/ a kirándulás napja /
Deku mellettem ült a buszon és egész úton hozzám dőlva aludt.
Az osztály össze vissza fotózgatott minket , de ha oda érünk bizisten kitekerem a nyakukat az biztos.
Már nagyon éhes voltam úgyhogy elővettem egy zacskó chipset és kibontottam. Mikor a zacskó megcsörrent véletlen felkeltettem Dekut , aki csillogó szemekkel nézett rám.~ ne haragudj nem akartalak felkelteni!
- semmi baj , de azért legalább a chipsből kaphatok?
Elnevettem magam és etettem Dekut is meg magamat is mikor ismét vissza aludt. Pár órával később , megérkeztünk a szállásra , és felkeltettem.
~ Deku , hé , kelj fel , megérkeztünk!
- máris?
~ igen.
Deku felkelt és leszáltunk a buszról.
Beérve a szállodába egy csodaszép romantikus helyen találtuk magunkat. Ez rz a szálloda nagyon szép , beirányítottak minket a szálloda éttermében és ott osztitták ki , hogy ki kivel lesz egy szobában.
Ez szar ügy...egyáltalán nem Dekuval osztottak be , hanem Todorokival.
Kezdek aggódni.
Oda rohantam Ayzavához , hogy hátha megváltoztatja a szobákat ha kérem, de egyáltalán nem....
Nagyon ideges vagyok , mit fog vele tenni Todoroki , hiszen emlékszem Deku álmára...nagyon félek , hogy Todoroki elveszi tőlem.
Deku szomorúan ment fel az emeletre kipakolni a cuccait mikor megláttam Todorokit utánna futni.
Todoroki után mentem és megszorítottam a kezét.~ ne merj vele csinálni semmit mert kiverem a fogad és lenyeletem az egyik pincérrel.
- nem akartam csinálni semmit ...ne kapd fel a vizet nem én osztottam de a szobákat.
Én kirishimával kerültem össze aminek örültem legalább nem valami nyomit kaotam magam mellé.
Kirishimával felmentünk kipakolni a cuccokat és sokat nevettünk.
A mai program igazából a kipakolás és az esti fürdőzés amikor már mindenki kipakolt és fürdőruhába öltözött lesétáltunk a bejárathoz és megvártuk a tanárurat.
Ugyebár kettesével kell állni .micsida dedós dolog... De nem baj így legalább tudok Dekuval kettesben lenni.
Mikor párba álltunk , a leghátsók voltunk és tudtunk beszélni olyan dolgokról , hogy este kiszökünk egymáshoz , már alig várom.
YOU ARE READING
Érezni Akarlak {Bokudeku}
Romance‼️ kérlek ha nem láttad az előző részt akkor elsőbb olvasd el : ÉRZELMEK MÖGÉ REJTVE ‼️ összefoglaló:(előző könyv tartalmából) Izuku egy álomba szenderedik ahol mély érzelmek kötik Katsukihoz és 🔞 kalandok kötik őket össze , mikor Izuku felkel az á...