/ Midoriya szemszöge/
Mikor felébredtem teljesen egyedül ébredtem egy sötét szobában. Kezeim lekötve a lábaim bilinccsel szegezve ültem a hideg betonon.
Azon tűnődtem , hogyan kéne kiszabadulnom és Bakugou után kutatnom de nem volt erőm. Kis idő elteltével két maszkos alak kopogtatott.
Egyáltálan hol van az ajtó?
Full sötétség és téboly után látni véltem egykis fényt. Mikor teljesen kinyílt az ajtó , eloldották a kezem és a lábam , majd ráncigálni kezdtek.
Bevittek egy másik szobába ahol egy ismerős hangra lettem figyelmes.
Bakugou az , órdít , hogy eresszék el.
Bedobnak hozzá majd ránkzárják az ajtót , Bakugou a meglepődéstől sirni kezd és ad egy hatalmas ölelést.Bakugou oda jött és csókot nyomott a számra.
-hiányoztam?
Kérdezi majd gyengén befogja a számat. Nem enged válaszolni.
Ezután Bakugou elveszi a számról a kezét és csókolgatni kezd.
~mi ütött beléd?
-Csssss,ne mondj semmit csak élvezz.
Valami nem stimmel Bakugou nem ilyen. Bakugou felkapja a vizet és dühöngve órdít az alakok után hogy kér másik szobát , ne velem legyen...mi lett vele? Az idegenek kiráncigálták Bakugout én pedig sírva fakadtam.
Nem akarok egyedül lenni egy ilyen helyen.
Bakugouval mi lett nem szeret már? Miért akar velem játszani?*Másnap reggel*
A hideg betonon keltem , rettent módon éhes voltam , megprobálok valahogy kiszökni. De ahhoz kell egy terv. A gondolataimba meredve Bakugout dobták a szoba ajtaja elé. Már megint?
Miért akarják , hogy vele legyek?
Mikor bejött az ajtón idegessen felém nézett. Megijedtem tőle mivel tisztában vagyok vele , hogy megváltozott.
Szerintem már nem szerelmes belém.
Mikor Bakugou felém kapta a fejét , és oda léptett hozzám.
- minden rendben?
~mit keresünk itt..? Kik raboltak el?
-mindent megmagyarázok.
ESTÁS LEYENDO
Érezni Akarlak {Bokudeku}
Romance‼️ kérlek ha nem láttad az előző részt akkor elsőbb olvasd el : ÉRZELMEK MÖGÉ REJTVE ‼️ összefoglaló:(előző könyv tartalmából) Izuku egy álomba szenderedik ahol mély érzelmek kötik Katsukihoz és 🔞 kalandok kötik őket össze , mikor Izuku felkel az á...