Denkiéket lerázva , elszaladok Dekuval haza és mostmár saját kézbe veszem az ügyet.
Beakarom Dekunak bizonyítani , hogy mennyire fontos nekem.
Most én fogom Dekut kényesztetni és nem is akár hogyan.
Beérve a házba alig bírom ki hogy ne essek neki máris Dekunak de totál elpirul mikor gyors léptekkel felrángatom- Bakugou mitcsinalsz?? Deku elpirult és egyfolytába a nadrágom nézi
~ bebizonyítom , hogy mennyire megsz......nem tudom kimondani...ezért fogom bebizonyítani Deku!
Deku belepirult a gondolataiba én meg már egyáltalán nem tudtam türtőztetni magam , ahogy a szobába értünk Dekut az ágyba szorítottam és csókolni kezdtem de veszettül.
Látszólag Deku eléggé beindult , de nem akarja a dominanciát kiharcolni, hagyja hogy bebizonyítsam szerelmem iránta.
Ahogy Dekunak estem enyhe vigyor fekszik el a számon és villám gyorsan levetkőztem majd Dekut is vetkőztetni kezdem. Megmarkoltam a fenekét és síkosítóvan bekentem a , farkam majd a fenekét is. Mire kettőt nyögött már totálisan benne voltam és tövig nyomtam belé mire Deku elkezdett nyögdécselni és szorította a takarót a markával.~ élvezz Deku , szeretnéd , hogy tövig nyomjam? És egyre gyorsabban? Akarod?
- hmmmm Bakugou akarom , mutasd meg mennyire szeretsz , mutasd meg hogy mit akarsz tőlem.
~ igen??? Kérdeztem mosolyogva majd minden erőmmel ami volt nyomni kezdtem Dekut , hallodtam ahogy a folyosóra jönnek a szüleim de mit sem törődve vele Dekut egyre gyorsabban b@$&- tam, és egyre hangosabban nyögdécselt.
~ ez az Deku , élvezed? Akarod az érzést? Jó fiú.
- Katsuki.....akarom , hogy gyorsíts azonnal.
Erre gyorsítani kezdem és Deku nagyon gyorsan kapkodta a levegőt , innen tudtam hogy megtaláltam Deku G pontját és éppen orgaznusa van mivel ennek a tudatába voltam erősen az ágyba kapaszkodtam és az összen energiámat ebbe a szexbe fórdítottam . Az ágy recsegett Deku olyan hangossan nyögött mintha hangszóróra kapcsoltam volna.
Hallodtam a szobám felé a lépteket de nem foglalkoztam vele.
Deku egy szem pillantás alatt kilövelt és összeszorított a lábát majd vonaglani kezdett a csipője , olyan hangossan nyögött , hogy a hülyének is leesik hogy mitcsináltunk.
Erre egyszercsak kopogás törte meg a csendet.
Francba....erre nem számítottam.
YOU ARE READING
Érezni Akarlak {Bokudeku}
Romance‼️ kérlek ha nem láttad az előző részt akkor elsőbb olvasd el : ÉRZELMEK MÖGÉ REJTVE ‼️ összefoglaló:(előző könyv tartalmából) Izuku egy álomba szenderedik ahol mély érzelmek kötik Katsukihoz és 🔞 kalandok kötik őket össze , mikor Izuku felkel az á...