|Chapter One: Don't want to lose my brothers|

7.1K 481 427
                                    

|Chan|

Efsanelere göre, bir sürüdeki alfa kurtların arasında mutlaka siyah kürklü bir kurt bulunurdu. Siyah kürklü alfa kurt, diğer omegalar ile eşlenemezdi. Ona ait, yani onun mührünü taşıyabilecek sadece bir kurt türü vardı.

Beyaz kürklü omega, kısaca o alfanın Luna'sı...

Siyah kürklü alfalar, diğer alfalara kıyasla daha güçlüydüler. Onlarda liderlik özelliği daha fazlaydı, genelde bir tartışma olduğu zaman iki tarafı ayıran kişi olurdu onlar. Herhangi iki kurt kavga ederse, onları durdurmak da siyah kürklü alfalara düşerdi.

Ayrıca, bu alfaların kurt formları normal olanlara kıyasla biraz daha büyüktü. Göz renkleri, sinirlendiklerinde veya kokularını yaymaya başladıklarında ya buz mavisi olurdu ya da kırmızı. Bazen mavinin en koyu tonları bazen de kırmızının en koyu tonlarıydı. Mavi olması ise biraz şansa bağlı bir şeydi.

Efsanelerde bu iki kurdun birleşmesi ise çok farklı bir şekilde anlatılırdı. Küçüklüğümde, sürünün lideri alfa olduğumu anladığı zaman kurt formuma dönüşmemi ve ona göre kurdumun kürkünün rengine bakacağını söylemişti. Siyah olduğunu öğrendiğimizde ise, bana o efsaneyi anlatmıştı.

'Efsanelere göre, her alfa eşi olan kurtla farklı şekillerde tanışırlardı. Bazıları onu diğer alfalardan kurtarır, bazıları ise yolda normal yürürken tanışarak bulurdu. Ama siyah kürklü alfalar, Luna'sı olacak omega ile bir nehrin kıyısında, dolunayın tam olduğu gecede tanışırlardı. Ayın ışığı, nehrin kenarında oturan kurdun parlamasına sebep olur, ona sahne ışığı yaratırdı. Oradaki kurt ise, insan formundayken ay ışığının kendisine vurması ile beraber şarkı söylemeye başlar ve eşi olan kurdu yanına çekerdi. Ruh eşleri, beraber oldukları zaman ise göz renkleri değişir ve birbirlerini bulduklarına dair mırıldanırlardı.'

Aklıma gelen anlatım ile beraber kendi kendime gülümsemeye başlamıştım. Sürünün lideri olduktan ve başa geçtikten sonra hiçbir zaman dışarı çıkamamıştım. Bölgede devriye gezmekten, sabahları diğer bölgelere giderek onlarla konuşmaktan doğru dürüst vaktim olmamıştı.

Ve başımda, bir tane baş belası sayılabilecek biri vardı.

"Hyung!"

Kardeşimin seslenmesi ile kendime gelmiş, yüz ifademi bozmayarak ona bakmıştım. O ise dikkatimi çektiği için kendi kendine zaferini belli eder bir şekilde gülümsemeye başlamıştı.

İki tane omega kardeşim vardı. Bir tanesi eşlenerek diğer sürü bölgesine gitmek zorunda kalmıştı. Çünkü eşlendiği alfa ondan ayrı kalmak istememişti. Diğeri de benimle beraber kalıyordu. Jisung, Felix eşlendiğinden beri ben hariç diğer alfalardan her zaman nefret etmişti. O yüzden ya benimle beraber dışarı çıkıyordu ya da tek başına çıktığı zamanlar kokusunu gizliyordu.

"Bugün avlanmaya ben de gelebilir miyim?" demişti şirin bir ses tonu ile beraber. İkisi de onlara karşı gelemeyeceğimi biliyordu ve bunu çok iyi bir şekilde kullanıyorlardı. Özellikle de bu şekilde şirin bir ses tonuyla konuşarak bunu kullanırlardı. "Diğer omegalar ile dolaşırım, söz senden fazla uzaklaşmam."

Yumuşak bir şekilde gülümsemeye devam ederken bir kolumu kardeşimin vücuduna sarmış, onu kendime yaklaştırarak sıkı bir şekilde sarılmıştım. Boşta olan ellerimi de siyah saçlarına koymuş, dağınık olan saçlarını biraz daha dağıtmıştım.

"Tabii ki gelebilirsin bebeğim. Ama benden fazla uzaklaşma ve görebileceğim bir alanda dur. Bir kardeşimin daha benden uzaklaşmasını, uzak kalmasını istemiyorum."

Sona doğru bakışları beni bulmuş, buruk bir şekilde ikimiz de gülümsemeye başlamıştık. İkimiz de onların ruh eşleri olduğunu bilsek de kabullenememiştik uzun zamandır. Çünkü Felix olmadan ne ben tamdım ne de Jisung tamdı.

Biz üçümüz, küçüklüğümüzden beri birbirimizi tamamlamıştık. Şimdi ise, kardeşlerimden birisinin bizden uzaklaşmasını izlemiştik ikimiz de. Başta buna izin vermemiş, onları ayrı tutmuştuk. Ama biz onları ayrı tuttukça, onlar her şekilde birbirleri ile konuşmuştu.

Ben ise, kendime söz vermiştim o an. Onun orada iyi olduğunu hissetsem bile, ikisinin iyiliği için çabalayacaktım bundan sonra. Dediğim gibi, birini daha kaybetmek istemiyordum. Onlar olmadan, ben yapamazdım.

----
Bu çok güzel olacak, yani aklımda... Umarım severek okursunuz :'3

My Luna •ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin