CHAPTER 5

99 22 25
                                    


මම වාහනේ ඔක්කොම අනිත් පැත්ත හරවලා ඒක කාටවත් අායේ අදුර ගන්න බැරි කරලා අයියගේ Car Sale එකට වාහනේ දාලා document වැඩ ටික ඉවර කරලා කවදාවත් නැතුව taxi එකක ගෙදර අාවේ මාර අමුතු feeling එකකින්... ගෙදර අාපු ගමන් මගේ කකුලේ තිබ්බ gun එකත් අරන් කෙලින්ම ගියේ අපේ practice room එකට...Gun එකේ bullet ඉවර වෙනකම් කිසිම උවමනාවක් නැතුව බිත්තියේ තිබ්බ board එකට shoot කරලා Gun එකත් විසික්කරල  shirt එකත් ගලවන ගමන් බිම හාන්සිවෙලා අැස් දෙක පියාගත්ත ගමන් මට මතක් වුනේ Mr. Lim ව.

⚔️අැයි අයියල මාව hospital එක අැතුලට ගත්තේ නැත්තේ... අනික අැයී එයාලට Mr. Lim ව එච්චර ඕන... එයාලා කවදාවත් හේකුවක් නැතුව දෙයක් කරන්නේ නෑ... ඒත් Mr. Lim ගැන කිසි දෙයක් මට කියල නෑනේ...

අපි කරන එක business එකක් තමයි body part business එක... ඒත් අපි ඒ දේ කරන්නේ අන්ත ජරා වැඩ කරන මිනිස්සුන්ට විතරයි...

⚔️රටක් ලෝකයක් පිළිගත්ත Mr. Lim කරේ මොනවගේ දෙයක්ද?... අයියල මට හංගන්න තරම්...

තිබ්බ උවමනාව නිසාම අපේ secret room එකේ තියන main table computer (මෙයත් k drama එකේ තියෙනවා... 😁)එක on කරල Mr. Lim ගේ details file එක හෙව්වත්... ඒ නමින් එක folder එකක්වත් තිබ්බේ නෑ...
computer එකේ නැත්තම් lockers වල අැති කියල හිතන් lockers check කරන්න ගත්තත් ඒක වැඩක් නෑ කියල මතක් වුනේ ඔක්කොම details computer එකට upload කරා කියල මතක් වුණ නිසා... තිබ්බ තරහට locker එකට කකුලෙන් පාරක් ගහනවත් එක්කම locker එකේ උඩ  දොරක් අැවිත් ඔලුවේ වැදුනා...

⚔️අාව් මොන... 🤬 මේ මොකද්ද...

locker එක අැතුලේ තිබ්බේ රතුපාට file එකක් එක අතට අරන් එතනම බිම වාඩිවෙලා file එක දිගෑරියා

@Lim House

🐍ඔම්මා....

🔴🔴Shi ahh... අද මොකද කලින්?...

🐍ඔම්මා guard එකට මොකද වෙලා
තියෙන්නේ අද එයාලා හරි අමුතුයි...

🔴🔴මටත් ටිකක් දැනුනා ඒක නම්... ඒක නෙවෙයි ප්‍රශ්නේ... යූස් අස්වෙලා... හෙට නංගිව එක්කන් එන්න යන්නේ කවුද???

🐍මම යන්නම් ඒත් නංගි විතරද??? තාත්තා 😔

🔴🔴එයි අද අැවිල්ලා ඒත් හදිස්සි වැඩකට අැයේ ගිහින්...

MY MAFIA FAMILY [ON HOLD] //OT7//Where stories live. Discover now