|special part two: the facts|

1.1K 125 122
                                    

[Jaehwa]

Ailemin evinden çıkmış, sürü evine doğru ilerlemeye başlamıştım kızarık olan gözlerimle beraber. Babam nadir bir omega olduğumu söylediğinden beri odamdan çıkmamıştım. Alfa babam ve kız kardeşim sürekli yanıma gelip durmuş, iyi olup olmadığını kontrol etmişti.

Ben ise evde onların olmamasını fırsat bilmiş, sürü evine giderek oradaki kütüphaneye gitmeye karar vermiştim. Böylelikle babamların benden gizlediği o durumu öğrenmiş olacaktım.

Sürü evine girdiğim zaman çalışan betalara başımla selam vermiştim. Onlar da aynı şekilde karşılık verince gülümsemiştim. Şapkamı başıma geçirmiş, diğer çocukların dikkatini çekmeden kütüphaneye inen merdivenlere yönelmiştim.

Merdivenlerden inip kütüphaneye girdiğimde kapıyı kapatmış ve derin bir şekilde nefes alıp vermiştim. Genelde kimse buraya gelmez veya burayı fazla kullanmazdı. Bazen beta çalışanlar gelir burayı temizler, yavrular ise burada öğrenim görürdü. Bugün ise hava güzel olduğu için yavrular dışarıda oyun oynuyordu, alfa ve betaların çoğu da avlanmaya çıkmıştı. O yüzden boştu.

İstediğim kitabın olduğu bölüme ilerlemiş, ardından kitabı alarak en köşedeki masalardan birine geçmiştim. Babamların konuşması aklımdan çıkmazken araştırmak istediğim konuyu aramaya başlamıştım.

"Chan, oğlumuz kahverengi kürklü bir omega-"

"Biliyorum bebeğim, oğlumuz nadir bir omega ve ona bunun hakkındaki gerçeği hemen söyleyemeyiz."

"Ne yapacağız? Ona bunu açıklamamız gerekiyor..."

"Bir yolunu bulacağım, lütfen stres yapma güzelim. Ben halledeceğim."

Aklıma gelen konuşmaları dağıtmak için başımı iki yana sallamış, kitabın sayfalarına bakmaya devam etmiştim. İstediğim sayfayı bulduğum zaman derin bir şekilde nefes almıştım.

Kalbim hızlı bir şekilde atmaya başlarken etrafa bakınmıştım tekrar. Gördüğüm dolaba ilerlemiş, içerisindeki sulardan ve atıştırmalıklardan alıp tekrar olduğum masaya yönelmiştim. Ardından camı açmış, kağıt ve kalem de alarak tekrar yerime oturmuştum.

'Kahverengi kürklü omegalar, dünya üzerine nadir gelen omega türlerinden biridir. Delta, gamma ve sigmalar kadar nadir olan bu tür; bir alfa kadar cesaretli ve bir Luna kadar zarif bir omegayı temsil eder.'

"Bir alfa kadar cesaretli değilim." demiştim kendi kendime mırıldanarak. Ardından yazanlardan anladıklarımı not almaya bsşlamıştım. "Eğer onlar kadar cesaretli olsaydım, geceleri babamlarla dışarıda rahatça dolaşabilirdim."

'Kahverengi kürklü omegaların kaderleri Kırmızı Ay'ın görüleceği hafta ile değişir. O haftada eşleri olacak gri kürklü alfalar ile tanışır ve kaderleri ona göre tekrardan yazılır. Gri kürklü alfalar, baskın alfalar kadar güçlü olmasalar bile yönetici özelliğine sahip ikinci sırada yer alan alfa türüdür.

Bu iki kurt cinsi, Kırmızı Ay haftasında bir araya gelir ve bir daha ayrılmamak üzere hayatlarını birleştirirler. İki kurt cinsinin ilk kızışmaları bu hafta yaşanır. Diğer kurtlara kıyasla bu ikilinin kızışmaları çok yoğun geçer. Kokuları yoğun ve güçlüdür, normal bir kurdu etkileyebilir.'

Okuduğum cümlelerden anladıklarımı not etmeye devam ederken başımı kaldırmış ve etrafa bakınmaya başlamıştım. Aldığım hafif çam kokusu ile kitabı ve notları görünmeyecek şekilde kapatmıştım.

