Final

2.7K 185 5
                                    

ဘာလီကျွန်းကိုခရီးထွက်ရန် ရှောင်ကျန့်နဲ့ဖေးဖေးက တတ်ကြွစွာပြင်ဆင်နေကြတယ်...
"ကျန့်ကော sexy ကျကျလေးတွေထည့်နော် ဟိုမှာ sefile ရှယ်ဆွဲရမှာ"
"ကောသိတယ် ထည့်ပြီးသား"
"ပေါင်းပေါင်း.....ဖေးဖေး အဆင်သင့်ဖြစ်ပြီလား"
"ဟုတ် ကိုကြီး"
လင်လင်နှစ်ယောက်အေးအေးဆေးဆေး နေချင်ပေမယ့် တစ်ယောက်ထဲရှိတဲ့ညီမလေးကို ထားခဲ့ရမှာလည်း စိတ်မကောင်းဖြစ်တာကြောင့် ရိပေါ်ခေါ်သွားခဲ့ခြင်းဖြစ်တယ်....လေယာဉ်နဲ့မို့လို့ ခရီးကနာရီပိုင်းလောက်ပဲ ကြာပြီး ကမ်းခြေကိုရောက်သွားကြတယ် ကမ်းခြေကိုရောက်တဲ့အချိန်က ည‌နေ4 နာရီဖြစ်ပြီး ထူထူးခြားခြား ကမ်းခြေမှာစည်ကားနေတဲ့လူအုပ်ကြီးကိုတွေ့တော့ ဖေးဖေးက အပြေးလေးစပ်စုပြီး မှိုရတဲ့မျက်နှာနဲ့ ပြန်ပြေးလာတယ်....

"ကျန့်ကော ကျန့်ကော ဒီည showပွဲရှိတယ် Justin Bieberရော လာမှာတဲ့"
"တကယ်..? ပျော်လိုက်တာ ပျော်လိုက်တာ"
"ကျန့်ကော မြန်မြန်လုပ် ပွဲက၅နာရီစမှာ ပျော်စရာကြီး တတ်သစ်စ အဆိုအဖွဲ့လေးတွေလဲပါမှာ မိုက်တယ် "
"အိုကေ"
နှစ်ယောက်သားပစ္စည်းတွေမပြီး ငှားထားတဲ့အခန်းထဲမှာနေရာချကြတယ် ဖေးဖေးကတစ်ခန်း သူတို့နှစ်ယောက်ကတစ်ခန်းပေါ့ ပစ္စည်းတွေနေရာချပြီးတာနဲ့ ‌ဖေးဖေးက အကျီကိုယ်ကြပ် လက်ရှည်နဲ့ ဒူးပေါ်ရှိတဲ့ စကတ်ကားကားလေး အနီဝမ်းဆက်ကိုဝတ်ဆင်လိုက်ပြီး ရှောင်ကျန့်က အပေါ်ကကမ်းခြေ အပွင့်နဲ့ shirt လေနဲ့ဘောင်းဘီတိုလေးဝတ်ကာ အဆင်သင့်ဖြစ်နေကြပြီ....
သူတို့ရိပေါ်ကို ဂရုမစိုက် JBအလှည့်ကိုလွတ်သွားမည်စိုးပြီး ပြေးထွက်သွားကြတယ် ရိပေါ်ကအဲ့တာတွေမကြိုက်တာကြောင့် အိပ်ယာပေါ်မှာ ခနလှဲပြီး မျက်လုံးလေးတွေစင်းကာ အိပ်ပျော်သွားတော့တယ်.....

ည၁၀နာရီမှ JB အလှည့်ရောက်လာတယ်...
ရိပေါ်တစ်ရေးနိုးပြီး အိပ်မှုံစုံမွှားနဲ့ ထကာ ထွက်ကြည့်တော့ လူအုပ်ကြားထဲမှာကွေးနေအောင်ကနေတဲ့ ညီမဖြစ်သူနဲ့ လင်ဖြစ်သူကိုတွေ့လိုက်ရတယ်.....
"Baby baby baby အိုး.... Baby baby baby no........"
*နေနှင့်ဦး ဘယ်အချိန်ပြန်လာမလဲ ကြည့်နေမယ်*

ရိပေါ်ကုတင်ပေါ်မှာလှဲပြီး ဖုန်းထဲမှ ဝေ့ရင်းနဲ့ လန်ဝမ်ကျီးပုံလေးတွေကိုကြည့်နေတယ်...
*တကယ် လွမ်းမောဖွယ်ကောင်းတဲ့ပန်းချီပုံလေးတွေပဲ တကယ်ပဲ ငါက လန်ဝမ်ကျီးများဖြစ်ခဲ့လားမသိဘူး ပုံလေးတွေမြင်ရတာ တစ်ကယ်ကြည်နူးဖို့ကောင်းတယ်*

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 18 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

More than life (Completed)Where stories live. Discover now