladı.. dans etti.
Hareketleri mükemmel bir şekilde koordine edildi. Sanki müzik kendi bedenine geliyordu.
Daha önce hiç böyle bir şey görmemiştim. Bulunduğum yeri unuttum. Yaptığı her dönüşte yemin ederim kalbim bir atışı atlayacaktı. İzlemeden duramadım. Şarkı sona erdi, figürü sahneden kayboldu.
İnsanlar alkışladı ve adını tahmin ettiğim gibi bağırmaya başladı. Hyun-Gi ?
Bu onun gerçek adı mı?Neden onu tekrar görmem gerekiyormuş gibi hissediyorum?
"Evet, biliyorum." Yoongi alay etti.
"N-ne?"
"O iyi, değil mi? Hyun-Gi?"Hobi, Yoongi'nin sözünü dinlerken somurttu ve yanaklarını sıktı.
"Böyle olma gün ışığım. Seni sevdiğimi biliyorsun."
"Onu istemek gerçekten zor. O birinci sınıf bir Muse." Taehyung birkaç dakika sessiz kaldı. ''Yoongi..''
''Huh?''
"Nasıl üye olurum?"
🔮🔮🔮
İkinci bölüm böyleydi.
👋👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕄𝕦𝕤𝕖 -𝕍𝕞𝕚𝕟-
Fanfiction"𝕊𝕖𝕟𝕕𝕖𝕟 𝕚𝕤𝕥𝕖𝕕𝕚ğ𝕚𝕞 𝕙𝕖𝕣 ş𝕖𝕪𝕚 𝕪𝕒𝕡𝕒𝕔𝕒𝕜𝕤ı𝕟, 𝕕𝕖ğ𝕚𝕝 𝕞𝕚? 𝕄𝕒𝕤𝕜𝕖𝕟𝕚 çı𝕜𝕒𝕣.." "𝕂𝕠𝕣𝕜𝕒𝕣ı𝕞 𝕓ö𝕪𝕝𝕖 𝕠𝕝𝕞𝕦𝕪𝕠𝕣. 𝕐ü𝕫ü𝕞ü 𝕘ö𝕣𝕞𝕖𝕟𝕖 𝕚𝕫𝕚𝕟 𝕪𝕠𝕜."