Biraz ileride duran alfa ile beraber gözlerimi kısıp kim olduğunu anlamaya çalışmıştım. Tanıdığım simayı görmemle beraber biraz rahatlamış, rahatlamamdan dolayı da kokum hafif yayılmaya başlamıştı.

"Beni korkutmakta üstüne yok, Hwang Chunghee."

Ona ithafen konuşmam ile beraber kıkırdamış ve yanına gelmeye başlamıştı. O yanıma gelmeden önce kitabı ve notları masanın çekmecesine koymuş, ardından bakışlarım tekrar onu bulmuştu.

Simsiyah saçları ve gülünce kısılan gözleriyle bana bakmaya başlamıştı. Bir gözünün altında ise küçük, fazla belli olmayan bir leke vardı. Bir alfa olmasına rağmen ilk başta yüzünü gören onun alfa olduğuna inanmazdı.

"Burada ne yapıyorsun?" demişti sandalyeyi çekerek. Yanıma oturmuş ve taktığım gözlüğümü canımı yakmadan alıp masaya koymuştu. "Şu an yanında ya kız kardeşinin ya da babanın olması gerekmiyor muydu?"

Sorduğu soru ile beraber dik dik ona bakmaya başlamıştım. O ise kıkırdamış, dağılmış olan saçlarımı düzeltmeye başlamıştı. Babalarımızın yakın olmasından dolayı biz de yakındık ama fazla görüşmemiştik, onlar bir süre sürüden uzakta kalmışlardı.

"Kendimi koruyabilirim, o yüzden sıkıntı yok."

"Peki, kendini koruyabilen Bang Jaehwa, dün ikincil cinsiyetini öğrendin mi?"

Olduğum yerde bir süre durmuş ve öylece masaya bakmaya başlamıştım. Kokumu gizlemek için bir ara babamın kullandığı koku kapatıcı ilaçlardan kullanmıştım.

Bu yüzden benim bir omega olduğumu anlamamıştı.

"Şey, evet." diyebilmiştim zar zor bulduğum sesimle. O ise bana bakıyordu minik bir tebessümle. "Bir betayım."

Söylediklerimle beraber bir süre durmuş ve anlamadığım bir şekilde bana bakmaya başlamıştı. Ben ise gerginliğimi ona belli etmemeye uğraşmıştım.

Yalanım ortaya çıkarsa benden uzaklaşacağını adım gibi biliyordum. Chunghee, beta olan babası gibi yalanı hiçbir şekilde sevmezdi ve yalan söyleyen kişileri çabucak anlardı.

O yüzden ona duygularımı belli etmemeye çalışmıştım her zaman. Bunu yaparken çoğunlukla başarısız olmuştum.

"Yalan söylemiyorsun değil mi?"

"Evet."

"Söylüyorsun."

"Hayır, söylemiyorum."

"Madem bana yalan söylemiyorsun, anlaşma yapalım." demişti bana bakarak. Yüzünü yüzüme yaklaştırmış, simsiyah olmasına rağmen parlayan gözleriyle bana bakmaya başlamıştı. "Eğer bir beta olduğunu ispatlarsan seni rahat bırakacağım. Eğer ki bir beta değilsen, bana ikincil cinsiyetini söylemelisin Bang Jaehwa."

"Neden bunu bu kadar çok merak ediyorsun, Hwang Chunghee? Basit bir betayım işte, neyine inanmıyorsun?"

Olduğum yerde biraz daha gerilemiş ve o hariç her yere bakmaya başlamıştım. O ise bana biraz daha yaklaşmış, bir elini çeneme koyarak ona bakmamı sağlamıştı. Bu kadar yakınımda olması hem ondan gelen çam kokusunu daha rahat almama hem de kalbimin hızla atmasına sebep oluyordu.

"Merak ediyorum çünkü beni bir şekilde kendine çekiyorsun. O yüzden, öğrenmek istiyorum. Seni tamamiyle tanımak, yanında olmadığım zamanları tamamlamak istiyorum."

••••••••

Bu iki gün aktifliğim tavan yaptı, bundan sonra bir hafta falan olmam herhalde fmdbdnfbdngnd

Ve ciddiyim, bunlara ayrı bir kitap çıkarma fikri de kafama yerleşti ama hangi birine yetişeceğim bilmiyorum.

Sizleri seviyorum, kendinize çok çok dikkat edin 💓💓💞💕

My Luna •ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin