3.

817 43 2
                                    

/ erőléti felmérés vége /

Banyek egyre rosszabbak a helyzetek nagyon nem jó ,hogy most Dekuval tettek össze , nagyon nem jó.
Levertem Denkik márcsak Momo van de nagyon jó a képessége.
Letudnám verni de ő lány mégsem bánthatom.
Dekura egyáltalán nem számíthatok totál képszakadás csak mereng maga elé a földön és nyalogassa a sebeit.
Vicc amit csinál és látom , hogy megvan zuhanva de ennek a csapat munka lenne a lényege.

Tartozik nekem egyel , mikor a gondolatok a fejembe mászkáltak addig Momo a hátam mögé lopózott és lekötözött , francba nem figyeltem oda.
Deku egyszer csak totálisan bedühödött és nem úgy mint aki versenyzik...hanem mint aki ölni készül neki esett Momonak.

~ Mi a fasz Deku állj le !!!!

Momo elengedett és feladta az egészet , nagyon megijedt Deku viselkedésétől és ami furcsa , hogy én is.
Deku egyre furcsább mintha nem lenne önmaga.
Oda jött , hozzám és azt kérdezte , hogy vagyok.

- Hogy vagy Katsuki? Nem esett bajod?
Nem fáj semmid?

~ te totál meghibbantál? Ez csak egy felmérés nem élet halál verseny.

Hisszahúzódott és bocsánatot kért , felálltam és közelebb mentem hozzá , a szemébe néztem elég flegma tekintettel és mint győztes csapat kisétáltunk a felmérő teremből.

Végre , de tudtam , hogy én leszek a legjobb .
Nagyba magam dicsértem mikor ez a hülye félarcú Todoroki oda sétált mellém.

- Ne haragudj Katsuki , hogy ilyet feltételezek , de .. Megbarátkoztál végre Dekuval?

~ Mivan? Hogy kérdezhetsz ilyet? Azzal a nyomival? Nekem nincsenek barátaim.

Mikor ezt kimondtam ránéztem Dekura aki szemét a földre süllyesztve kullogott el mellőlem .
Chh most tehetem jóvá , hogy ez a nyomi Deku ne bántsa magát.
Deku után eredtem és megszólítottam.

~ oi Deku.....

- katsuki?

Ne haragudj , hogy az életed során bunkó voltam veled.
Tudod nehéz lenne megmagyarázni , miért teszem....
De nem akarlak megbántani.
A szeméről a szájára akadt a tekintetem de nem akaratosan , mikor kiszurta , hogy nem a szemét nézem meghátrált és paradicsom vörös lett.
Banyek miért néztem oda?? Már megint csak rontottam a helyzeten.

/ Suli után/

Végre elindulhatok haza , nagyon fárasztó volt ez a nap és ez még csak a java...mikor haza értem Dekun törten az agyam meg azokon amik történtek , miért vörösödött el Deku mindig amikor közel voltam hozzá? Nem baj majd holnap probára teszem.

Érezni Akarlak  {Bokudeku} Where stories live. Discover now