Deku megtisztogatta magát én pedig az ággyal szemben lévő fotelre fuppantam.
Ránéztem Dekura és bűntudatom lett.
Nem így terveztem az életem...
Csak jött egy hatalmas változás és felborított mindent.
Deku látta , hogy valami nincs rendben de nem mondott semmit.
Én egyáltalán nem tudnám elképzelni hogy Deku hozzám ér.....
Egyáltalán nem.
A picsába is ...abba kell hagynom ezt a játszadozást.- Katsuki...megutáltál engem? ...
~ nem utáltalak meg....
- te nem élvezted?
~ mit élveztem volna? Látod , hogy elélveztem? Tudtommal nem.
-..ne haragudj Katsuki , kézbeveszem a dolgokat.
~ Hogy mivan?
Deku közelebb lépett és a nyakamat kezdte el csókolgatni.
Ellöktem és mondtam , hogy hagyja rá de ő csak csinálta addig addig ingerelt míg fel nem állt...~ Deku a picsába hagyd rá....
- nekem úgy tűnik mintha szeretnéd vagy vágynál rá.
~ Azt sem tudom mire állt fell életemben nem élveztem el.
- rám. Mosolygott Deku pimaszul.
Semmit nem szóltam rá , és Deku csókolta a nyakamat tobátt és egyre jobban.
- Kívánsz már?
~ Nem akarok erre válaszolni.
Deku lenyúlt a nadrágomba és hozzáért a farkamhoz.
Annyira jó érzés....francba ez a srác megőrít. Nem akarom tudni miért van ez de mintha kezdenék beleszeretni Dekuba.....
Mostmár elég , megfogtam Deku kezét és az ágyra dobtam .~ Ne szórakozz velem Deku , igen rohadtul akarlak.
- ez az Katsuki , jól csinálod.
~ ne ingerelj.
Már egyre jobban érzem hogy feszül a gatyám. Levettem hát a nadrágot és Dekut egyenesen kértem arra , hogy hozzám érjen.- akarod Katsuki? Akarod , hogy hozzád érjek? Akarod??
~ Deku ne ingerelj tovább, csináld.
- benyálazzam neked?
~ ne jársz velem Deku vagy megbánod.
Azzal Deku megmarkolta a farkam és kényesztetni kezdett .
Erősebben kezdte csinálni mintha büntetne valami miatt.- benyálazzam neked? Szeretnéd , hogy nyáltól fröcsögj?
~ akarom. Azt akarom , hogy csináld.
Deku szájjal is elkezdett kényesztetni miközben fogtam a szám ne legyek túl hangos.
A szobám a nyögésemmel lett tele , és a langyos hőmérsékletből roppant forró levegő áramlott.~ Nem birom sokáig....ahhh...
Elfogok élvezni Deku , vedd ki a szádból mert elfogok élvezni!!!!Deku nem hallgatott rám..a szájába löveltem mikor Deku egyfolytában nézett. Francba ez rohadt gerjesztő és egyre több jött belőlem.
Megsimogattam a fejét és viccből így szoltam ;~ most nyeld le szépen. Vigyorogtam a mondatom után.
Deku nyelt egyet és így szolt:
- igenis Katsuki.
YOU ARE READING
Érezni Akarlak {Bokudeku}
Romance‼️ kérlek ha nem láttad az előző részt akkor elsőbb olvasd el : ÉRZELMEK MÖGÉ REJTVE ‼️ összefoglaló:(előző könyv tartalmából) Izuku egy álomba szenderedik ahol mély érzelmek kötik Katsukihoz és 🔞 kalandok kötik őket össze , mikor Izuku felkel az á...