16.

625 30 5
                                    

Töltöttem egy pohár vizet és elindultam felfelé a szobába.
Adtam Dekunak gyogyszert és megvártam míg megissza a pohár vizet.
Letettem a poharat az asztalra , és magamhoz öleltem .
Nem leszek olyan aki cserben hagy téged.

- Bakugou...ugye nem bántad meg ami tegnap történt? Ne haragudj de nagyon kívántalak és nem bírtam magammal..
Deku elszégyte magát és lenézett az ágyra.

~ ne csináld ezt , imádtam a tegnapi napot. Ha hiszed ha nem az hogy te domináltál megölt engem.

- dehát te is inkább dominálsz nem? ...nem akarom átvenni a szereped ..

~ nincs szerepem...nem egy filmben játszunk , itt nincsenek szabályok.

- de vannak!

~ miért mik azok Deku?

- te az enyém vagy , és nem csókolhat más , nem érezhet más és nem szólhatsz máshoz.

~ igen Deku? Ez tetszik.
Félmosolyt vágtam az arcomra és megcsókoltam Dekut.

- tudod Katsuki , szeretlek!

Nem igazán számítottam erre , és nagyon meglepődtem..valahogy nem akartam elhinni , hogy valaki tud szeretni is.
Ha ennyire megszeretett akkor tényleg jelenthetek neki valamit.
Legyen akár milyen velem.

~ Deku legyél akár milyen velem , ha dominálni akarsz dominálsz ha azt akarod én domináljak akkor én dominálok ! Egy valamit jegyezz meg.
Azt csinálsz velem amit akarsz ! Tiéd vagyok mostmár nincs mitől tartanod.
Akár milyen durván is alakultak köztünk a dolgok tudnod kell , hogy semmit nem bántam meg!

Deku elsírta magát és az ölembe udrogg .
- Nem Bakugou nem akarok mást csak téged , nem érdekel mit hordassz össze mindig az enyém maradsz.

/ A délután folyamán /

Hamarosan itt az évvége és hamarosan jön a nyár , bár elötte lesz egy ,két napos osztálykirándulás és mindenki jön.
Az osztályba egy csomó ötletet adtak , hogy hova menjünk de eddig a Balaton tűnt a legjobb helyszínnek.
Most komolyan a balatonra? Futott végig az agyamon a gondolatm.
Sebaj majd megprobálok Dekuval egy szobába kerülni, végülis ki ne akarna egy osztály kiránduláson sexelni?!
Elnevettem magam a gondolataimtól és rámnézett Deku.
Suttogni kezdett a fülembe , úgy hogy csak én hallodtam

- ejnye Bakugou....ismerem ezt a mosolyt , min agyalgatsz? Vágott pimasz mosolyt az arcán.

~ majd megtudod.
Mosolyogtam és tértünk vissza a lényegre.
- Jövőhéten pénteken megyünk! Szólalt meg Ayzava és maradtunk a Balatonnál.

Érezni Akarlak  {Bokudeku} Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon