|special part one: the kids|

1.3K 136 119
                                    

|Seungmin|

Günler birbirini kovalamış, yıllar ise çabucak geçmişti. İkizlerimizin olduğunu öğrendikten sonra ve onlar doğana kadar yaşadığım tüm anılar daha dün gibi aklımdayken ister istemez duygulanmıştım tekrar. Bu zaman içerisinde Chan ilk önce amca olmuştu, kardeşi bana göre erken doğum yapmak zorunda kalmıştı ama şu an ikisi de iyiydi ve omega bir kızları vardı.

İkizlerimiz doğduktan sonra ikimiz de onlara düşkün bir hale gelmiştik. Onların üzerine çok titrer olmuştum ve onlara bir zarar gelsin istememiştim. Düşmemeleri için, yaralanmamalı için her şeyi yapmıştım ilk başta ama beni durduran eşim olmuştu. Onların bazı şeyleri öğrenebilmeleri için düşmeleri ve tekrar ayağa kalkıp yürümeleri gerektiğini söylemişti.

Şimdi ise on beşine gelmiş, ikincil cinsiyetleri açıklanacak ikiz çocuklarımız vardı. Kızımız Sunmi, erkek kardeşine göre tüm dayanıklılık testlerini başarıyla geçmişti ve babasıyla beraber her sabah düzenli bir şekilde koşuya çıkardı. Onun bir alfa olabileceği aklımda yer edinmişti çünkü babası veya amcaları dışında bir alfa bize yaklaştığı zaman hemen bizi korumaya başlıyor, o yabancı alfayı yanımızdan uzaklaştırıyordu.

Oğlumuz Jaehwa ise onun tam tersiydi. Dayanıklılık testinden zar zor geçmişti ve ne zaman koşuya çıksa nefes nefese kalıyordu. Babası ve kız kardeşi onu diğer alfalardan sürekli koruyor ve kimsenin ona yaklaşmasına izin vermiyordu. İkisi de ona düşkün olmuştu.

Benim doğumumdan önce bir de Hyunjin baba olmuştu. Onların da ikiz çocukları olmuştu bizim gibi. Bir alfa erkek ve bir beta kızları vardı, erkek çocukları Jeongin'i andırırken kızları ise Hyunjin'i andırıyordu.

Jisung ise en son doğum yapan omega olmuştu. Onların çocuğu bizimkilere kıyasla küçüktü, daha on iki yaşındaydı ama erkek kardeşim oğlunun çoktan bir alfa olacağını smyleyip duruyordu. Tabii, ne zaman bunu söylese eşinden dayak yediği de oluyordu.

"Baba."

Bana seslenen oğlum ile beraber nehre bakmayı bırakmış ve ona bakmıştım. Gergin bir şekilde bana bakarken yanıma oturmuş ve bana sokulmuştu. Kollarımı onun bedenine dolamış, babası gibi kıvırcık olan saçlarına minik bir öpücük bırakmıştım. O ise gülümsemiş ve başını kaldırıp bana bakmıştı.

"Sence benim ikincil cinsiyetim ne olacak?" demişti endişeli bir şekilde. Ardından bakışlarını nehrin biraz ilerisinde eğlenen babasına ve kız kardeşine çevirmişti. "Kız kardeşim gibi bir alfa olmayacağım belli de..."

Konuşması bitince gülümsemiş ve hafifçe saçlarını okşamıştım. Bunu yapmamla birlikte başını omzuma koymuş ve kendisini sakinleştirmek için nefes alıp vermeye başlamıştı.

"Jaehwa, bebeğim. Ne olursa olsun, şster bir beta çster bir omega ol babanla ben her zaman senin yanında olacağız."

Başını kaldırıp bana baktığında onu alnından öpmüş, ardından ayağa kalkarak onu da kaldırmıştım. Koluma sarılmasıyla birlikte gülümsemiş, nehir kenarına oynayan kızım ve eşime doğru ilerlemeye başlamıştık beraber.

