|Seungmin|
"Sadece birbirlerine bakıyorlar, bu kadar kıskanmasan?"
Kardeşlerimizi o şekilde gördükten sonra lider alfa anlamadığım şekilde beni de sırtına almış, kimseye belli etmeden sürü evinden çıkmıştık. Geçen gün geldiğimiz yere gelmiştik tekrar. Burası hoşuma gitmişti.
Tüm her yeri görebiliyordum ve manzarası çok güzeldi. Ayrıca serin oluyordu ve bunaltıcı sıcakta bile iyi hissetmemi sağlıyordu.
"Kardeşin kardeşimi resmen gözleriyle yiyordu." demişti mızmızlanarak. Bir ayağını kendisine çekmiş ve kolunu dizine yaslamıştı. Bir yandan manzarayı seyretmeye devam ediyordu. "Benimki de ilk defa bir alfa ile beraber oturuyor."
Dedikleri ile beraber kıkırdamış, ben de onun gibi manzarayı izlemeye başlamıştım. İkimizin arasında tekrar sessizlik oluşmuştu ki bu sessizliği kurdum doldurmuştu bile.
'Ona sanırım kardeşim ile onun kardeşinin eş olduğunu söylemeliyiz. Bu gidişle hiçbir kardeşini paylaşamayacak.'
Luna'nın dedikleri ile beraber gülümserken göz ucuyla tekrar yanımdaki alfaya bakmıştım. Rüzgardan dolayı siyah saçları hafif karışmıştı. Önümüzdeki manzarayı gülümseyerek izliyordu ki buna pek izlemek denemezdi. Çünkü gülümsediğinde gözleri kısılıyordu.
Ayrıca, gülümsediği zaman yanağında bir çukur beliriyordu. Bazı zamanlar fazla belli olmuyordu şu anki gibi. Ama bu gülümsemesini güzel yapan şeylerden sadece bir tanesiydi.
'Seungmin.' demişti Luna. Sırıtmaya başladığını hissederken ses tonunda da bir ima vardı. 'Sen bitmişsin.'
Dedikleri ile beraber gözlerimi devirmiş ve tekrar önüme dönmüştüm. Aklıma gelen fikir ile beraber biraz heyecanlanmış, aynı heyecan ile yanımdaki alfaya dönmüştüm.
Tabii, ona o şekilde dönmem ile beraber o da bana bakmıştı gülümseyerek.
"Bir fikrim var." demiştim heyecanlı bir şekilde. O ise benim bu halime kıkırdamıştı. "Hadi yürümem konusunda bana yardımcı ol. Hem doktor yavaş yavaş yürümeye başlayabileceğimi söylemişti. Sen yanımdayken bana yardım eder misin?"
Dediklerim ile beraber bir süre şaşkın bir şekilde gülümseyerek bana bakmaya başlamıştı. Ben ise ne dediğimin yeni farkına varmıştım ve tüm vücudumdaki kan yanaklarıma hücum etmişti. Bu rüzgara rağmen yanaklarım yanıyordu.
Ve, Luna'nın kahkaha atarak gülmesi daha çok utanmamı sağlıyordu.
Lider alfa ayağa kalkarak benim de kalkmama yardımcı olmuş, ardından ellerimden tutarak yürümeye başlamıştı. Ben de yavaş bir şekilde ona eşlik ederken bir yandan gülümsemeden duramıyordum.
Şu ana kadar hayatımda hiç huzurlu hissetmemiştim. Hem huzurluydum hem de mutluydum. Bunların hepsi de bana yardımcı olan alfa sayesindeydi.
"Liderim!"
Yanımıza gelen savunmadan olan alfa ile beraber durmuş ve ona bakmaya başlamıştık. O ise şaşkın bir şekilde bize bakarken kendisine gelmiş, lider alfaya dönerek konuşmaya başlamıştı.
"Dış bölgede olan sürü buraya doğru geliyor." demişti aniden. Aklıma kaçtığım sürü gelince endişeli bir şekilde Chan'a bakmıştım. "Savunma moduna geçtik ama sayıları bize göre fazla. Omegaları ve bazı betaları koruma altına aldık. Gelmeniz gerekiyor."
"Tamam, sürü evine git ve herkese dışarı çıkmaması gerektiğini söyle. Ben de hemen geliyorum."
Diğer alfa ilerlemeye başladığında bana dönmüş, önüme geçerek eğilmişti. Beni sırtına aldığı zaman kollarımı boynuna dolamış ve sessizce etrafa bakınmaya başlamıştım.
"Senin bir suçun yok, Seungmin." demişti. Konuşması ile beraber bakışlarım onu bulurken gülümsediğini fark etmiştim. "O yüzden endişelenme. Ne seni ne de bir başkasını almalarına izin vereceğim."
••••••
İlk başını soft yazıp sonra kaosu başlattım uwu
İlk önce birazcık kaosu yaşayacağız, kaostan sonra Chanmin kavuşacak :3
Sonrası... Sonrası için bir fikrim yok açıkçası biter herhalde idkUmarım keyifleriniz yerindedir uwu Kendinize dikkat edin, sizleri çok seviyorum 💞💘💝
Chanmin ve Stray Kids ile kalın~ uwu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Luna •Chanmin
Fiksi Penggemar"Sonunda seni buldum, Luna'm." [Bang Christopher Chan + Kim Seungmin]