CHAPTER 6

101 19 28
                                    


🚺තාම අරයා ringing නේ...

🐥හම්ම්.. මම එයාට විස්තරේ කියන්නම්.. ඔයාලා msg මොනවත් දාන්න යන්න එපා... කොල්ලට තරහ යනවා...

🌈ඒමද.. වෙලාවට මම msg එකක් දාන්න හැදුවේ... හෙට ඔයාට set කරගන්න පුලුවන් gf කෙනෙක් එනවා කියලා...

🧟‍♀️ෂික් විතරක් ඔයා මගේ නංගි වුනානේ...

🌈කට කට..

🐱මේ

🌴හම්ම්

🐱Mal-shi call කරනවා එයාවත් මේකට join කරනවා... superiors ගැන කතා කරන එක නවත්තන්න ...

🐍මාව කපලා දැන් call එහෙමත් ගන්නවා නේ...

🐥ඔයා busy කිව්වේ..

🐍ඔව් ඔව් පොඩි වැඩ වගයක් තිබ්බා.. Driver මොකෝ...

🐥ඒක බැලුවා.. හෙටම කෙනෙක් එවන්න බැරි වෙයි මම තාත්තට කිව්වා...

බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා   බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා බ්ලා..............................................................................................................................................................

💜ඒක එයා දැනගන්න විදිහක් නෑනේ...

💚තියනවා...

❤️🖤💙මොකා.. 😲

💟ඔව් ඒ විස්තර ඔක්කොම එයාගේ file එකේ තියනවා... මමයි ඒක එතන තියමු කිව්වේ.. එයා දවසක දැනගන්න ඕන එයාගේ තාත්තයි අම්මයි නැති වුනේ accident එකකින් නෙවෙයි... එයාලව මැරුවා කියලා..

🧡හ්‍යොන් එයා හොදටම බය වුනා අපිට ඕන ටික අපි ගානට record කරගෙන තියෙන්නෙ... අපිට ඕන වෙලාවක එයාව බය කරන්න පුලුවන් ..

❤️එයා ජිවත් වෙනවද නැද්ද කියන එක තීරනේ කරන්න වෙන්නෙ දැන් පොඩ්ඩට...

💙හම්ම්... ඒත් එයා කවදාවත් එයාව මරන්න කියන්නෙ නෑ..

🖤ඔව්... පොඩ්ඩා මේක දැනගෙන ඇඩුවා කියන්නේ... එයා කවදාවත් ඒක කරනවට කැමති වෙන්නෙ නෑ...

@bullet proof house

💟පොඩ්ඩා...

🖤යකෝ බූරුවා..

MY MAFIA FAMILY [ON HOLD] //OT7//Where stories live. Discover now