Not: Bu bölüm 3. tekil kişi ile anlatılacak, kurtlardan bahsedilecektir. Daha doğrusu, Seungmin'in ve Chan'ın kurtları arasında geçenlerden.
---•---
|3. kişi anlatımı|
"Chris."
Omega, yürüdüğü yolda gülümseyerek ilerlemeye devam ederken kendi kendine mırıldanmaya başlamıştı. Bu büyük, siyah ve grinin hükmettiği boşlukta korkusuzca yürümeye devam ediyor ve sonun geleceği kısmı bekliyordu sakince.
Onu görmek istiyordu. Uzun zamandır ayrı kaldığı alfayı görmek, en azından sesini duymak istiyordu. Luna, Chris'i özlemişti. O savaştan beri alfasını görmemişti.
Üstündeki ince kumaştan yapılmış ve beyaz renkte olan giysiyi düzeltmişti. Giysi, bel kısmından bağlanmıştı ve ayak bileklerinin biraz üzerinde bitiyordu. Bol gelmişti o kumaş parçası omegaya, buna rağmen tüm güzelliği belli oluyordu.
"Yalvarırım Chris, orada olduğunu biliyorum. Çık ortaya, bana ihtiyacın olduğunu hissediyorum."
Luna konuşmaya devam ederken biraz daha hızlanmaya başlamıştı. O ilerledikçe gerisinde çiçekler açıyor, ortam aydınlanıyordu. İlerledikçe omega olanın kiraz çiçeği kokusu yayılıyordu etrafa.
Kısacası Luna, alfa olanın yaşadığı bu karanlık yerde ona bir ışık olmuş ve hayatını çiçeklendirmeye yetmişti.
"Luna..."
Alfanın sesini duyması ile beraber gülümsemeye başlamıştı. Sesin olduğu tarafa doğru koşarken hafif dalgalı ve kahverenginde olan saçlarındaki tacı düşürecekti neredeyse.
Adımlarını yavaşlatmış, tacını düzelterek parlayan gözlerle karşısındaki alfaya bakmaya başlamıştı. Mutluluktan dolayı dolan gözleri parlamaya devam ediyor, minik şekilli dudakları ise titriyordu ağlamamak için.
Chris, karşısında gördüğü omega ile beraber şaşırmıştı. Ayağa kalkmış, kendisinin yarattığı bu karanlık ortamda ilerlemeye başlamıştı.
Alfa, kendi karanlığında ilerlerken tüm güzelliği ile karşısında duran ve arkasındaki aydınlık ortama göre daha çok parlayan omegaya bakmıştı.
"Luna'm..." diye mırıldanmıştı alfa. Biraz daha ona yaklaşmış, ardından bir elini karşısındaki oğlanın yanağına koymuştu. "Sen... Gerçekten buradasın. Tüm güzelliğinle, parlaklığınla karşımdasın Luna'm. O zamanki gibi, o savaştan önceki gibi..."
"Buradayım, alfa. Biraz geciktim ve bunca yıl acı çekmene sebep oldum, özür dilerim."
Chris, karşısındaki oğlanı kolları arasına almış ve başını boynuna gömerek özlediği o kokuyu çekmeye başlamıştı içine. Bunca yıldan sonra karşısına çıkan eşi ise ondan farklı değildi.
O da kollarını alfasının boynuna dolamış, akmaması için direndiği gözyaşlarını serbest bırakmıştı. İkisi de uzun zaman sonra bulmuştu birbirlerini.
Chris ve Luna, bundan uzun zaman önce beraberdi aslında. Efsanelerde bahsedilen kurtlar onlardı. Ruh eşlerinin doğması ile beraber, onlar da o çocukların bedenlerine yerleşmiş ve o çocuklar ile beraber yaşamaya başlamışlardı.
İkisi de ayrılmadan önce beraberdi. Luna'nın kabilesi onların beraber olduğunu öğrenmiş, Chris'in kabilesine bir savaş açmıştı. İkisi de birbirlerini dolunayın altında, nehir kıyısında kaybetmişti.
Bu yüzden efsanelerde dolunay gecesi şarkı söyleyen omega, alfası ile buluşacak diye geçerdi. İkisi de o gece Luna şarkı söyledikten sonra ayrılmıştı.
"Seni çok özledim. O kadar çok özledim ki anlatamam Chris, kelimelerim buna yetmiyor."
"Biliyorum, güzelim." demişti alfa olan. Alnını omegasının alnına yaslamış, gülümseyerek ona bakmaya devam etmişti. "Ama biraz daha dayanmamız gerekiyor, biliyorsun. O ikisinin kaynaşması gerek. Bir ay benim güzel Luna'm, bir ay sonra seni o kaybettiğim nehirde, şarkı söylerken alacak ve tekrar benimle beraber olmanı sağlayacağım."
---•---
Bu şekilde düşünebilirsiniz Chris ve Luna'yı. Veya Back Door/God's Menu era Chan ve Neverending Stroy era Seungmin gibi.
Kısa bir şey daha. Chris ve Luna elbet Chan ve Seungmin'in ruh eşleri olduğunu biliyor. Chris'in son cümlelerine dikkat edin :3
Ve birazcık kaos eklesem sizce olur mu? 🥺👉🏻👈🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Luna •Chanmin
Fiksi Penggemar"Sonunda seni buldum, Luna'm." [Bang Christopher Chan + Kim Seungmin]