|Chapter Seventeen: Finally...|

2.2K 205 87
                                    

|Seungmin|

Aradan yaklaşık olarak bir hafta geçmişti. Sürüye saldırmalarından, başka bir alfa tarafından neredeyse öldürülmeden önce Chan tarafından kurtarılmamdan ve alfamı bulmam üzerinden tam tamına bir hafta geçmişti.

Bu bir hafta içinde sürü evini düzenlemiş ve Felix'in hamile olduğunu öğrenmiştik. Bu duruma hepimiz sevinirken Chan ne kadar mutlu olsa bile kıskanmıştı.

Bazı zamanlar kardeşinin yanına yaklaştırmıyordu kimseyi. Yine de korumacı ve sahiplenici davranıyor, ne bebeğe ne de kardeşine bir şey olmasına izin veriyordu.

O hem bunlarla hem de sürünün genel işleriyle uğraşırken üstüne üstlük benimle de ilgileniyordu. Bazı zamanlar gece geç saatlere kadar çalışıyordu ve o zamanlarda beni yanından ayırmıyordu. Çalışması sırasında beni kucağına oturtuyor, yorulduğu zaman belime sarılıp yüzünü boynuma gömüyordu.

Onun bu şekilde olması ise hoşuma gidiyordu. Bazen onu denemek için kucağında hareket ediyordum, kendini tutsa bile beni öptüğü ve biraz ileriye gittiğimiz zaman bile olmuştu.

Tabii o zaman Minho odaya girmiş, bağırıp çağırdıktan sonra beni yanına çekip sıkıca sarılmıştı. O gün boyunca da bırakmamıştı beni.

Kardeşimle de aram iyiydi. Geceleri çoğunlukla beraber uyuyorduk. Her ne kadar yanında beni istemediğini söylese bile onun yanına geldiğimde bana sarılarak uyuyor ve hiçbir şekilde bırakmıyordu. Ben de bunu özlediğim için ses çıkarmıyordum.

Gerçi, bazen sarılmak yerine beni boğuyor gibi hissediyordum.

"Güzelim."

Alfamın sesini duymam ile beraber gülümsemiş ve başımı kaldırıp ona bakmıştım. O da gülümseyerek bana bakarken yanıma oturmuş, beni kendine çekmişti.

Kolu direkt belime sarılırken başımı omzuna koymuştum. Ondan aldığım kahve kokusu rahatlamamı sağlamıştı.

"Burada tek başına ne yapıyorsun?" demişti, boştaki eli ile sol elimdeki yüzükle oynuyordu. "Evde ve etrafta seni aradım, bulamayınca da endişelendim."

"Biraz kafamı dinlemek istedim. Açıkçası, ev çok gürültülüydü."

Dediklerim ile beraber kıkırdamış ve tekrar alnımdan öpmüştü. Ona biraz daha sokulmuş karşımızda olan manzarayı seyretmeye başlamıştım.

Alfamı bulduktan sonra Luna benimle bir bütün olmuştu, onun önceden yaşadığı anıları hatırlıyordum. Bu durum ne kadar sakin bir hayat sürmemi sağlasa da bazen onu bulmadan önceki hayatımı özlüyordum.

"Channie..."

Ona seslenmem ile beraber başını bana çevirmişti. Ben de başımı kaldırıp ona bakmış, yanağını öptükten sonra kucağına oturmuştum. Sırtımı göğsüne yaslarken kollarını vücuduma sarmasını izlemiştim bir süre.

Bu bir hafta içinde evlenmiştik biz de. Sürüden birkaç kişi ayarlamıştı düğün şeylerini. Böylelikle hem Felix hem ben aynı günde evlenmiş olduk.

"Biz... Ne zaman mühürleneceğiz?"

Sorduğum soru ile beraber bir süre bana bakmış, ardından tekrar önümüzdeki manzaraya dönmüştü. Ben ona bakmaya devam ederken hiçbir şekilde konuşmamıştı.

En sonunda ona bakmayı bırakıp önüme döndüğümde mühürleyeceği kısımda dudaklarını hissetmiştim. Birkaç kez o kısmı öpmüş, ardından duyabileceğim bir şekilde konuşmaya başlamıştı.

"Kızışmamız yaklaşıyor güzelim." demişti mırıldanarak. Bir yandan boynumu öpmeye devam ediyordu. "Hem düğünü zaten erken yaptık, mühürlenmemizin bir acelesi yok bence."

"Hm, tamam o zaman. Sen beni mühürlemeden kızışmadayken başka bir alfa gelir mühürler beni. Görürsün o zaman."

Dediklerim ile beraber kıkırdamış ve beni kendine yaklaştırarak kollarını sıkılaştırmıştı.

"Seni başkasıyla paylaşmak hiç hoşuma gitmez. Ayrıca kızışma zamanında sürü evinde durmayacaksın."

"Nerede durmamı bekliyorsun peki? Dışarıda mı?"

Başını iki yana sallamış ve yanağımı öpmüştü. Başımı ona doğru çevirmem ile beraber dudaklarıma birkaç hafif öpücük bırakmış, gözlerime bakarak gülümsemişti.

"Bebeğim, bunu söylemek istemiyordum çünkü sürpriz yapacaktım sana-"

"O zaman sürpriz olarak kalsın alfam. Sonra söylersin."

Dediğimle beraber tekrar başını sallamış ve ayağa kalkmıştı. Ben de peşinden ayağa kalkarken elini tutmuş, onunla beraber ilerlemeye başlamıştım.

Onunla bir olmak istiyordum. Belki de bu hislerimi kolay bir şekilde yansıtmam ve sürekli ona yapışık olmam kızışmamın yaklaşması ile ilgiliydi.

Bildiğim tek şey, Chan'ı kendimden çok sevdiğim ve ondan bir an olsun uzak kalmak istemediğimdi.

••••••••

Uzun bir aradan sonra, merhaba uwu

Bu kitabımı özlemişim, hem de çok :") Ve finale yaklaştık, düğünleri falan da oldu ve ek olarak Felix hamiş uwu

Özel bölüm olarak çocuklardan ilerleyeceğim, aklımda güzel şeyler var-

Sanırım smut yazmayacağım, öyle oldu bittiye getirme ihtimalim çok yüksek :")

Sizleri seviyorum, kendinize dikkat edin uwu  💖💝💘💓💞💕❣


My Luna •ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin