/ a suli után /
Miután visszasétáltunk az osztályterembe , mehettünk is haza aztán haza érve tünődtem azon vajon , hogy tegyem probára Dekut.
/ Másnap reggel /
Beértem a suliba és az igazgató bejelentette , hogy a gonosztevők miatt , vagyis hogy veszélyeztetve vagyunk , kollégiumba kell költöznünk.
Nekünk egy külöm kollégiumot épített az iskola mivel az iskola elit diákjai vagyunk.
Teljes más épületben a lányok mint a fiuk.
Haza is küldtek mindenkit a cuccaiért és egy szülői beleegyezésért. Mikor mentem az úgy nevezetg Koliba akkor Dekuval és az anyjával találkoztam össze.
Illedelmesen köszöntem nekik és lépkedtem befelé a koliba.
Mondogatták ott a szobaszámokat , hogy kié melyik szoba és én laktam a legutolsóba a 12 be.
Két emelettel volt fentebb a földszinttől majd mikor kinyitottam az ajtót kellemes meglepetésben volt részem.
Nem olyan rossz ez a szoba.Lesétáltam a földszintre és körül néztem , egy hatalmas konyhát készítettek hozzá és egy gyönyörű nagy kanapét tettek le középre. Remek már meg is van az én helyem, gondoltam magamba.
Elfoglaltam a helyem mikor kiszirtam Deku kezébe a 8as számú kulcsot.
Hmm tehát ő a 8asba van ?
Lehet benézek hozzá , felpattantam a fotelból és egyenesen az első emeletre irányultam.
Felérve az emeletre Todoroki állt a 7 es szoba ajtaja elött. Pff ez a hülye félsrcú lesz mellette? Nem irígylem Dekut.
Mikor elhalattam mellette ő csak mosolygott és bement a szobájába . Ez mégis mi a faszt mosolyog?Egyszerre egy lökést éreztem és már be is estem az ajtón mire hátra fordultam rám és Dekura zárta valaki az ajtót. Probáktam kinyitni de egyáltalan nem tudtam mivel speciális esetre készítették ezeket az ajtókat a gonosztevők ellen.
Mikor hátra fordultam megláttam Dekut megjötözve és fölé írva , hogy Boldog születésnapot Katsuki.
Basszák meg....eloldoztam Dekut aki majdnem sírt és a nyakamba borult.~ basszus már mivan megint? Miért zártak be ide minket??
Deku csak sírt és sírt mikor úgy éreztem , hogy megkell fognom a kezét.
Deku mintha irányítani akar a engem kezemet a mellkasára illesztette és közelebb hajult hozzám , Deku megcsókolt.Mégeszer....DEKU? MEGCSÓKOLT?
Elrántottam a fejem és az egyik sarokig húztam magam a földön.
Deku oda jött hozzám a sarokba szorítva és mégegyszer megcsókolt.
STAI LEGGENDO
Érezni Akarlak {Bokudeku}
Storie d'amore‼️ kérlek ha nem láttad az előző részt akkor elsőbb olvasd el : ÉRZELMEK MÖGÉ REJTVE ‼️ összefoglaló:(előző könyv tartalmából) Izuku egy álomba szenderedik ahol mély érzelmek kötik Katsukihoz és 🔞 kalandok kötik őket össze , mikor Izuku felkel az á...