9🔞

2.2K 152 3
                                    

အရှင်က ဝေ့ရင်းရဲ့ကိုယ်လေးကိုပွေ့ပြီး အိပ်ယာပေါ်ကိုချီလာတယ် အိပ်ယာပေါ်မှာထိုင်လျှက်ဖြစ်နေတဲ့ ဝေ့ရင်းရဲ့ ခါးစည်းကြိုးလေးကိုအသာဖြေလိုက်တော့တစ်ထပ်တည်းမို့ အလွယ်တကူပဲ အတွင်းသားလေးတွေကိုမြင်ရတယ် အကျီတွေအားလုံးချွတ်လိုက်တာမဟုတ်ပဲ အပေါ်ပိုင်းလေးကို ပုခုံးအောက်ကိုအနည်းငယ်ဆွဲချလိုက်ပြီး ပခုံးလေးကိုနမ်းလိုက်တယ် .မင်းကြီးက ဝေ့ရင်းရဲ့ အစိတ်ပိုင်းတစ်ခုစီကို နှဖူးကနေစပြီး လက်ချောင်းလေးတွေနဲ့ ပွတ်သတ်ကာ တစိမ့်စိမ့်ကြည့်နေတယ် လက်ချောင်းလေးတွေက တဖြည်းဖြည်းအောက်ပိုင်းကိုရောက်လာလေလေ ဝေ့ရင်းရဲ့နှလုံးခုန်သံတို့က မြန်ဆန်လေဖြစ်ရာ....ဝေ့ရင်းရဲ့ပေါင်တွေကတော့ ‌တင်းကျပ်စွာစေ့ထားလျှက်...

"အ အရှင် အဲ့လိုကြီးလိုက်ကြည့်မနေပါနဲ့"
"ဝေ့ရင်း အရမ်းလှတယ်"

ပေါင်တွေကိုတင်းနေအောင်စေ့ထားတာမို့ လို့အားနည်းနည်းသုံးကာကဆွဲဖွင့်လိုက်ပြီး ပြန်စေ့မရအောင် ပေါင်ကြားထဲဝင်လိုက်တယ် ပြီးနောက် အောက်ပိုင်းကအငယ်ကောင်လေးကိုလက်ချောင်းလေးတွေနဲ့ ပွတ်သတ်ပြီးကြည့်နေပြန်တယ် ဝေ့ရင်းလည်းရှက်လာတာနဲ့ အရှင်ရဲ့ခေါင်းကိုဆွဲယူပြီး နုတ်ခမ်းတွေကို ခွာမရအောင် အားဖြင့်နမ်းတော့တယ် ....

အနမ်းတွေကရူးလောက်အောင် အထွဋ်ထိပ်ရောက်လာပြီး အရှင့်ရဲ့လက်တွေကဝေ့ရင်းညီငယ် လေးကိုပွတ်ဆွဲကစားနေတော့ ဝေ့ရင်းခြေထောက်လေးတွေက တဖြည်းဖြည်း ကားသည်ထက် ကားလာတယ်အရှင်က ဝေ့ရင်းညီငယ်ကထွက်လာတဲ့ အရည်ကြည်လေးတွေကိုယူလိုက်ပြီး ပန်းရောင်အဝလေးကို ပွတ်သတ်ကာလက်ချောင်းလေးကို ဖြည်းဖြည်းချင်းအစပျိုးတယ်

"အ့ အာ့ အ အရှင် "

...အခုချိန်ထိနှစ်ယောက်လုံးက ကုတင်ပေါ်မှာထိုင်လျှက်ပင်...ဝေ့ရင်းအတွင်းသားလေးတွေက လက်ချောင်းလေးတွေကိုဆွဲစုပ်နေတော့ အရှင့်အကောင်ပေါက်က ပိုပိုပြီးမာလာတယ် ဒါပေမယ့်ဝေ့ရင်းနာနှာစိုးလို့ တတ်နိုင်သလောက်ထိန်းပြီးကြိုးစား‌နေရတော့ ဇောချွေးတွေပျံလာပြီး အသက်ရှုသံတွေပြင်းလာတယ် အောက်ပိုင်းက လက်ကလေးက တစ်ချောင်းပြီးတစ်ချောင်းဝင်လာကာ လှုပ်ရှားလာတော့ ဝေ့ရင်းရဲ့အဝလေးကလဲ အဆင်သင့်ဖြစ်နေပြီး မင်းကြီးရဲ့ ရင်ခွင်မှာ ခေါင်းအပ်ကာတင်းကျပ်စွာနဲ့ဖတ်ထားလျှက် မင်းကြီးဦးဆောင်ရာနောက်ကို သာယာစွာလိုက်နေတယ်.....

More than life (Completed)Where stories live. Discover now