Ateş

97 9 0
                                    

İyi okumalar.

-------

"Hoş geldin.."

Arkasını dönerken sesinin sesi kalbinin sıkışmasına neden oldu. Taehyung onun camın arkasından yürüdüğünü görebiliyordu.. su onu yeterince bulanıklaştırıyordu, Hyun-Gi'yi net bir şekilde görmesi imkansızdı.

"Dün gece seni bekliyordum.."

"Bir şey çıktı."  

Yalan söylemek zorunda kaldı elbette.

"Söylesene, neden ısrarla beni istedin?" Başını eğdi.

"Çünkü bir gün kabul edeceğini biliyordum." Kendini ukala hissetmeye başladı.

"Öyle mi?.." Hyun-Gi kıkırdadı "Peki, ne yapmamı istersin?"

"Ne kadar vaktimiz var?"

"İsteğini yerine getirene kadar seninim.."

"O zaman.." dedi kanepeye otururken "Benim için dans etmeni istiyorum.."

"Eğer istediğin buysa.. Tabii ki yaparım."

Love, Love, Love by Exo oynamaya başladı. Tae camdan onu izlerken yavaşça hareket etmeye başladı. Vücudu hızla müziğe geçiyordu, bu Taehyung'un asla bıkmayacağı bir şeydi.

Taehyung'un Bakış Açısı

İşte yine...Çıkarken kalbimin durduğunu hissettim ve bana doğru yürümeye başladı.

 Nihayet.. onu zar zor görebildim. Ama oradaydı. Beni görebileceği kadar ince bir göz bağı takmıştı.. dudakları hariç yüzünün tamamını kaplayan o muhteşem dolgun dudaklar..

İpeksi kakülleri her dönüşte daha da dağılıyor.. ve yine de çok güzel.. Hareketleri her zaman çok zarif ve sakindi, çok şehvetliydi..

Birinin aklını kaybetmesi için yeterliydi. Dans etmeye devam etti.. yaklaştı.. ta ki yüzlerimiz arasında santimler kalana kadar.. Kucağıma oturdu, kalçalarını yavaşça hareket ettirdi ve kendisini bana doğru itti. Ellerimi hareket ettirmeye başladım, kalçasını tuttum ve diğeriyle gömleğinin içine girip sırtından geçirdim. Geride durmak tüm gücümü alıyordu. 

Onu hafifçe geri ittim ve başımı göğsüne gömdüm.. Çilek gibi kokuyordu..

Aman Tanrım. Parmaklarını kilitledi ve saçlarımı çekti, gözlerimi kapatmamı sağladı ve inleyerek başımı geriye attı..

Şarkı bitmişti ve ayrıca cennetteki zamanım..

"...Bir dahaki sefere görüşürüz.." Öne eğildi ve kulağıma fısıldadı, sonra geri çekildi, üzerimden kalkmadan önce alt dudağımı ısırdı.

Gözlerimi açtığımda hiçbir yerde görünmüyordu.

Başımı tekrar geriye attım ve sadece bir iç çektim.

"Kahretsin.."

-----

Diğer bölümde görüşürüz.

👋👋👋👋


𝕄𝕦𝕤𝕖 -𝕍𝕞𝕚𝕟-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin