Gerçek ben (2)

61 5 0
                                    

İyi okumalar.

***

Taehyung işe gitmezdi. Telefonuna cevap vermez, yemek yemezdi. Karanlık yeniden her şeyi kuşatana kadar günlerini hiç uyumadan kanepede yatarak geçirdi. Sonunda bir gece, kapının çalındığını duyana kadar.

"Taehyung?"

Bu Jin'in sesine benziyordu.

"Taehyung, aç.. orada olduğunu biliyorum." Kapıyı açmayacaktı. Kimseyi görmek istemiyordu ve kesinlikle Jimin'in kardeşini asla.

"Tae.. Jimin beni aradı. Ben.. bilmiyorduk ama.. o iyi bir çocuk, biliyor musun?" Bir ses duydu ve Jin'in kapıya yaslanmış yerde oturduğunu fark etti, o da aynısını yaptı. "İlk tanıştığınız günden beri senden hoşlanıyor. Her gün beni arar ve seni sorardı." Derin bir nefes aldı.

"Hiç kimseye bağımlı olmayı sevmedi.. ve bana iyi para kazandıran bu işi aldığını ve en iyilerinden biri olduğu için kendini yeterince rahat hissettiğini söyledi." Taehyung bacaklarını göğsüne yasladı, kollarını kavuşturdu ve kafasını aralarına gömdü. "Sonunda sık sık konuşmayı bıraktık, o hep yorgundu ve seni sormayı bırakmıştı. Sanırım o kızla çıkmaya başladığın zamanlardı.. Çalışıp uyumaktan başka bir şey yapmamış gibiydi.. ve aniden bir gün, çok uzun zaman önce, bir gece beni aradı ve her şey değişti. Sesi her ne yapıyorsa bir amaç bulmuş gibiydi.. sonra yemeğe geldi ve.. o günden beri çok farklı." Taehyung tek kelime etmedi, sadece dinlemeye devam etti. "Bencillik ettiğimi biliyorum ama onun o geceden önceki haline dönmesini istemiyorum Taehyung. O yalancı değil.. lütfen onunla konuş.. ondan nefret etme, lütfen.."

Jin kapının tıklandığını duyunca ayağa kalktı ve Taehyung'un kapıyı açtığını gördü.

"Bana nerede yaşadığını söyle.."

***

Jimin işi bittikten sonra eve yürüyordu.. Kalmak istemiyordu ve bir daha o yere geri dönmek istemiyordu. Ama evde yalnız kalma düşüncesi çekici gelmiyordu çünkü biliyordu, Taehyung'u düşünmeden duramayacaktı ve bu çok acıtıyordu. Kendini çok korkunç hissediyordu. Neden her şey bu kadar yanlış çıktı? Taehyung'un hızla uzaklaştığını hatırlayınca kalbi daraldı ve yüzünden bir gözyaşının süzüldüğünü fark etti. Sadece tövbe edebilirdi.. asla ona böyle hissettirmek istememişti.

Nihayet evini belli bir mesafeden görebildiği zaman, kapısının hemen önünde birinin oturduğunu fark etti.

Olamaz..Taehyung?

Daha farkına bile varamadan tüm yolu koşmuş ve tam önünde duruyordu..

''T-Taehyung.." Kahverengi saçlı çocuk ayağa kalktı, Jimin'in yüzüne bakabileceğinden hala emin değildi.

"Hadi gidel-"

"Neden?" Taehyung, aradığını bulana kadar taşınmayı planlamıyordu. "Neden yaptın.. Jimin? yoksa sana Hyun-Gi mi demeliyim?"

O kadar yolu bu şekilde davranmak için gitmedi ama yine de acıttı.

Bu yüzden şu anda yapabileceğinin en iyisini yaptı.. dürüst olmak gerekirse.. "Kim Taehyung.. benim adım Park Jimin. Ben Kim Seokjin'in kardeşiyim."

Taehyung alaycı bir şekilde kıkırdadı.

"Birkaç yıl önce kardeşimin evinde tanışmıştık ve o andan beri seni düşünmekten kendimi alamadım. Ama hiçbir zaman yeterince iyi olduğuma inanmadım, bu yüzden hiçbir zaman bir şey söylemeyi planlamadım.. ve sonra senin bir kız arkadaşın oldu-"

"Ben zaten hepsini biliyorum." Sözünü kesti Taehyung. Sakinleşmeye çalışarak nefes aldı.

"Birisi beni bu işle tanıştırdı ve yapabileceğimi hissettim. Nedense insanlar dans etme şeklimi beğendi, bu yüzden hiçbir müşteri için başka bir şey yapma ihtiyacı duymadım.. o kadar çok müşterim vardı ki daha fazlasını isteyenlerden bile vazgeçtim. Sonra bir gün sen ortaya çıktın. Bana yalvararak baktın. Bunu asla kabul etmek istemedim çünkü yanlış olduğunu biliyordum ve ben.." İç çekti.

"Sonunda açgözlü oldum.. ve artık kontrol edemiyordum. Böylece seni görmeye başladım... Ama daha fazlasını istiyordum. Gerçek beni görmeni istedim ve o gece Jin'in davetini kabul ettim.." Taehyung'un ifadesi çok ciddiydi. Jimin'in sözlerinin hiç etkisi olmamış gibiydi.

"O gece kavga ettiğimizde...Senin yanında olabilmek için çok zormuş gibi davranmam gerekiyordu..kendimi kırılmış hissettiğimde.. ve seninle geçirdiğim her saniye daha kötüydü.. çünkü kendimi suçlu hissettim ama bırakamadım çünkü.." Gözyaşları yanaklarından aşağı yuvarlandı.

"Çünkü sana çok uzun süredir aşığım.. ve bu acıtıyor. Ve batırdığımı biliyorum ve dürüst değildim.. ama ben.. İstediğim tek şeyi kaybettiğimi bilmek çok acıtıyor.. şimdiye kadar sevdiğim tek kişi...benimle bir daha asla konuşmamak istiyorsan sorun değil! Ben bunu hak ediyorum!" Bağırıyordu, artık ağlamasını kontrol edemiyordu.

"Ama bil ki seni seviyorum! Seni çok seviyorum! ve ben seni-"

Taehyung, Jimin'i kendisine çekti ve sarıldı, büyük olan kendini kelimelerin arasında kaybolmuş buldu. Kısa boylu çocuğu sakinleşene kadar öyle tuttu.

"Bende seni seviyorum." Alnını öptü. "Seni çok seviyorum.. Jimin.. Hyun-Gi.. artık umurumda değil."

Jimin, Taehyung'un çatlayan sesini duyduğunda dudaklarını ısırdı.

"Sen benim meleğimsin.. ve sana ihtiyacım var, hatırladın mı? ..yani sorun değil, lütfen artık ağlama."

Ve öylece kaldılar.. sonunda bırakmaya hazır olana kadar.

***

🥺🥺🥺

Diğer bölümde görüşürüz.




𝕄𝕦𝕤𝕖 -𝕍𝕞𝕚𝕟-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin