FİNAL
Bir dalın iki kuşuyduk nereye uçarsak uçalım yine birbirimizi bulduk.
🕊️
"Saliha, abinin elinden tut bakalım kızım."
"Anne, Halilin elleri çok büyük tutmayacağım."
Esma, kaşlarını çattı.
"Halil mi? Abi nereye gitti bakayım?"
Saliha, omuz silkip kumral saçlarını arkaya attı. Boncuk yeşili gözlerini kırptı.
Halil Asaf, dik duruşu ile bir kaç adımda kardeşine yetişip elinden tuttu.
"Küçük kızlar abilerinin elini tutar."
Saliha, elini çekmek için inat ederken Ömer Ali babası ile beraber onların yanındaki yerini aldı.
"Abi, benimde elimden tutsun Saliha."
Halil Asaf, babasının aynı gözlerini kardeşine çevirdi ve başını salladı. Saliha, sıkıntıyla nefes verirken iki elide kavranmıştı. Onlar önden giderken Esma ve Musab'ta el ele arkalarından gidiyorlardı. Çocuklarının bu mesut hallerini görmek ikisinin de yüreğini ısıtırken Musab, konuşmaya başladı.
"Şunları görünce diyorum dördüncü de mi gelse."
Esma, gözlerini belertip hızla Musab'a baktı.
"Ehh yeter be adam. Kaç yaşına geldin !"
Sahte kızgınlıkla bunu söyleyen Esma, kaşlarını çatmış kocasının kolunda yürüyordu.
"Kaç yaşına gelmişim hanım? Yoksa sen beni beğenmiyor musun artık ?"
Musab'ın sahte alıngan tavrına kıkırdadı Esma. Musab'ın da sırıtışı yüzünü kaplarken Esmanın yanağına hızlı ve sulu bir buse bıraktı.
Esma, gülerek yanağını silerken Musab bir kez daha aynısını yaptı.
"Yaa Musab, kes şunu."
Musab, gülerek önüne döndüğünde konuşmaya devam etti.
"Hanım, o değilde Saliha aynı sen biliyor musun. Aynı inatçılık, aynı başına buyrukluk.."
Esma, ona inanamaz gibi bakarken o da Halil Asaf'ı gösterdi.
"Halil Asafta aynı sen. Ciddiyet timsali ve çok bilmiş."
Musab, karısının sözlerine gülerken cevap verdi.
"Bilecek tabi ya. Aslan oğlum benim."
Sonra yeniden ekledi.
"Ama hepsi birer pırlanta. Birini ötekine değişmem."
Esma, Musab'a katılırken kocasına sarıldı.
"Öyleler ya.."
Gölün kenarında yürüyüşünü yapan aile, piknik yerlerine geldiklerinde kilimin üzerine oturdular sırayla.
Saliha hemen babasının kucağına yerleşirken babasının sağına Halil Asaf, soluna da Ömer Ali yerleşti. Esma, da Halil Asafın yanına geçerken Saliha sevinçle babasına baktı. Böyle bir ortam varsa biliyordu ki babası o çok sevdiği kıssalardan anlatacaktı. Bunu Halil Asaf ve Ömer Ali de çok iyi bildikleri için babalarına pür dikkat kesilmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kavanoz Aşk
Teen FictionTüm kavanozlar dolmaya layıktır. En çokta sevgi ile.. "Cennete girecek olan topluluklardan öyleleri vardır ki kalpleri kuş kalbi gibidir." (Müslim, Cennet, 27; Ahmed b. Hanbel, II, 331.) ❤️ "Sinirlenme küçük hem senin adın çok güzel. Ama şöyle yapa...