17

1.7K 164 2
                                    

ရိပေါ်အိပ်ယာနိုးတော့ သူ့ကလေးလေးကမနိုးသေးပေ ဒါနဲ့ပါးလေးကိုနမ်းလိုက်ပြီးရေချိုးခန်းထဲဝင်သွားလိုက်တယ် သူတွေးနေတာက အလုပ်တွေကိုအရင်လိုလောဘကြီးနေလို့မဖြစ်ဘူး သူ့ယောက်ျားလေးကိုလည်းသူအချိန်ပေးရမယ် မဟုတ်ရင်သာယာတဲ့လူနောက်ကိုပါသွားမှာ အရမ်းကြောက်တယ် ဘယ်ကတည်းက သူ့အပေါ်ဒီလိုလောဘစိတ်တွေဝင်မိသွားလဲမသိတော့ပါဘူး ဒီအတိုင်းလက်လွန်သွားလို့တာဝန်ယူလိုက်တယ်ဆိုပေမယ့် သူ့‌အပေါ်လောဘတွေတတ်မိနေတယ် ပိုင်ဆိုင်ခွင့်ရနေတာတောင်မှပေါ့.......
ရိပေါ်တွေးနေရင်းနဲ့ တပတ်လေးပတ်ပြီး အပြင်ထွက်လာကာ မှန်ထဲကသူ့ကိုယ်သူ‌ကြည့်နေစဉ် အနောက်ကနေခါးကိုလာဖက်တာခံစားလိုက်ရတယ်....
"မိပြီ ကိုကို့ကို မိပြီ အမြဲတိတ်တိတ်လေးထွက်သွားတာ ပျော်ရဲ့လား"

ခါးလေးကိုဖက်ကာ အိပ်ချင်မူးတူးပြောနေပြီး မျက်လုံးနှစ်လုံးကမပွင့်ပဲ ကုတင်ပေါ်ကနေထိုင်ပြီးအတင်းလှမ်းဆွဲထားတဲ့ ကောင်လေးကိုအသဲယားစွာငုံ့နမ်းလိုက်တယ်...ရှောင်ကျန့်က ရိပေါ်ရဲ့တပတ်လေးကိုဆွဲချလိုက်ပြီး.....
"ပေါင်း ပေါင်း လုပ်ပေးမယ်"ဟုဆိုကာ ရိပေါ်ရဲ့ ညီလေးကိုပါးစပ်နဲ့လှမ်း စုပ်လာတယ် မထိတွေတာကြာလို့လားမသိ ရိပေါ်ကြက်သီးတွေပါထလာပြီး အသက်ရှုသံတွေပြင်းလာတယ် သူ့ရဲ့ခေါင်းလေးငိုဖွဖွကိုင်ကာ အလိုက်သင့်လေးလှုပ်ရှားနေရင်း ပြီးချင်သလိုဖြစ်လာတဲ့အခါမှာတော့ ရှောင်ကျန့်ကလှုပ်ရှားတာရပ်သွားတယ်....
"ပေါင်းပေါင်း"
သူငုံ့ကြည့်လိုက်တဲ့အခါမှာတော့ရှောင်ကျန့်က အိပ်ပျော်လို့နေတယ်....
"ဟား တကယ်ပါပဲ ချစ်ဖို့ကောင်းလိုက်တာ "
ရိပေါ်လည်းသဘောကျစွာရာယ်ပြီး ပြန်အိပ်စေလိုက်ကာ သူကတော့နောက်တစ်ဖန်ရေချိုးခန်းထဲပြန်ဝင်ရတော့သည်။
----------
ရှောင်ကျန့်သင်တန်းကနေထွက်အလာ ခေါ်သံကြားလို့လှည့်ကြည့်လိုက်တော့...

"ကျန့်ကျန့်"
"ရှောင်ပိုင် သူငယ်ချင်းမတွေ့ရတာကြာပြီ"
"မင်းငါ့ကိုတောင်မေ့နေတယ်‌မှတ်လား"
"မမေ့ပါဘူး"
ခနတာတိတ်သွားပြီးနောက်...
"ကျန့်ကျန့်.......ပြွတ်"
ရှောင်ပိုင်က သူ့နှဖူးလေးကိုရုတ်တရက်ဖွဖွလေးနမ်းလိုက်တော့ သူမျက်လုံးလေးတွေပြူးသွားတယ်....
"ခွင့်မတောင်းပဲ နမ်းမိတာတောင်းပန်ပါတယ် ငါ ငါ တစ်ကယ်တော့ ချစ်သူတသ်ခါမှမရှိခဲ့ဘူး"
"‌........"
"ငါမင်းကို ချစ်တယ် ငါသတ္တိမရှိခဲ့ဘူး မင်းရိပ်မိမှာစိုးလို့ ငါ......"
"ရှောင်ပိုင် မင်းကငါ့ရဲ့အကောင်းဆုံးသူငယ်ချင်းပါ မင်းကြောင့်ငါဒီအချိန်ထိ အသက်ရှင်နိုင်တာ မင်းသာအားမပေးဘူးဆို ငါသေတာကြာပြီ..."
"ငါမင်းကိုနောက်ဆုံးလာတွေ့တာ မင်းခင်ပွန်းနဲ့ပျော်ရွှင်ပါစေလို့ဆုတောင်းပေးပါတယ်"
"ရှောင်ပိုင်..."
ရှောင်ကျန့်က သူ့ကို နောက်ဆုံးအကြိမ်အဖြစ် ပွေ့ဖက်ထားလိုက်တယ်....
"မင်းလဲဂရုစိုက်ပါ "
--------
သူအရမ်းချစ်တဲ့သူငယ်ချင်းနဲ့ ထပ်မတွေ့နိုင်တော့ဘူးလားဆိုတဲ့စိတ်နဲ့ ရှောင်ကျန့်ဝမ်းနည်းမိတယ် သူသက်ပြင်းတချချနဲ့ ပုန်လာခဲ့ရာ အိမ်ရောက်တဲ့အခါမှာ ဧည့်ခန်းထဲမှာထိုင်နေတဲ့ ရိပေါ်ကိုတွေ့လိုက်ရတော့ သူအရမ်းပျော်သွားပြီး ပြေးကာဖက်ထားလိုက်တယ်...

More than life (Completed)Where stories live. Discover now