Herkese merhaba sevgili okurlarım. Her Gece'nin yeni sezon ilk bölümü ile geldim.
Bomba gibi bir bölüm oldu diyebilirim.
Lütfen güzel dusuncelerinizi yorumlarda belirtin, hepsini tek tek okuyacağım.Ve son olarak Instagram'dan ve Dreame'den beni takip etmeyi unutmayın.💖
Instagram @sindirlart
Keyifli okumalar 🤍🤍
(Zavirin gözleri) 💚
25. Bölüm "Yıldızlar Bizim Kaderimizi Belirler"
"Aslında aradığın şey, senin ilk başladığın yerdedir."
Havada asılı kalan hayaller insanın ruhunu incitirmiş.
Çok eski bir yazarın kitabında okumuştum, insan öldükten sonra yalnızca bedeni toprak olur fakat ruhu bir bilinmezliğin içinde yaşamaya devam edermiş. Ölmeden önce kurduğu ve gerçekleştirmeye vakti olmadığı hayalleri varsa, bunlar ruhuna ızdırap çektirirmiş.
Ben bir ölü değildim, bedenim hala yaşamaya devam ediyordu. Fakat bedenimin aksine ruhum ızdıraplar içinde dolanıyor ve elinden alınan hayalleri için kendini boşlukta hissediyordu.
Bedenim yaşasa bile ruhum acı içinde kıvranıyordu.Hatırlıyordum.
Her şeyi en ince ayrıntısına kadar hatırlıyor ve içten içe ruhumun ezilmesini, ruhumun alaşağı edilmesini sessizlik ile karşılıyordum.Zavir..
Ah Zavir, şimdi onun neden bu oyunu kurduğunu yeni anlıyordum. Her şey hatırlamam ve Yavuz Selim Korel'in suçlu olduğunu kanıtlamak içindi ama anlamadığım ve bilmediğim şeyler vardı. Neden kimse Yavuz Selime sesini çıkarmamış ve neden kimse polise suç duyurusunda bulunmamıştı. O adam beni öldürmeye çalışmış ve cinayete teşebbüs etmişti, bedenim komada olsa bile hala yaşıyor olmam bile bir mucizeydi. Yavuz Selim, beni okulun çatısından itmiş ve tam üç yıldır komada olmama sebep olmuştu ve insanlara bunun benim intihârım olduğunu duyurmuştu.İçimde git gide büyüyen öfke ve intikam hırsını bastıramıyordum. Hem ondan hem de ona yardım eden, bu olayın üstünü kapatan herkesten intikamımı almak istiyordum. Zavire göre kendi bedenime dönme imkanım vardı, bunu nasıl yapacağımızı bilmiyordum fakat bu zavirdi, o mutlaka bir yolunu bulur ve dediğini yapardı.
Kulağıma gelen ve gözlerimin dolmasına neden olan şarkı ile yaşlı gözlerimi elimin tersi ile silmiş ve elimdeki sıcak çikolatayı dudaklarıma yaklaştırarak büyük bir yudum almıştım. Zavir beni biliyordu, Zavir beni çok iyi tanıyor ve hoşuma gidecek şeyleri benden önce düşünüyordu. Tıpkı şuan olduğu gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Gece
AcciónSadece düşün, Her yeni güne farklı bir insanın bedeninde uyanarak başlasan ne yapardın? Günü o insanın hayatını yaşayarak, yanlışlarını görerek ve küçük sırlarını öğrenerek geçirsen ve geceyi o insanın bedeninde bitirsen nasıl hissederdin? Sadece bu...