/ a party estéje /
Dekuval az iskolában voltunk mikor Munáék odarohantak hozzánk egy üveg társaságában.
- Pff ezt figyeljétek, ebben az üvegben kevert piát csempésztünk be.
Ki akar inni?~ én akarok. Válaszoltam és vettem ki Mina kezéből az üveget és ittam bele.
~ ez aztán ütős..- én is szeretnék belőle inni!
Deku kikapta a kezemből az üveget közben egyre jobban méregetett engem szemmel , mintha azt akarná közölni velem hogy ma este szétkaplak.
Sosem éreztem még ilyet. Mikor változott meg ennyire?- hohoho hagyjatok nekünk is skacok csak óvatosan , mert ha berugtok annak súlyos következményei lesznek!
~ Naés? Egyszer élünk nem?
Mondtam és kortyoltam bele jobban az üvegbe.
Deku ismét az üvegért nyúlt majd egy kis idő után Mináék hármasban hagytak mindek Dekuval és az üveggel.- Katsuki nekem már nagyon fáj a fejem , egyre jobban érzem azt , hogy nem bírom magam tovább takrani Katsuki ha így folytatjuk akkor nagyon csúnyán fogok viselkedni és mindenki előtt levetkőztetlek.
~ hiszem ha érzem , hogy pucér vagyok. Incselkedtem vele mire Deku elvesztette a fejét és nekem esett.
Hevesen csókolt és nem hagyta abba , hiába mondtam , hogy lefogunk bukni nem érdekelte.
A fejébe szállt az , hogy ma este akar engem és cselekszik is , mióta lett ilyen bátor?- Katsuki én akarlak , most azonnal!
~ de ittvannak a többiek! Megfogják látni , hogy mitművelsz velem , hát totál elveszed a fejem.
- nem birok tovább várni , eleget vártam....nem akarok semmi mást csak téged.
~ te bevagy rugva . Nevettem és simogattam meg a fejét.
Mindig visszahúzódó vagy most csak a pia miatt érzel úgy.- nem Katsuki és tényleg ilyen vagyok csak sosem mutattam ki. Már alig bírt beszélni a piától , és csillogó szemével nézett rám . Olyan merész , és vágyakozó , pillantásában vezéregyénisége lelek.
Deku nem akar engem legyőzni , ő már nem akar velem versenyezni. Egyszerűen engem akar és nem mást.
Deku csillogó szeme mára már vágyakozó , és élettől buzgó.~ engem akarsz? Igen? Ha engem akarsz mutasd meg mennyire.
Ezzel Deku megfogta a kezem és kifelé kezdett vezetni.
YOU ARE READING
Érezni Akarlak {Bokudeku}
Romance‼️ kérlek ha nem láttad az előző részt akkor elsőbb olvasd el : ÉRZELMEK MÖGÉ REJTVE ‼️ összefoglaló:(előző könyv tartalmából) Izuku egy álomba szenderedik ahol mély érzelmek kötik Katsukihoz és 🔞 kalandok kötik őket össze , mikor Izuku felkel az á...