ရှောင်ကျန့်ဆေးရုံကဆင်းတော့ ယမ်ယမ်ရောက်လာတယ်.....
"ကျန့်ကျန့် ဘယ်လိုလဲ နေရတာအဆင်ပြေရဲ့လား တစ်ပတ်ကြီးများတောင်နိုးမလာလို့စိတ်ပူလိုက်ရတာ"
ရှောင်ကျန့်က ယမ်ယမ်ကို ကြည့်ပြီး ဖြေးညှင်းစွာပြောတယ်..
"ယမ်ယမ် မင်းမှာတကယ်ချစ်သူရှိလား "ယမ်ယမ်က တစ်ချက်မျက်နှာပျက်သွားပြီး..
"ရှိ ရှိတာပေါ့ ဘာလို့မေးတာလဲ"
"ဘာမှမဟုတ်ပါဘူး"
"ကျန့်ကျန့် နောက်တစ်ခါအဲ့လိုမလုပ်ပါနဲ့"
"ငါကတိပေးတယ် နောက်တစ်ခါငါ့ကိုတိုက်ခိုက်တဲ့သူတွေကိုထိပ်တိုက် ရင်ဆိုင်မယ်"
"ကောင်းတယ် ငါတစ်ယောက်လုံးရှိတယ်"ရှောင်ကျန့်သူငယ်ချင်းဖြစ်သူကိုပြုံးပြလိုက်တယ်......
------
ရှောင်ကျန့်သက်သာသွားတာနဲ့ သူစာကြည့်တိုက်ကိုသွားလိုက်တယ် အရှင်ဘယ်လိုများကျန်ခဲ့လဲ သူသိချင်တယ် စာကြည့်တိုက်မှာရှိပါစေလို့ဆုတောင်းနေမိတယ်......
စာကြည့်တိုက်ကိုရောက်တော့ သူရောက်ခဲ့တဲ့ ခုနှစ်ကလန်မင်းဆက်ကိုရှာတယ် တော်တော်လေးအစောပိုင်းဖြစ်တာကြောင့်တွေ့မယ်လို့တောင်မမျော်လင့်ခဲ့ပေမယ့် သူတွေ့ခဲ့တယ်....မင်းကြီး လန်ဝမ်ကျီး..
2000-2003
"ဟင် ၃နှစ်တည်းပါလား အရှင်နတ်ရွာစံခဲ့တာလား"အုပ်ချုပ်တဲ့နှစ်က ၃နှစ်တည်းမို့ ရှောင်ကျန့်စိတ်ပူသွားတယ်သူ သိချင်ဇောနဲ့လှန်လှောဖက်တော့..
"ထီးနန်းစွန့်ကာ ချစ်ရတဲ့ဇနီးလေးနဲ့ အခြေချခဲ့ပြီး အသက်ကြီးတဲ့အထိနန်းဆက်မရှိဘဲ ထိုဇနီးနဲ့ပဲကုန်ဆုံးခဲ့လို့ များစွာဝေဖန်ခြင်းခံခဲ့ရတယ် တဲ့...သူ့သမိုင်းကြောင်းကဒါပဲလား သူအရမ်းတော်တဲ့ဟာတွေကြတော့ မပါဘူးလား ဘာဖြစ်ဖြစ် ငါကသူနဲ့ အသက်ကြီးတဲ့အထိတူတူနေခဲ့ရတာပဲ တော်ပါသေးရဲ့.....အရှင်ကဝေ့ရင်းကိုသိပ်ချစ်တာပဲလား..... ဝေ့ရင်းအရှင့်ရဲ့ အရည်အချင်းတွေကိုဖေါ်ထုတ်နိုင်အောင်ကြိုးစားမယ်.........
--------
ရှောင်ကျန့် ကျောင်းပြီးတော့ သူဝါသနာအရ ပန်းချီဆွဲတယ် အချိန်ပိုင်းပန်းချီဆရာ လုပ်တယ် သူလန်ဝမ်ကျီးနဲ့ဝေ့ဝူရှန့်ဇာတ်ကောင်လေးတွေကိုလည်း ကြိုးစားပြီးပုံဖေါ်ရင်း သူတို့နှစ်ယောက်ရဲ့အချစ်ဇာတ်လမ်းလေးကိုဖန်တီးဖို့ ကြိုးစားနေတယ်....
YOU ARE READING
More than life (Completed)
Fanfictionyizhan ရှောင်ကျန့်ရဲ့ အထီးကျန်နေတဲ့ဘဝလေးဟာ လန်ဝမ်ကျီးကြောင့်တစ်ဖန်ရှင်သန်လာခဲ့တယ်.... System, Time travel, Reborn,