Kızımız az da olsa eşimi andırıyordu. Tamamen onun huylarını almıştı ve kişiliği ikimizin karışımıydı. Yüzü ise tamamen alfa olan babasına benziyordu. Kısacası onun kadar mükemmeldi ve onun kızı olduğunu belli ediyordu.

Oğlumuz ise ikimizin karışımıydı. Sadece gözleri benimkilere benziyordu, onun dışında hem alfa babasına hem bana benzemişti. Kişiliği ise çoğunlukla bana çekmişti. Tek farkı gülümseyince yanaklarında çukurlar oluşuyordu.

"Alfalarım ne güzel eğleniyorlar." demiştim onlara bakarak. Onlar da bana bakmış, gülümsemeye başlamışlardı. "Eğlencenizi bölmek istemezdim ama vakit geldi bile."

İkisi de yerden kalkmış ve yanımıza gelmişlerdi. Eşim yanıma gelip bir kolunu belime dolamış, dudaklarını yanaklarıma bastırmıştı. Onun bu hareketi ile gülümserken diğer yanağımdan ise kızım öpmüştü beni.

"Neden bana da bırakmıyorsunuz babamı?"

Oğlumuzun dudaklarını büzerek söylenmesi ile beraber gülmüş ve iki alfam da onun yanına geçmişti. Kız kardeşi yanaklarını sıkıp yanaklarını öpmüş, babası da saçlarından öpmüştü. Gördüğüm görüntü karşısında ben de gülümsemeye başlamıştım.

İki çocuğumuz da karşımıza geçmiş ve gözlerini kapatmıştı. Eşim yanıma gelmiş, bir kolunu belime dolamış başını ise omzuma yaslamıştı. Ben de başımı hafifçe onun başına yaslamış, çocuklarımızın dönüşmesini beklemeye başlamıştım.

"Sence nasıl olacaklar?"

"Sunmi kesinlikle bir alfa." demiştim mırıldanarak. Ardından oğlumuza bakmıştım. "Jaehwa... Ondan emin değilim. Bir beta veya bir omega da olabilir."

"Kıskanç baba genlerim her şekilde titreyecek."

Dedikleri ile kıkırdamış ve tekrar çocuklarımıza bakmıştım. Karşımda gördüğüm kurtlar ile beraber gülümsemeye başlamış, eşimden ayrılarak karşımızdaki kurtlara ilerlemeye başlamıştım.

Bir elimi kızımın siyah kürküne koymuş, hafif bir şekilde okşamaya başlamıştım. O ise kıpkırmızı olan gözleriyle bana bakmaya başlamıştı.

"Channie, kızımız siyah kürklü bir alfa." demiştim eşime bakarak. O ise gururlu bir şekilde ona bakıyordu. "Aynı senin gibi, çok asil duruyor."

Kıkırdayıp bize yaklaşması ile beraber oğlumun yanına geçmiştim bu sefer. Masmavi olan gözleriyle bana bakarken gördüğüm kahverengi kürk şaşırmama sebep olmuştu.

"Jaehwa..."

Oğluma bakıp mırıldanmam ile beraber kulaklarını düşürmüş ve başını öne eğmişti. Onun yanına geçmiş, ellerimi kürküne koyup hafif bir şekilde okşamaya başlamıştım.

"Jaehwa, nadir görülen bir omega."

•••••••••••

Şurada bahsedeyim çocuklardan:

Jaehwa (erkek/omega) ve Sunmi (kız/alfa) Chanmin'in çocukları.
Chunghee (erkek/alfa) ve Chungha (kız/beta) Hyunin'in çocukları
Heyeon (kız/omega) Changlix'in biricik kızı
Jinhee (erkek/alfa) Minsung'ın minik oğlu

Shipleri daha belirleyemedim ama sanırım özel bölümde bahsedeceğim iki çift olacak. Çoğu zaten birbirinin kuzeni :')

Ve bunlar hakkında da güzel şeylerim var ehe

Bu bugün atacağım son bölümdü, kendinize çok dikkat edin uwu


My Luna •ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin