18.

552 31 1
                                    

/ a balatonnál /

Már bele is rohantunk a balatonba mikor Deku megszólalt , hogy nagyon fázik.
Már kezdett este lenni és mondtam Ayzavának , hogy vissza kisérem Dekut
Mert fázik és nincs jól.
Pár szállodával volt arrébb a miénk ez egy durván 10 p sétát jelentett.
Mikor Dekut visszakisértem a szállodába majd felöltözött és befeküdt az ágyba.
Oda mentem hozzá és fölé mentem.
Deku arca elpirult és pedig megcsókoltam őt.
Deku egyre jobban izgágáskodott alattam mikor már kezdtem volna Beindulni meghallodtuk , hogy a többiek is visszaértek.

~ francba . Leszálltam Dekuról és az ágy melletti fotelba huppantam.

- ez vicces. Szólalt meg Deku és kezdett kuncogni mikor Tododroki lépett be a szobába.

- hát itt vagytok , Ayzava keres titeket.

Egymásra néztünk Dekuval és lesétáltunk az étterembe .

- minden rendben ment gyerekek? Midoriya jól vagy?

- igen jól vagyok , csak nem birom a hideget és már amúgy is esteledett.

- Rendben szoljatok a többieknek , hogy vacsora idő , ma este pizza lesz a vacsora!

~ máris szólunk!

Körbekürtőltük , hogy a vacsora pizza lesz és , hogy gyülekező az étterembe mire mindenki csőstől szaladt le.
Deku mellet foglaltam helyet , majd megvacsoráztunk.
A vacsora után kinti zene és szórakozás volt.
Kiültünk a többiekhez és én meg Deku a szálloda falához a napernyők alá ültünk , a többiek meg velünk szembe.
Rémtörténeteket meséltek a többiek és elég vicces dolgok történtek .
Todoroki ráborult Momora aki tiszta vörös arcal sikítani kezdett.
Mineta egy kiscsaj után szaladt a csaj meg pofáncsapta . Xdd hát nevettem egy darabig.
A többiek már kezdtek álmosak lenni így sok idővel később ketten maradtunk Dekuval.
Már majdnem a székben aludtam el mikor Deku beleült az ölembe.

- baj ha megint kívánlak?

~ Deku nem tudjuk hol csinálni pláne. , Hogy itt mindenki megláthat.

- vannak sötetét kanapék kinn a szálloda falánál nem muszáj az egyetlen lámpás hekyen csinálnunk.

~ Deku miket beszélsz hát itt vannak a kamerák.

Erre Deku megcsókolt és izegni mozogni kezdett rajtam.
Ezzel mindig megtud ölni.

Érezni Akarlak  {Bokudeku} Where stories live. Discover now