Kelebek

93 7 0
                                    

İyi okumalar.

***

Hyun-Gi'nin Bakış Açısı

"Bugün çok gülüyorsun, bir şey mi oldu?"

"Pek değil Dae-Jung. Sadece iyi bir ruh halindeyim."

"Biliyorsun, bana gerçek adımla hitap edebilirsin.." uzun boylu çocuk Hyun-Gi'ye sırıttı.

"Ben tercih etmem. Yanlış anlama, sanırım alışkın değilim."

"Tamam, tamam.. sahne isimleri o zaman" içini çekti. "Her neyse, endişelenmeye başlamıştım. Belki biri Hyun-Gi'mi benden alır diye düşündüm."

"Ne demek istiyorsun?" dedi ki aynada saçını düzeltirken.

"Ne demek istediğimi biliyorsun." Ona doğru yürümeye başladı. "Neredeyse bırakacak kadar biriktirdim." eğildi ve kulağına fısıldadı "...benimle gel.."

"Kes şunu." Arkasını döndü ve gülerek onu hafifçe geri itti.

 "Bunu müşterilerin için sakla, Jungkook."

"Ah şimdi adımı mı kullanıyorsun?" sırıttı. "Neden bana inanmıyorsun ama benimle gel.. seni mutlu edeyim." dedi göz kırparak.

"Seninle gideceğim tek yer sahnedir." diye alay etti onunla.

"Ah."Jungkook'un yakışıklı olduğunu düşünmediğinden değil, sadece ilgilenmediğinden değil. İşinde iyiydi. Para hiç de fena değildi ve her zaman övüldü. Bir süre rol yapmak zorunda kaldı.

Müşterileri konusunda seçici olmayı göze alabilmek için her seferinde gereğinden fazla günlük istek aldı. Bırakmasına imkan yok. Kesinlikle şimdi başka bir şeye göz diktiğine göre değil..

Hyun-Gi kendini hazırlamayı ve maskesini takmayı bitirdi ve ilk isteği için tahsis edilen odaya yöneldi. Büyüyü bozmamak için odaların her zaman sadece personel için bir arka kapısı vardı. Bu gece bir gösteri olmayacaktı, en azından halka açık olmayacaktı, bu yüzden isteklerini yerine getirmeye başladı. Şimdiye kadar hiç sorunlu bir müşteriyle karşılaşmamıştı. Bariz nedenlerden dolayı kameraları yoktu, ancak herhangi bir "rahatsızlık" durumunda gizlenmiş birkaç panik düğmesi vardı.

O hazırdı. En güzel gülüşünü yaptı ve gecenin ilk müşterisiyle buluşmak için içeri girdi.. Bu onun günlük rutiniydi. Bir süre sonra nihayet işi bittiğinde, bir telefon geldiğinde duş almak için odasına geri dönüyordu.

"Merhaba! 

biliyorum ben de seni özledim..

Gerçekten?

Bu muhteşem!

Evet ben iyiyim. Yakında görüşürüz, söz veriyorum.. bekle, bir şey aldım."

Kim Taehyung seni istedi.

Kabul | Reddet

Artık bu gece eğlenmek üzereydi..

***

Bakalım nasıl bir gece olacak ?

Diğer bölümde görüşürüz.

👋👋👋👋💜



𝕄𝕦𝕤𝕖 -𝕍𝕞𝕚𝕟-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin