|Chapter nine: I know where is he.|

2.5K 338 189
                                    

|Chan|

Omega olan ile beraber tekrar sürü evine döndüğümüzde etrafa bakınmış ve kardeşimi aramıştım. Hala uyuduklarını söylediklerinde ise beta çalışanlara diğer bölgeye gittiğimi, kardeşimin benim için endişelenmemesini söyleyerek ayrılmıştım sürü evinden.

Bir yandan da deminden beri konuştuklarımız aklıma gelip duruyordu. Onu anlıyordum, kardeşinden ayrı kalmak çok zordu. Özellikle ondan haber alamadığın zamanlarda. Çünkü sürekli iyi olup olmadığını merak ederdin ve bu merak düşüncelerini ele geçirirdi. Aklına bir sürü kötü düşünce gelir, seni endişeye düşürür ve o şekilde bırakırdı.

O yüzden, onu çok iyi bir şekilde anlıyordum.

Yola çıktığım zaman bir yandan düşünmeye devam ediyordum. Onun kardeşini çok iyi bir şekilde tanıyordum aslında. Yakın arkadaşlarımdan biriydi ve üç yıl bizim sürüde kalmıştı. Bu süre boyunca bir şey yüzünden kendisini suçlayıp durduğunu söylüyordu. Sebebini sorduğumda ise anlatmıyor, ağlamaya başlayarak kendisini suçluyordu.

Olayın aslını bilmeden teselli veriyordum ben de ona. Bu üç yılımız bu şekilde geçmişti. O kendisini suçlayarak ağlamış, ben ona teselli vermiştim. Ama ondan sonra buradan gideceğini, diğer bölgelere bakacağını söylemişti.

Ben ise ona karşı koyamamıştım. En azından sebebini sorduğumda bu sefer inat etmemiş ve anlatmıştı. Ama anlatımı çok kapalı bir anlatımdı. Bana sadece biri için birkaç ot arayacağını söylemişti.

Şimdi ise kardeşimin olduğu bölgede olmalıydı. Çünkü kardeşimin eşlendiği alfa geçen gönderdiği mektupta tanımadığı bir alfanın sınır bölgesinde baygın olduğundan bahsetmişti. Oraya gitmek ise benim için iyi olacaktı.

Böylelikle hem iki bölgeyi birleştirecektim hem de o çocuğu alarak kardeşine götürecektim. Zaten Minho da hemen bugün içerisinde oradan ayrılıp çıkamazdı. İlla ki dinlenmek isteyecekti.

'Şimdi beni iyi dinle ve hızlı bir şekilde yürümeye devam et Chan.' demişti Chris, ben ise susmuş onu dinlemeye devam ediyordum. 'Konuştuğumuz şeyleri hatırlıyorsun, değil mi?'

"Evet." demiştim mırıldanarak. "Hatırlıyorum. Ama onun yüzünü tam görmemiştim, gerçi diğerlerini de tam görmemiştim. Sadece Jisung'ın ve Felix'in kurtlarını görebildim, bir de Changbin'in."

'Biliyorsun, onların kurtları benim de kardeşim. Ve Felix'in eşini de tanıyorum, o da bizim kabilemizdendi.'

"Yani sen onunla tanışıyorsun?"

Onaylar bir şekilde mırıldanması ile beraber gülümsemiştim hafif bir şekilde. Benden önce o çocuğu kurdumun tanıması biraz zoruma gitmişti.

Ama, o rüyadan sonra her şeyin tesadüf olmadığını düşünmeye başlamıştım. O zamanlar yaşananlar ile bir ay sonra yaşanacaklar beni ürkütmüyor değildi. Ama Chris'in dediğine göre, gerçek eşlerimize kavuştuğumuz zaman onlardan ayrı yaşamayacaktık.

Tam formu kazanmanın anlamı da buymuş. O zaman geldiğinde Chris ile ben birleşecektik ve onun anıları beni bulacaktı. Anlattığına göre Luna'nın bedeninde olduğu çocuk benim ruh eşimdi.

'Luna'nın erkek kardeşini de tanıyorum.' demişti aniden. Ben ise düşünmeye devam ederken bir yandan da onu dinliyordum. 'O savaşta bizi korumaya çalışmıştı kabilesine karşı. Ve sana kötü bir haberim var, Han da aynı kardeşin gibi alfalardan nefret ederdi ama eşimin erkek kardeşi onun eşi.'

"Yapma bunu bana, kaldıramam."

'Alış, bana ne.'

Dedikleri ile beraber ufak bir kahkaha atmış, ardından koşmaya başlamıştım sınıra doğru. Bu süre boyunca kurdum ise susmuş ve düşünmeme izin vermişti. Anlattıkları kafamı karıştırsa bile bu sürenin geçmesini bekleyecektim.

Yoksa dediği gibi, erkenden öğrenirsem ikisi için de kötü bir sonuç olabilirdi.

----
Aniden atasım geldi attım :')
Ve aklımda güzel bir Chanmin var. Ama sadece bir şey danışacağım
Bu şekilde omegaverse mü olsun?
Yoksa mpreg mi?
:3 :3


My Luna •ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin