İyi okumalar.
***
Jimin
Taehyung'un iş yerine gidiyordum. Dün gece konuştuğumuz gibi öğle yemeğine gidecektik ki Jin'den bir telefon aldım.
"Merhaba?"
''Jiminie!! Seni özledim!!"
''Ah.. hyung, bağırmana gerek yok, ben de seni özledim ama birkaç gece önce birbirimizi gördük."
"Ama sen benim güzel küçük kardeşimsin..!!"
Jin her zaman dünyanın en tatlı insanıydı. Herkesi önemsedi ve her zaman elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştı. Son birkaç yılda normalden biraz daha uzaklaştık. İşim biraz zorluydu ve özellikle geceleri çok fazla boş zamanım yoktu. Ama yine de, çoğu zaman telefonda saatler geçirirdik. Bana Namjoon'unu ne kadar çok sevdiğini ve bir işe sahip olmayı özlediğini anlatırdı. Ama Namjoon ikisi için de yeterince kazanıyor ve istediğini yapıp evde kalmaya karar verdi.
"Ne yapıyorsun??"
"Aslında Taehyung'u almaya gidiyorum, birlikte öğle yemeği yiyeceğiz.''
"Minnie..." bir an durakladı. "Ona söyledin mi?"
"Tabii ki hayır hyung. Bunun bir anlamı yok."
"Doğru şeyi yaptığını düşünmüyorum.. Jiminie."
"Ne demem gerekiyor?
~Hey Tae, ilk tanıştığımızdan beri sana çok aşık oldum. Benimle çıkmak ister misin?~
bence değil.
Hem.... başkasını seviyor.."
"Peki o zaman neden seninle çıkıyor?"
"Dışarı çıkmayacağız. Sadece takılıyoruz."
Cevabım üzerine içini çekti. "Bana her gün onu nasıl sorduğunu hatırlıyorum.."
"Bunu ona hiç söyleme." dedim şakayla.
"Tamam tamam.. Bu arada, sevmediğin kaltağı hatırlıyor musun? Namjoon bana işte ona bazı sıkıntılara neden olduğunu söyledi."
"Gerçekten mi?.. biraz sinirleri var.. neyse, yeni geldim. Seninle sonra konuşuruz hyung."
Telefonu kapattım ve binaya girdim ve resepsiyona yöneldim.
"Merhaba. Kim Taehyung ile görüşecektim?"
"Tabii, bir saniye efendim."
Ona mesaj atmayı düşünerek tekrar telefonumu çıkardım. Dikkatimi çeken bazı insanların fısıldaştığını duyduğumda arkamı döndüğümde herkesin bir erkeğin kolunu çeken bir kadına baktığını gördüm.
"Bunu neden yapıyorsun?" Sızlandı.
Bu Taehyung mu? Bu kaltağın gerçekten bir siniri var.
Öfkenin tüm vücudumdan aktığını hissettim ve onlara doğru yürüdüm.
"Soo Jung!"
"Ha?" şaşkınlıkla arkasını döndü. Taehyung'un neler olduğu hakkında en ufak bir fikri yoktu.
"Ne saçmalıyorsun?!" Ona bağırdım.
"Affedersin? Sen kimsin?!"
"Şimdi benim kim olduğumu bilmiyor musun? Dün gece adımı iyi biliyor gibiydin!"
"Oh benim..."
"Yani onun kız arkadaşıyken benimle yatıyorsun ve şimdi tam tersi mi oluyor?! Biliyor musun? bitirdik!"
İnsanlar ona bakarken binadan fırladım."Aman tanrım, zavallı çocuk, biliyordum, çok iyi birine benziyor, o tam bir orospu.." diye söylüyorlardı.
"Jimin!" Taehyung arkamdan dışarı koştu.
''Jimin, bekle... az önce ne oldu??" Dehşete düşmüş görünüyordu ve kıkırdamadan edemedim.
"Benimle dalga mı geçiyorsun?!'' Gülmekten patladım ve o beni takip etti.
"Bir daha rahatsız olacağını sanmıyorum."
"Sen çıldırmışsın!" Saçlarımı karıştırırken gülmeye devam etti.
''Artık yemek yemeye gidelim mi?"
"Gidelim..."
***
Nasılsın?
Diğer bölümde görüşürüz.
👋👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕄𝕦𝕤𝕖 -𝕍𝕞𝕚𝕟-
Fanfiction"𝕊𝕖𝕟𝕕𝕖𝕟 𝕚𝕤𝕥𝕖𝕕𝕚ğ𝕚𝕞 𝕙𝕖𝕣 ş𝕖𝕪𝕚 𝕪𝕒𝕡𝕒𝕔𝕒𝕜𝕤ı𝕟, 𝕕𝕖ğ𝕚𝕝 𝕞𝕚? 𝕄𝕒𝕤𝕜𝕖𝕟𝕚 çı𝕜𝕒𝕣.." "𝕂𝕠𝕣𝕜𝕒𝕣ı𝕞 𝕓ö𝕪𝕝𝕖 𝕠𝕝𝕞𝕦𝕪𝕠𝕣. 𝕐ü𝕫ü𝕞ü 𝕘ö𝕣𝕞𝕖𝕟𝕖 𝕚𝕫𝕚𝕟 𝕪𝕠𝕜."