İyi okumalar.
🎵 BTS Jimin - 'Lie'
***
Jimin geceyi Taehyung ile geçirmişti. Gerçi hiçbir şey gerçekten olmamıştı.
Taehyung bunu doğru yapmaya karar verdi, bu yüzden dürtülerine karşı çıktı ve yavaşlamaya karar verdi.. bu sefer gerçekten. Sabah olduğunda çalışmaya hazırlandı, Jimin'in alnını öptü ve onu hala yatakta uyurken bıraktı. Çok mükemmel görünüyordu ve onu uyandırmak istemedi, bu yüzden ona bir not yazdı ve daireyi terk etti.
Günaydın Meleğim. Ayrılmak zorundaydım ama açıkçası gitmek istemiyordum.. Sadece seninle olmak istiyorum, lütfen.. beni bekle 💜💜
***
Jimin
Taehyung'un yatak odasında uyandım, etrafa baktım ama orada değildi.. sadece yastığının yanında bir not vardı. Okurken kendimi gülümserken buldum. Nasıl bu kadar sevimli olabiliyordu? Yastığını yanıma çekip sıkıca sarıldım.. Öleceğim için çok mutluydum. Bir süre öyle kaldım ama her şey her zaman mükemmel olmak zorunda olmadığı için dün geceki düşünceler kafamı işgal etti.
Ya gerçekten sevdiği ben değilsem.. ve bana baktığında HIM'i görüyorsa? Taehyung onun her şeyiydi ama onun başka birini sevmesi fikrini kaldıramıyordu.. Sahte bir umut tutmak istemiyordum. Emin olmam gerekiyordu.. ve bunu yapmanın yolunu tam olarak biliyordum..
***
"Bir ay mı? Bu çok erken değil mi..?" Yoongi sordu.
"Biliyorum ama Jin'in istediği bu. Programını bitirebilmesi için Hoseok'a yeterince zaman ayırdığından emin ol.. Sanırım Jin, Hobi'nin de gitmesini sağlamasaydı aynı gün benden boşanırdı."
"Kiminle gidiyorsun Taehyung? Jimin mi? ya da sevgili Hyun-Gi?" Yoongi onu kızdırmaktan kendini alamadı.
"Onu görmeyi bıraktım ve bunu biliyorsun hyung" Tae onu azarladı. "Biriyle çıktığım kişiyi getirmem gerekiyor, değil mi? O yüzden tabii ki Jimin'i getireceğim."
"Vay, bu mu demek..?" Namjoon şaşkınlıkla sordu.
"Evet."
"Seni her zaman kızdırdığımı biliyorum ama senin adına çok mutluyum Tae." Yoongi koluna yumruk attı. "Biliyorsun.. Sanırım ona gerçekten aşığım." Taehyung gülümsedi, diğerlerinin onun için tezahürat yapmasına neden oldu. Namjoon, "Hyun-Gi çılgınlığını zamanında durdurman çok iyi." dedi.
''Sadece seksti, hyung. Sadece bu.."
"Siz seviştiniz mi? Ama Hobi dedi ki..." Yoongi bir saniye sessiz kaldı. Bundan şimdi bahsetmek iyi bir fikir miydi?
"Hobi ne dedi?"
Yoongi, konuşmaktan başka seçeneği olmadığını bilerek içini çekti. "Hobi, Hyun-Gi'nin hiçbir müşteriyle asla yatmadığını söyledi.."
Taehyung sarsıldı. Bu doğru olamazdı. Belki Hyun-Gi onu bir müşteriden daha fazlası olarak görmüştü?
"Taehyung.." Çocuklar sanki aklından neler geçtiğini biliyormuş gibi endişeli bir ifadeyle ona baktılar. "Artık önemli değil, değil mi? Sende Jimin var.." Yoongi onu transtan çıkarmaya çalışırken şaka yollu bir şekilde itti.
"..Evet..evet haklısın.. neyse benim işim var." Masasına geri döndü ve diğer ikisi kendi aralarında konuşmaya devam ederken telefonunu çıkardı.
AlientTae🐻:
yapmam gereken bir şey var
üzgünüm🙏🏻
telafi edeceğim, söz veriyorum 💕
Jiminie Pabo💜:
Sorun değil :)
Sohbeti kapattı ama bu sefer telefonunu elinden bırakmadı...
Hoş geldin Kim Taehyung
Lütfen talep etmek istediğiniz MUSE'yi seçin:
Hyun-Gi
Kabul / Reddetmek
Hyun-Gi isteğinizi kabul etti.
***
Vay anasını sayın seyirciler
😮😮😮😮😮😮😮😲😲😲😲😲😲😲
Nasılsın?
Sence ne olacak?
Diğer bölümde öğreneceğiz.
👋👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕄𝕦𝕤𝕖 -𝕍𝕞𝕚𝕟-
Fanfiction"𝕊𝕖𝕟𝕕𝕖𝕟 𝕚𝕤𝕥𝕖𝕕𝕚ğ𝕚𝕞 𝕙𝕖𝕣 ş𝕖𝕪𝕚 𝕪𝕒𝕡𝕒𝕔𝕒𝕜𝕤ı𝕟, 𝕕𝕖ğ𝕚𝕝 𝕞𝕚? 𝕄𝕒𝕤𝕜𝕖𝕟𝕚 çı𝕜𝕒𝕣.." "𝕂𝕠𝕣𝕜𝕒𝕣ı𝕞 𝕓ö𝕪𝕝𝕖 𝕠𝕝𝕞𝕦𝕪𝕠𝕣. 𝕐ü𝕫ü𝕞ü 𝕘ö𝕣𝕞𝕖𝕟𝕖 𝕚𝕫𝕚𝕟 𝕪𝕠𝕜."