Karakol çıkışı başka bir alemdi, Bozok ilk bulduğu taksinin kapısını açıp "Atla" dedi,
"Seninle gelmiyorum ben" diye çemkirdim ve ikinci sıradakine bindim,
"Sen nereye gittiğini sanıyorsun?" diye böğürüyordu ki Tunç girdi araya
"Kızlar siz binin o taksiye, bizde beylerle buna geçelim, hocam sende bizi takip et" diye hemen organize oldu, Tunç süper bir çocuktu vallahi, Hızır gibiydi Hızır.
En son gördüğüm Eray ve Tunç, Bozok'u zorla arabaya bindirmeye çalışıyorlardı. Bozok'da ana avrat sövüyordu. Gülesim geldi kıkırdadım.
"Neye gülüyorsun sen?" Dedi Elif, ayrıldı ya sevgilisinden bozuldu hanımefendi.
"Arabaya tıktılar ya danayı ona gülüyorum"
"Ya ben çok korktum" dedi Gizem alışık değil tabi garibim. Her gün kavga gürültü aksiyon zor iş, bünye kaldırmıyor sırasında.
"Buraya gelirken birde bizimkilere yalan söyledim, ya birine bir şey olsaydı hastanelik olsaydık, var ya babam beni kıtır kıtır keserdi. Annemin çenesinden bahsetmiyorum bile konuşarak öldürür insanı"
"Korkma" dedim sadece ne diyeyim "Onlar başlarının çaresine bakarlar"
"Ya polis nasıl saldı onları?" Dedi Selin "Adam şikayetçiydi parayla çekilmez o dilekçe diye bağırıyordu?"
Biz Elif'le dışarıyı seyrettik bir süre ne yapalım, diyemedik ki, parayla çözülmüyorsa tehdit edilmiştir, olmadı biri kafasına silah dayamıştır. Sonuçta bu gençler karanlık bir dünyaya aitlerdi değil mi? Taksiler otelsin önüne park ettiğinde
Elif "Sen ne yapacaksın Alaca?" dedi,
"Sizinle kalacağım, yerde yatarım artık" diyerek sırıttım
"Kal tabi ama izin vermez Bozok"
"Cehennemin dibine gitsin, o karının koynunda sabahlasın işte" dediğim anda Selin geldi aklıma, kız mahcupça baktı bana.
"Yaa vallahi bilmiyordum ben, Tunç hadi gel dediğinde kuzen takıldı işte peşime, senin erkek arkadaşını görünce haliyle biraz yürüdü"
"Biraz mı? Yürümemiş o koşmuş bence" dedim sinirle.
"Haklısın, Alya böyle ne diyeyim. Gösterişli bir adam görünce dayanamaz, yapısı böyle "
Gösterişliydi değil mi benim sevgilim? Boyu devrilesice öyleydi ne yazık ki.
"Sonra gönderdim zaten onu ama her şey için çok geçti, sen de onları yan yana görmüştün. Sevgilin desen, seni görünce çıldırdı. Çok korktuk ama çocuğun içine şeytan kaçmış gibiydi."
"Onlar karı koca sayılırlar hayatım" dedi Elif.
Oha! karı koca ne yaa.....
"Siz evli misiniz?
"Yok bizde sevgili kavramı farklı tatlım, yani ondan dedim" Diyen Elif'e baktım şaşkınlıkla, bana ne var be, bakışı gönderdi hemen.
"Ya ben nerden bileyim seninle olduğunu, Alya iyi kızdır ama biraz pervasız biri"
"Zaten Bozok yüz vermedi Alaca" dedi Gizem
"Heee kız yapışmıştı omzuna kene gibi" dedim kimse ses etmedi zaten indik arabadan. Diğerlerde gelmişti. Eray hemen
"Elif'im çenem acıyor ya, öp de geçsin" dediğinde gözlerimi devirdim. Bunlar hiç kavga etmez miydi.
"Ayyy kıyamam aşkım yaa," diyen Elif'le hemen sarıldılar birbirlerine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Masumiyet
RomantizmAlaca Tekin ; Bu benim, kısacık yaşamımda bana ait olan tek ve yegane şey, ama ismim kadar karışık değilim. Bembeyaz bir bedenin içine hapsolmuş, kimsesiz, köksüz 18 yaşında küçük bir kadındım ben. Masumdum, ta ki onu görene kadar, yada o bana sahip...