/Midoriya szemszöge/
*Másnap*
Már nem érdekel , senki és semmi Bakugout az egész város keresi. Kétségbeesetten gondolkozok , hogyan érjem el végső célom miszert Bakugout vissza kapjam. Eltűnt , nincs mellettem , és se hírem róla , sem senki másnak.
Ma bementem az iskolába és Todoroki állott velem szemben. Probálták kétségbeesett testem helyre rázni de látták ez már nem megjátszott fájdalom.
Lehantott fejjel és könnyektől teli szemmel végigvonulok a folyosón , majd betérek az üres terem közepére.
Oda sétálok a padomhoz , és méllyet sóhajtani kezdek.Sírva fakadok mikor meglátom , Bakugou padsorának fényesebbik oldalát. Csak úgy süt rá a nap, mintha mi sem történt volna.
Eszembe jut álmom mely után kínosan ébredtem , és döbbenten rá mi a valóság. Sosem lehesz már bolgod nélküle. De miért kellett ennek történnie?Nem tudom a választ azt tudom legmélyen magam hibáztatom. Kikellett volna állnom Bakugouért és nem hagynom , hogy elvegyék / elvigyék tőlem. A szemem láttára hurcibászták ki a szobából , én pedig mentem vissza a véres házba. Mics értelme az életemnek , de tudom azt ha meghalok sosem lesz még aprócska esélyem sem arra , hogy viszont ölelhessem gyengéd karomba.
Ezek a dolgok a mélypontra süllyesztettek. Nincs mit tennem , mint sétálni egyet. Kipakolok a pad aljából és kisétálok az osztályteremből.
Órdítanak utánnam Urarakáék , Hogy nem mehetek el szükségük van rám. De nem izgat. A park felé veszem az irányt és azon gondolkozom , hogyan is terelhetném el csúfos gondolatom. Megállok a sarki kisbolt elött , eslőveszem a pénztárcám és veszek egy üveg bort. Kiadják mert tudják , hogy "nem" nekem kell. Csak ezúttal tévednek. Röpke pár perc után elérem a parkot , leülök felbontom a boromat és inni kezdem. Nem sokkal később a fejem nehezedni kezdett , szinte kettős látásban szenvedtem.
Ahogy ültem ott és már félholtra ittam magamat , egy hatalmas csattanást éreztem magamon és a fejem a kavicsos föltre huppant. Látok 2 embert , kiknek kezében egy kés , a másikban egy balta.
Talán Bakuhoz visznek? Vagy teljesen máshova?
YOU ARE READING
Érezni Akarlak {Bokudeku}
Romance‼️ kérlek ha nem láttad az előző részt akkor elsőbb olvasd el : ÉRZELMEK MÖGÉ REJTVE ‼️ összefoglaló:(előző könyv tartalmából) Izuku egy álomba szenderedik ahol mély érzelmek kötik Katsukihoz és 🔞 kalandok kötik őket össze , mikor Izuku felkel az á...