19.

559 31 0
                                    

Deku ahogy izgett mozgott rajtam egyre jobban éreztem , hogy nem fogok bírni Deku csábításának , és lefogom szarni a kamerákat a fejünk fölött.
Deku egyre vadabbúl falta a szám mikor egyszercsak levette a pólóját.

- akarlak , suttogta a fülembe engem meg rázott ki a hideg.
- érezni akarlak , veled együtt izzadni akarok.

~ megfogsz fázni Deku , vedd vissza a pólót.

- nem érdekel. Erre pólóját a szemem köré szavarta majd bekötötte.
Mitoszkálást éreztem a nadrágomnál és arra lettem figyelmes mikor a kezemet végig húztam a testemen , hogy meztelen vagyok.

~ Deku megfognak látni.

- bízz bennem ha te nem látsz ők se látnak. Nevette el magát ...

~ persze hogy nem látok hiszen bekötötted a szemem.

Elmosolyogtam magad de Deku oly annyira a számnak esett , hogy alig kaptam levegőt.

~ Deku mire indulsz mindig ennyire be?

- magára az érzésre ha hozzád érek.

Ezzel Deku lenyult a farkamhoz és kényesztetésbe kezdett.

- tudod Bakugou , ahogy hallom , hogy lihegsz , ahogy vágyódsz arra hogy hozzád érjek , és ahogy lassan elélvezel , felpezsdíted a vérem.
Suttogta a fülembe és én is probáltam Dekuról valahogy vaktába levenni a nadrágot.
Deku felállt gondolom én , levette a nadrágot és vissza ült az ölembe.
Egymást kényesztettük a kanapén ülve és egymás lihegését hallgatva egyszerre élveztünk el.
Deku a nyakaba borult és így szolt;

- nem akartam , hogy hagyd abba folytasd még egy kicsit nekem.
Elmosolyogtam magam és intenzívebben verni kezdtem neki.
Deku félhangossan nyögdécselni kezdett mivel már elélvezés után kissé érzékeny neki.

- ahh...istenem nagyon jó vagy.
Deku becsukta a szemét és fejét hátra hajtotta. Hangos nyögésbe kezdett és ismét elélvezett.
- végem...kimerültem...kinyírtál.

Ránéztem Dekura és megcsókoltam.
~ köszönöm , hogy ilyen élményeket adsz nekem.

- ezt nélküled nem lenne Bakugou . Ezeket az élményeket ketten szerezzük.
Megtisztálkodtunk és visszaültünk a kanapéra.
Hangos nevetésbe kezdtem.

- mi olyan vicces?
Vigyorogta el magát Deku.

~ hát most gondolj már bele , mindent felvett a kamera xd. Hogy nézhettünk ki. Röhögtem de kissé kínosan éreztem magam.

- hát igen , nekem kicsit kínos de már nem bírtam tovább. Nevette el magát Deku és nem sokkal később mindketten elmentünk aludni.

Érezni Akarlak  {Bokudeku} Where stories live. Discover now