2010-Bursa
Önündeki kağıdı dalgınlıkla karalayan kız, ne çizdiğine çokta dikkat etmemişti. Yalnızca aklında beliren tek şeyi çiziyordu:
Bir kavanoz.
İçi boş bir kavanoz.
Kolunun dürtülmesiyle başını çevirdi. Fatıma, yanı başında durmuş onu dışarıya çağırıyordu.
"Hadi Esma diğer derse daha 1 saat var biraz kantinde oturalım."
"Tamam canım." deyip yerinden doğruldu Esma.
İki arkadaş, kantine indiğinde kendilerine birer ıhlamur aldılar. Kış ayında içtikleri yegâne şeydi ıhlamur.
"Bir sonraki ders yeni hoca girecekmiş derse geçici olarak Kemal hocanın yerine bakacakmış."
Esma ıhlamurdan bir yudum alıp cevap verdi.
"Öyle mi hayırlısı olsun. Peki vize ve final zamanı burada mı olacak?"
"Aynen bu dönem o girecek, vize ve finalleride o hazırlayacak."
"Bu hiç iyi olmadı umarım çok zorlanmayız."
"İnşallah canım."
İki arkadaş biraz daha oturduktan sonra derse girmek için amfiye doğru gittiler.
'Bir ders daha..' diye geçirdi içinden Esma. 1 ders sonra eve gidecek ve özlemini çektiği kumrularına kavuşacaktı.
Cam kenarındaki aynı yerlerine geçtikten sonra tam ders vakti saat 13:30 olur olmaz kapı açıldı.
İlk önce siyah ayakkabılar sonra takım elbisesi ile adeta jilet gibi duran bir adam içeriye girdi.
Kara saçları arkaya doğru özenle şekil almış, saçları gibi kara kaş ve kirpikleri yüzünü süslüyordu. Dudakları düz ve ifadesiz, alnı hafif kırışıktı. Kirpiklerinin ortasında zeytin misali parlayan iki göz vardı.
O gözler insanı içine alacak bir kuyu gibiydi.
Dipsiz bir kuyu.. diye geçirdi içinden Esma.
Sonra o adamı izlemeye devam etti. Sebepsiz tanıdık hissettiği ve istemsiz hayran kaldığı o adamı izlemek onun oturduğu yerde biraz daha dikleşmesine sebep oldu.
O an da gözlerini de hemen çekti. Böyle uzun bakmamalıydı. Bu tavrından dolayı utanarak ve sıkılarak yerinde kıpırdandı.
Aynı anda duyduğu bir kaç cümle gerilmesine ve sinirlenmesine de neden oldu.
"Yeni hoca ne kadar da yakışıklı."
"Evet tam hayran olunası."
Kaşları çatılan kız önündeki açılı kitaba odaklandı ve sonra kalemi eline alıp boş kısma yeniden bir kavanoz çizdi.
Bomboş bir kavanoz.
❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kavanoz Aşk
Teen FictionTüm kavanozlar dolmaya layıktır. En çokta sevgi ile.. "Cennete girecek olan topluluklardan öyleleri vardır ki kalpleri kuş kalbi gibidir." (Müslim, Cennet, 27; Ahmed b. Hanbel, II, 331.) ❤️ "Sinirlenme küçük hem senin adın çok güzel. Ama şöyle yapa...