|Chapter Sixteen: I found you, my alpha.|

2K 222 46
                                    

[Chan]

Kollarımı yanımdaki omeganın beline dikkatli bir şekilde dolamış, onu biraz daha kendime çekmiştim. Diğer alfa ile işim bittikten sonra onu kucağıma almış ve nehir kenarına getirmiştim.

Sürü evinin önündeki savaş bitmişti. Ben buraya gelmeden önce, daha doğrusu kurdumun beni buraya gelmem konusunda zorlamadan önce, evin bahçesindeki cesetlerle ve yaralılarla ilgileniyorlardı.

Sonra ise Chris aniden buraya gelmemi söylemişti. Luna'nın başının dertte olduğunu ve biraz daha geç kalırsak onun öleceğini söylemişti. Geldiğimde ise Seungmin'i boğmaya çalışan bir alfa vardı.

O an kontrolü Chris almıştı. O yüzden tam olarak ne olduğunu hatırlamıyordum. Tek hatırladığım şey omegamın bana sıkıca sarılarak beni sakinleştirmesiydi.

"Chan."

İsmimi söylemesi ile beraber kendime gelmiş ve ona bakmıştım. O ise gülümseyerek bana bakarken bir elini yanağıma koymuş, hafif bir şekilde yanağımı okşamaya başlamıştı.

Onun bu hareketi ile beraber ben de gülümsemiştim. Onu mümkün olduğu kadar yine kendime çekmiş, hafif bir şekilde saçlarından öpmüştüm. O ise kollarını vücuduma dolamış, başını göğsüme yaslayarak gülümsemeye devam etmişti.

İkimiz de sessizdik. Aramızdaki sessizliği nehirdeki suyun sesi dolduyordu. Olanları daha yeni yeni anlıyorduk, birbirimize ait olduğumuzu fark etmiştik. Tahminlerim ise doğru çıkmıştı.

"Omegam..." diye mırıldandım onun duyabileceği şekilde. Burnumu boynuna sürtmüş, aldığım manolya kokusu ile beraber gülümsemiştim. "Sonunda yine kollarım arasındasın, Luna'm."

"Bu hissi özlemiştim, Chris. Kolların arasında olmayı çok özledim."

Dedikleri ile beraber gülümsemem giderek yüzüme yayılmıştı. Chris onu bulduğum ve kurtardığım zaman artık tamamen benimle birleşmişti. Anladığım kadarıyla Luna da Seungmin ile birleşmiş olmalıydı.

Eksik olan anılarım onun benimle birleşmesi ile beraber geri gelmişti. Bu sefer kurdumun gösterdiği veya anlattığı her şeyi biliyordum.

Tabii, kurdum başından beri Seungmin'in omegam olacağını da bildiğini söylemişti. Bunu nasıl bildiğini anlamasam bile üstüne gitmemiştim. Ama omegamın o olmasını sevmiştim.

"Bir daha bunu yaparak beni korkutma. Seni tekrar kaybedeceğimi sandım, bu korkuyu bir daha bana yaşatma."

"Tamam, sakin ol." demişti kıkırdayarak. Belindeki kollarımı sıkılaştırdığım zaman bana bakmıştı. Gözleri masmaviydi, en parlak halindeydi. "Ben de seni kaybetmek istemiyorum alfam. Ama artık önümüze bir engel çıkmayacak, beraber olacağız."

Dedikleri ile beraber gülümsemiş, alnından öpmüştüm hafif bir şekilde. Başını ondan sonra omzuma yaslamış, duyabileceğim şekilde nehri izleyerek şarkı söylemeye başlamıştı.

O zamanki gibiydi. Sesi, gülüşü, her şeyi... Güzeldi, Seungmin her şeyiyle güzel ve sevimliydi. O benim için fazla mükemmeldi.

Gülümseyerek onu dinlerken gözlerimi kapamış ve arkamdaki ağaca yaslanmıştım. O ise bir süre sonra şarkısını bitirmişti. Tek gözümü açıp ona baktığımda bana doğru uzanmış, dudağımın kenarını öperek mırıldanmıştı.

"Sonunda seni buldum, alfam."

••••••
Eeee birleşti bunlar. Chris ve Luna da onlarla birlişti... Ben daha ne yazacağım???
Gerçi var aklımda bir şeyler, belki diğer bölümde diğer çiftlerle beraber görebiliriz onları
(Evet eklemeyi unuttuğum Hyunin çiftini diğer bölüm ekleyeceğim pişmanım...)

Bu arada Seungmin'in söylediği şarkı size kalmış. Benim bir sürü seçeneğim vardı ve seçemedim, o yüzden şarkı konusunu fazla uzun tutmadım. Şarkıyı siz seçebilirsiniz uwu

4 bölüme final verebilirim 🥺😔 Ama özel bölümler düşünüyorum, mesela çocukların olduğu birkaç bölüm falan
(Çocukları kesinlikle faceapp'ten yapmayacağım, kesinlikle-)

Kendinize dikkat edin uwu Sizleri çok seviyorum ❤️💕💝💘💕💛💙💚🐰🥺








My Luna •ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin