/ Bakugou szemszöge /
Hülye Deku , azt hiszi gyorsabb nálam.
Viccesen kapkodott a naplóért ahogy kirángattam a kezei közül.
Nem is értem mitvan úgy oda.
Ez csak egy vacak napló.
Amint haza érek elolvasom , hogy ez a nyomi mit írkál már napok óta bele./ Pár órával később /
Lehupoanok az ágyra és egy jó forró tea társaságában neki állok a naplót olvasni .
Megcsináltam a teát és elővettem a naplót , nicsak elég sokmindent írt ez a Deku.
Dehát , Dehát ez az én nevem...
Mit keresek a naplójában?Egy óra olvasás után , megdöbbentett a gondolat , hogy deku érez irántam valamit , dehát mindig bántottam.
Komolyan egy hülye álom miatt?
Deku homokos lenne?
Nem ez kizárt ez egy baromság ,
/ azzal a lendülettel a kukába dobta a naplót /
Francba...csak nem dobhatom ki....oda mentem és kivettem a vacak naplót a kukából , majd átfutottam a szememmel még egyszer.
Elmegyek sétálni , habár elég késő van...de nem tudok itthon tiszta fejjel gondolkozni.Felöltöztem és kimentem az éjjszakába , egy kis sétálás után Dekura akadt a tekintetem , basszus megne lásson.
A háta mögé lopóztam és megfogtam a vállát.~ Hát te meg mit keresel ilyen sötétben egyedül, sírva?
- ki beszél?
~ nem lényeges ..vászolj a kérdésemre. Mordultam rá.
- nem akarok tovább élni...
~ ne beszélj butaságokat...akár mi is történt veled , nem lesz semmi baj. Ne félj a legnagyobb rendben lesz minden.
Basszus ezt meg miért mondtam??
Azzal a gyorsasággal amint ezt kimondtam elmélyültem a sötétbe.Ezt nem így kellett volna....lebuktam? Tudja ki vagyok?
Le is szarom, haza megyek és elteszem magam holnapra./ Másnap reggel /
Elaludtam és késve értem a suliba amikor a kapunál megláttam Dekut , most megpróbálok nem köcsög lenni vele , köszöntem neki de olyan gyorsasággal szaladt be a suliba mintha rájött volna a szaporafosás.
Nem baj kit érdekel./ Pár órával később a suliba /
Erőléti felmérő van , és már megint párban.
Annyira unalmas már , kíváncsi vagyok ki lesz az én párom./ Ayzava : Katsuki és Izuku lesz egy párban majd , Denki és Momo , Todoroki és Kirishima ....../
/🦋Ha eddig tetszik kérlek jelezd egy csillaggal vagy oszd meg véleményed commentbe és amint tudok válaszolok! vannak kérdéseid? Nyugodtan felteheted!🦋/
YOU ARE READING
Érezni Akarlak {Bokudeku}
Romance‼️ kérlek ha nem láttad az előző részt akkor elsőbb olvasd el : ÉRZELMEK MÖGÉ REJTVE ‼️ összefoglaló:(előző könyv tartalmából) Izuku egy álomba szenderedik ahol mély érzelmek kötik Katsukihoz és 🔞 kalandok kötik őket össze , mikor Izuku felkel az á...