İyi okumalar
-----
"Ah... evet Tae!"
Boynunu ısırmaya başladım, itmeye devam ederken daha da inlemesini sağladım.
"Çok iyi, daha zor!"
"Taehyung.. Taehyung!" Yoongi masama bazı belgeler koyarken gerçeğe döndüm.
"Ne ne?" başımı salladım.
"Sözlerimden herhangi birine dikkat ettin mi?"
"Uh......"
"Tanrıya yemin ederim.. iş yerinde asla dikkatiniz dağılmaz. Bir şey mi var?"
"Uh..." Hayalimi hatırladığımda mırıldandım. "İyiyim.."
"Hadi gidelim o zaman. Toplantı bizsiz başlayamaz." Yoongi, Taehyung'un yüzüne bakarken sinirli görünüyordu, neden bahsettiği hakkında hiçbir fikri olmadığını fark etti.
"Taehyung, lanet olası Pazarlama Departmanı ile toplantı."
"Doğru!" hızla ayağa kalktı "Bunu biliyordum.."
Konferans salonuna gittiler. Patron dahil herkes oradaydı. İçeri girerken kızların ciyakladığını duyabiliyorlardı. Ne de olsa genç, başarılı ve inanılmaz yakışıklıydılar.Yerlerini aldıktan sonra sunum başladı. "Herkese merhaba. Bugünkü toplantıya yardım ettiğiniz için teşekkürler. Çoğunuzun bildiği gibi benim adım Soo-Jung. Pazarlama Departmanının başındayım." hafifçe eğildi ve konuşmasına devam etti.
"Duydun mu?" Taehyung bazı kızların fısıldaştığını duyabiliyordu.
"Evet, onu terk etti değil mi? Zavallı kız. Çok sevimli görünüyor.."
"Evet ama o çok ateşli.. Kullanılmak umurumda değil" dedi arkadaşıyla kıkırdarken.
Taehyung bu sözleri dinlerken Soo-Jung'a baktı.. ve onun kendisine baktığını fark etti. "Aman Tanrım.. öldüm."
"Kyaa..! kalbim bir anda atladı."
Sırıttı ve sunumuna devam eden Soo-Jung'a baktı.
-----
"Tanrı'ya yemin ederim ki kızlar çok sinir bozucu, onlarla nasıl başa çıkabiliyorsun bilmiyorum."
Bir şeyler yemek için kafeteryaya yürüdüklerinde Yoongi Taehyung'a şikayet etti.
"Taehyung!" adını seslenen tanıdık bir ses onu korkutmaya yetmişti. "Yürümeye devam et." dedi Yoongi'ye.
"Taehyung!" biri kolundan tutunca durmak zorunda kaldı. "Konuşmamız gerek!"
"Beni rahat bırak, Soo-Jung."
"Ama bebeğim.."
"Bana öyle deme.. benimle konuşma. İşimiz bitti, bunu ne zaman kabul etmeyi düşünüyorsun?"
"Ama özledim-"
"Umurumda değil! Ne düşündüğün veya hissettiğin umurumda değil. Biz bir hiçiz, artık seninle ilgilenmiyorum.. saçmalamayı bırak." Kolunu ondan çektikten sonra ona soğukça baktı.
İnsanlar onlara bakıyordu.. ve o, gözlerinde görünen öfkeyle fırladı.
"Aradı.." Sonunda oturabildikleri için Yoongi güldü. "Bu kız tam bir deli." Taehyung tek kelime etmedi.
"Bekle, sen..?"
"Hayır."
"..Tamam.. Her neyse, dün gece ne oldu? Neredeyse bütün gün kendi gezegenindeydin." Cevap vermek istemiyordu, sadece yemeye devam etti.
"Boşver o zaman." Yoongi omuz silkti.
"Uh.. bu adam mı?" Taehyung inledi ve sonunda cevapladı. "Bu beni deli ediyor. İnanılmaz derecede ateşli ve şehvetli ve onu yemek istiyorum."
"Vay, sakin ol. O sana ne yaptı?"
"Hiçbir şey değil.."
"Şaka yapıyorsun." Yoongi çatalını bırakıp kaşını kaldırdı.
"Ondan dans etmesini istedim.. ve yaptı.. her yerimde."
"Fu yapmak istediğini sanıyordum-"
"Yaptım.. Yaptım. Ama bu bir büyü gibi. Sadece sonsuza kadar sürmesini istiyorum.. bu yüzden yavaşlamaya karar verdim." Taehyung yemeğine geri dönerken Yoongi ona baktı.
Kimseye pek ilgi göstermiyordu, bu yüzden bu garip bir görüntüydü. "Tamam fazla kafanı dağıtma."
-----
"Evet, iyiyim. Yakında görüşürüz, söz veriyorum.. bekle, bir şey aldım." Telefonuna baktı ve gülümsedi.
Kim Taehyung seni istedi.
Kabul | Reddet
-----
Bakalım ne almış..
Diğer bölümde görüşürüz.
👋👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕄𝕦𝕤𝕖 -𝕍𝕞𝕚𝕟-
Fanfiction"𝕊𝕖𝕟𝕕𝕖𝕟 𝕚𝕤𝕥𝕖𝕕𝕚ğ𝕚𝕞 𝕙𝕖𝕣 ş𝕖𝕪𝕚 𝕪𝕒𝕡𝕒𝕔𝕒𝕜𝕤ı𝕟, 𝕕𝕖ğ𝕚𝕝 𝕞𝕚? 𝕄𝕒𝕤𝕜𝕖𝕟𝕚 çı𝕜𝕒𝕣.." "𝕂𝕠𝕣𝕜𝕒𝕣ı𝕞 𝕓ö𝕪𝕝𝕖 𝕠𝕝𝕞𝕦𝕪𝕠𝕣. 𝕐ü𝕫ü𝕞ü 𝕘ö𝕣𝕞𝕖𝕟𝕖 𝕚𝕫𝕚𝕟 𝕪𝕠𝕜."