Medya 👍👍😁
İyi okumalar
🔮🔮🔮
O gece, uzun zamandır ilk defa Taehyung işini bitirmek için acele ediyordu. Yoongi MUSE'ye nasıl geri döneceğine dair talimatlar vermeden çoktan gitmişti.
Eşyalarını topladı ve binayı terk etti. Birkaç gece önce söz konusu yeri ziyaret etmişti ve nedenini hala anlayamıyordu, geri dönmesi gerektiğini hissetti. Yüzünü bile görmeden biri tarafından büyülenmişti. Yeni üye kartını gösterdikten sonra geldi ve içeri girdi.
O ve Yoongi'nin geçen sefer yaptıkları aynı koridorlardan geçtiler. Ancak bu sefer çevresine dikkat etmiyordu. Zihni tek bir şeye odaklanmıştı.
Hyun-Gi hakkında olabildiğince çok şey bilmesi gerekiyordu. Sonunda tabelanın olduğu kapıya ulaştı, bir saniye durdu ve tekrar okudu..
"Yani kurallar bunlar.."
Hala bunun ne tür komik bir iş olduğunu merak ediyordu ama önemli değildi.. merakı daha güçlüydü. İnsanların arasından geçti ve barda oradan sahneyi görebiliyordu.
"Oh merhaba!"
O tanıdık sesle başını çevirdi.
"Hey, hm..."
"Hobi." dedi tepsiyi bırakırken.
"Ah, üzgünüm.. Hobi. Yoongi bugün gelmeyecek."
"Ah, biliyorum."
O yapıyor?
Tamam..
"İçki ister misin?" Bir bardak ikram ederken Hobi ona sordu. "Tabii, teşekkür ederim."
"Yani, birini istemeyi mi planlıyorsun?"
Gerçekten ne diyeceğini bilmiyordu. "Nasıl çalıştığını açıklamama izin ver." dedi Taehyung'a kıkırdadı. "Geçen gün gördüğün gibi, Muses genellikle orada sahne alır." sahneyi işaret etti.
''Ancak, işlerinin bir kısmı müşterilerden gelen talepleri kabul etmektir. Özel bir danstan sekse değişebilirim, eğer kabul ederlerse. ''Taehyung, Hobi'nin sözlerini duyunca boğuldu.
"Belirli .. seviyeler var. Şöyle düşünün, istek ne kadar.. cinsel olursa, o kadar pahalı olur. Yine de onlara ödeme yapmak zorunda değilsiniz, hepsi üyelik kartı üzerinden yönetiliyor. Ama bir Muse her isteği yerine getirmekle yükümlü değildir ve eğer çok istenirse.. gerçekten ihtiyacı da yoktur. Ve gerçekten önemli, talep ne olursa olsun, ne kadar öderlerse ödesinler hiçbir müşteriye özel değiller ve yüzlerini gösteremiyorlar."
Bu çok az zamanda işlenecek çok şeydi.
"O zaman seninkini nasıl görüyoruz?" Tae başını hafifçe eğerek sordu."
Ah, çünkü ben bir Muse değilim. Ben sadece birini tanıyan bir garsonum." diyerek göz kırptı.
"Sen.."
"Evet, seni içeri aldım."
"Teşekkür ederim Hobi."
"Endişelenme tatlım. Yoongi'nin arkadaşı için her şeyi yaparım. Birinden rica etmek istersen.." diye devam etti.
"Telefonuna indirdiğin bir uygulama var. Telefon numarana ve kartındaki barkoda bağlı, bu nedenle üye olmayanların kullanması imkansız."
Taehyung hızla telefonunu çıkardı ve aradı.
"Bir sorun olursa çekinmeden sor." gülümsedi, tepsiyi aldı ve gitti.
Hoş geldin Kim Taehyung
Lütfen talep etmek istediğiniz MUSE'yi seçin:
Gözleri, uygulamanın ona gösterdiği her şeyi görmezden geldi.
Tek bir şeyle ilgileniyordu..
Hyun-Gi
"Hyun-Gi" diye tekrarladı kendi kendine.
Talep | iptal
İçkisini bitirirken telefonunun titrediğini hissedince birkaç dakika bekledi.
Hyun-Gi isteğinizi reddetti.🔮🔮🔮
Reddetti... 🤣😂
Bakalım Taehyung kabul ettirebilecek mi ?
Diğer bölümde görüşürüz.
👋👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕄𝕦𝕤𝕖 -𝕍𝕞𝕚𝕟-
Fanfiction"𝕊𝕖𝕟𝕕𝕖𝕟 𝕚𝕤𝕥𝕖𝕕𝕚ğ𝕚𝕞 𝕙𝕖𝕣 ş𝕖𝕪𝕚 𝕪𝕒𝕡𝕒𝕔𝕒𝕜𝕤ı𝕟, 𝕕𝕖ğ𝕚𝕝 𝕞𝕚? 𝕄𝕒𝕤𝕜𝕖𝕟𝕚 çı𝕜𝕒𝕣.." "𝕂𝕠𝕣𝕜𝕒𝕣ı𝕞 𝕓ö𝕪𝕝𝕖 𝕠𝕝𝕞𝕦𝕪𝕠𝕣. 𝕐ü𝕫ü𝕞ü 𝕘ö𝕣𝕞𝕖𝕟𝕖 𝕚𝕫𝕚𝕟 𝕪𝕠𝕜."